XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ?

Bezoekers in dit topic

Eergisteren nieuwe PR op powerclean! 6x80 kg en 1x90kg!
 
Zo juist gedaan : 10x90 Squat Reps Pr;)
 
bench 1x105
squat 2x140
deadlift 2x180

texas method, hoop dat het lukt!
 
mss zo meteen een bench pr
 
Deze week gaan we na bill star advanced effe de 1RM's testen:
dinsdag (vandaag dus): bench 110
donderdag: deadlift 170 minimum
zaterdag: squat 140, hoewel er zeker meer in zal zitten maar benen zijn doodop :(
Zo net dus de 140 gesquat, was een goede en vlotte rep. Daarna afgemaakt met 20*100 wat ook een pr is :o
 
damn nice kane! ging je sterretjes zien bij die 20repper?
 
Mja, licht in men hoofd. Ik kreeg vooral last van de stang die begon te rollen, men armen waren ook stijf nadien omdat ik de stang maar tegen me rug aantrok. Het gevoel als je die stang weglegt is echt hemels, je voelt je helemaal herboren :D
 
late post maar dbb was down:

zaterdag een paar benchpress records:
1x115 kg
1x120 kg
1x125 kg

:D Verder een Loglift record van 1x88 kg (1e keer) en een 110 kg stone op ~1.22 m erop gelegd (ook 1e keer).
Ik heb nu precies een 500 kg totaal gehaald!
 
net PR op de nek press gedaan (op panatta machine) met 120 kg!!
 
Mja, licht in men hoofd. Ik kreeg vooral last van de stang die begon te rollen, men armen waren ook stijf nadien omdat ik de stang maar tegen me rug aantrok. Het gevoel als je die stang weglegt is echt hemels, je voelt je helemaal herboren :D

lekker he. Ik deed er vandaag maar 15, maar bij mijn derde setje begon ik ook wazig te zien. Heerlijk als je op mag houden (maar toen moest set 4 dus nog)

geen PR, maar wel lekker.
 
Net PR op incline bench: 2x100 (oude was 1x100 :p), niet slecht met nog zware spierpijn van zaterdag :)

PR op box squat (36 cm): 3x150 en 1x160 kg
 
Vanavond maar weer de 130 op de platte bank proberen :fire:
 
succes willy !!
 
Goodmornings getopt! 60 kg ->PR
 
160
 
Laatst bewerkt:
Wilde mijn 5 x 130 deadlift van vorige week overtreffen, uiteindelijk 5 x 140 gelift. :D Eerst deed ik zonder deadstop, nu deed ik met, wat voor mijn gevoel nog makkelijker ging.
 
PR op dippen: 5x50 kg :)
 
lul :mad:

btw. ik ga je ownen op de squat !!! :mad: ;)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven