MuscleMeat

Voor welk PR ga je vandaag ? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic


gehaald, en makkelijk. 220kg ging nog net niet.
Ook 130kg benchpress, wel 3x moeten proberen maar tis gelukt zonder hulp van spotter.
 
Wtf. Jij gaat met stappen van 10 omhoog. Maak is een filmpies van je squat. Niet dat ik het niet geloof ofzo. ;)
 
Maandag raw squat 240kg gedaan, vandaag strict military press 3 x 115kg.
Nu nog morgen een deadlift PR en zondag iets leuks op de bank en het zal een goede week geweest zijn ;)
 
toen straks 5xbw +60kg dips:)
 
Vanavond dan echt voor de 3x120 op de bank. Hoop alleen wel dat bankdrukken uberhaupt gaat, vorige week met voorslaan mijn pols geblesseerd.

Ik blijf gvd hangen op 1x120, ik denk dat ik maar even een stapje terug doe in gewicht en wat meer hh ga maken. Of heeft iemand een ander ( goede offcourse) tip???

Rare is 3x118 lukt, maar 1x120 voelt aan als lood
 
Ik blijf gvd hangen op 1x120, ik denk dat ik maar even een stapje terug doe in gewicht en wat meer hh ga maken. Of heeft iemand een ander ( goede offcourse) tip???

Rare is 3x118 lukt, maar 1x120 voelt aan als lood

Ik vind dat BP lockouts goed helpen om je normale BP gewichten, veel lichter te vinden. Doe bvb lockouts a la 10x3x140 voor een week, die 120 voelt daarna een pak lichter aan op je lichaam.
 
Me deadlift pr geevenaard, volgende week 150 proberen :D
 
Wat is het verschil tussen Powercleans en 'gewone' cleans ?
Diepte waarop je ze vangt.

Powerclean = barbell vangen boven parallel/net iets boven parallel
Clean = barbell vangen waar je wil, liefst dus onder parallel zodat je benen zoveel mogelijk hoeven te tillen en je rug, schouders, armen en nek minder.

Met een technische goede clean en sterke benen kan je veel meer voorslaan dan dat je zo kunnen voorslaan met de powervariant.

OT:
Vandaag 100kg overhead en gelukt.
 
Dus een gewone clean is volgens hetzelfde als de squatclean, Tjok?

Vanmiddag eindelijk weer is een pr op squat gezet^^
 
Laatst bewerkt:
Dus een gewone clean is volgens hetzelfde als de squatclean, Tjok?

Vanmiddag eindelijk weer is een pr op squat gezet^^
Nee, een clean is een term voor alle vormen van voorslaan.. Power clean is de boven parallel gevangen variant en squat clean is dus onder parallel/op parallel gevangen. (squat zegt 't al een beetje)

Normaal gezegd als je zegt dat je gaat cleanen (de "gewone" clean) verwachten mensen dat je een squat clean maakt, denk ik.

Beetje krom gezegd eerder.

Misschien dat de echte gewichtheffers op 't forum het kunnen verduidelijken.
 
Back
Naar boven