AndroidHealthClinic

Voor wie het nog niet wist

Bezoekers in dit topic

Damn, daar ga ik misschien wel eens een kijkje nemen...

Gent is superdichtbij (voor een NL-er uit de zuidelijkere regionen dan he :p)
 
gent is zeker ook dichtbij voor mij :D ik kom nl uit gent. ik ga er zeker zijn!!denk ik toch :p als ik kan tenminste..
 
Ga er zeker zijn
 
Denk niet dat ik kan ivm tentamens, anders was ik zeker gaan kijken.
Zat ook net te kijken bij de deelnemers en verwacht er zeker nog twee bij van het board; GoHeavyLifter en Insane Animal.
 
ik doe ook mee, men wedstrijd is op donderdag 2 november, maar ik ben er van woensdag tot en met zaterdag om te supporteren
vooral geen schrik hebben om me aan te spreken als je er bent, vind het altijd leuk om mensen van hier te ontmoeten en wat ervaringen te delen!
 
Zie net dat ik evt. wel zou kunnen op donderdag t/m zaterdag, ivm school. Wel midden in de tentamens, maar **** it.

Zo te zien op de site van de GPC is het goedkoopste hotel zo'n 50 euro per nacht, dat vind ik nogal veel, heeft iemand een ander idee evt?!
 
mogen jullie met dubbelply tillen. en 2en een half meter banden.
Of is alles singelply. E de weegin is die 2uur voor de wedstrijd of 48uur.
Vroeg me af wat de regels waren.
 
Zie net dat ik evt. wel zou kunnen op donderdag t/m zaterdag, ivm school. Wel midden in de tentamens, maar **** it.

Zo te zien op de site van de GPC is het goedkoopste hotel zo'n 50 euro per nacht, dat vind ik nogal veel, heeft iemand een ander idee evt?!

jaartje te vroeg kerel, volgend jaar zit ik op kot in gent. Vrees dat mijn ouders niet gek zullen zijn van een onbekende hollander in hun huis. Ik ken hier wel een paar plaatsjes waar sommigen van ons al geslapen hebben maar dat is waarschijnlijk niet wat je zoekt :p
 
leophyte, er zijn ook hotels van 35€ heb ik gehoord. Met die hotels van op de site zijn afspraken gemaakt ofzoiets dacht ik (zoveel kamers geboekt = 10 gratis extra kamers voor GPC staff ofzo).
 
jeugdherberg, 17€ per nacht op meerpersoonskamer, 21 voor 2-persoonskamer
is nog vlakbij sportarena ook
 
mogen jullie met dubbelply tillen. en 2en een half meter banden.
Of is alles singelply. E de weegin is die 2uur voor de wedstrijd of 48uur.
Vroeg me af wat de regels waren.

zou iemand mij de regeld kunnen vertellen ben geintreseerd
 
@Bart: Kun je geen hangmat in je powerrack ophangen, dan kom ik daar wel bivakeren?
 
leophyte, er zijn ook hotels van 35€ heb ik gehoord. Met die hotels van op de site zijn afspraken gemaakt ofzoiets dacht ik (zoveel kamers geboekt = 10 gratis extra kamers voor GPC staff ofzo).


Mocht dit kloppen waren we heel heel blij.
Jammer genoeg is dit gerucht NIET waar.

Keus genoeg om via het internet een kamer te vinden in Gent.
Je hoeft daarom niet perse langs de GPC website te gaan hoor.
 
Mocht dit kloppen waren we heel heel blij.
Jammer genoeg is dit gerucht NIET waar.

Keus genoeg om via het internet een kamer te vinden in Gent.
Je hoeft daarom niet perse langs de GPC website te gaan hoor.

Ik ben niet zo bekend in Belgie, dus vandaar dat ik het ff zo vraag.
Maar er is volgens mij een redelijke kans dat ik met John87 ga, in een jeugdherberg, prima voor mij :)
 
Zit momenteel ook op kot in Gent, dus kom wel eens even kijken :)
 
Back
Naar boven