AndroidHealthClinic

Voor welk PR ga je vandaag ? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ga vandaag voor 3.10m standing long jump
 
Gisteren PR 10x 100 Full squat. Ging lekker daarvoor had ik al 3 sets gesquat!
 
net 4x88 fullsquat gehaald.
en pr op de overheadpress
ouwe stond op 1x48 nieuwe op 3x54
 
Morgen 132,5 of 135kg bench, te zien hoe ik me voel en es kijken wat ik kan met 240kg squat ( met kniebanden natuurlijk )
 
Damn snoob, dikke gewichten man
 
ik wil 180 squat doen vanavond maar denk dat ik al blij mag zijn als ik eindelijk eens goeie 170 of 175 doe :sad: squat loopt niet echt lekker laatste tijd :(
 
ik wil 180 squat doen vanavond maar denk dat ik al blij mag zijn als ik eindelijk eens goeie 170 of 175 doe :sad: squat loopt niet echt lekker laatste tijd :(

nie neuten maar doen
 
ik wil 180 squat doen vanavond maar denk dat ik al blij mag zijn als ik eindelijk eens goeie 170 of 175 doe :sad: squat loopt niet echt lekker laatste tijd :(

zo... blij en ook weer niet
180 gedaan, maar nog altijd niet diep genoeg, vorige week een accidentje gehad en dat zit nog in t achterhoofd... :(
maar 165 was wel diep genoeg, dat zou men eerste wedstrijdbeurt worden en ben toch eens met 180 bezig geweest :)
 
Toch netjes kelly!
 
zo... blij en ook weer niet
180 gedaan, maar nog altijd niet diep genoeg, vorige week een accidentje gehad en dat zit nog in t achterhoofd... :(
maar 165 was wel diep genoeg, dat zou men eerste wedstrijdbeurt worden en ben toch eens met 180 bezig geweest :)
van zulke prestaties krijg ik een behoorlijke dip..................misschien wordt het tijd voor me om wat rustiger aan te gaan doen.............
:o
 
vandaag 3x60 kg barbell curls gedaan als pr :P
en m'n bench pr op de 100 kg geevenaard: 4 reps
 
vandaag ga ik voor de 100kg bench ....die grens moet maar is verbroken worden :(

en k ga voor de 80 meter met 85kg timbers :)
 
Ik ga vandaag voor t eerst squaten en deadliften :).
 
brutale PR "pa helpen in de tuin" :o
 
5x57.5 incline
5x100 deadlift
 
Back
Naar boven