XXL Nutrition

Voor welk PR ga je vandaag ? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

10x3x120 25cm boxsquat , miss 10 x 3 x 130 moet nog ff kijke
 
vandaag 2×100 bench
kweenie of dat goed is? zoiezo voor mijn formaat niet 1,95 bij 115kg is het wel erg weinig..
maar ik train pas sinds eind oktober.. dus denk nie dat ik mag klagen
 
vandaag 2×100 bench
kweenie of dat goed is? zoiezo voor mijn formaat niet 1,95 bij 115kg is het wel erg weinig..
maar ik train pas sinds eind oktober.. dus denk nie dat ik mag klagen
niet slecht, ik neem 1x100 na 1 jaar trainen,nam 1x 70 toen ik starte
183cm/95kg
wat is je pr bij sq en dl?
 
3x2 160kg+lightbands op par box
 
niet slecht, ik neem 1x100 na 1 jaar trainen,nam 1x 70 toen ik starte
183cm/95kg
wat is je pr bij sq en dl?

SQ en DL ben ik nog nie echt mee aan het toppen..
ik wil eerst de techniek goed doen, en ik merk aan me zelf dat me lichaam GVD dwars is haha.. squat gaat wel aardig.. maar DL steds me rug gebogen terwijl ik wel weet hoe het moet.. maar ja moet goed komen
 
SQ en DL ben ik nog nie echt mee aan het toppen..
ik wil eerst de techniek goed doen, en ik merk aan me zelf dat me lichaam GVD dwars is haha.. squat gaat wel aardig.. maar DL steds me rug gebogen terwijl ik wel weet hoe het moet.. maar ja moet goed komen
dat komt wel,je bent behoorlijk groot en struis,dus ik denk met een jaar verder,je stats wel redelijk hoog zal liggen
ik persoonlijk squat niet veel,omdat ik geen rack heb,maar mss ga ik wel naar een gym volgend jaar,of koop ik me een rack:)
 
dat komt wel,je bent behoorlijk groot en struis,dus ik denk met een jaar verder,je stats wel redelijk hoog zal liggen
ik persoonlijk squat niet veel,omdat ik geen rack heb,maar mss ga ik wel naar een gym volgend jaar,of koop ik me een rack:)

struis? dat zal wel lomp/breed wezen? ja, ik hoop dat het zo door gaat. En ja ik zit vanaf sinds ik train in de cut. Dus ik denk/hoop als ik straks ga bulken dat ik dan ook veel sneller krachtgain
 
struis? dat zal wel lomp/breed wezen? ja, ik hoop dat het zo door gaat. En ja ik zit vanaf sinds ik train in de cut. Dus ik denk/hoop als ik straks ga bulken dat ik dan ook veel sneller krachtgain
ik zie aan je stats dat je veel vermagerd bent,proficiat,maar als je zwaar bent ben je wel sterker,maar dan moet je meer kilo's mee zeulen:grumble:
ik was ook sterker toen ik bijna 120kilo woog,maar voel me nu ook beter:D
en het idd beter eerst techniek bijschaven,pr is eigenlijk maar belangrijk als je wedstrijden doet.
 
morgen 1x110 kg powerclean
 
3x3x131 op de squat :D (anderhalf jaar geleden voor blessure heb ik 3x3 met 130 gedaan)
 
Morgen ga ik voor een volume pr en 2x3x130 op pushpress.
 
4 x 180 full back squat gelukt, yeah
 
Wil eindelijk eens voorbij die 120kg squat gaan... dus 4 reps 130kg
 
Vandaag 80kg gesquat. :)
 
Back
Naar boven