AndroidHealthClinic

voor zij die denken dat het niet loont en op de rand van opgeven staan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

fabrizio300

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 sep 2006
Berichten
149
Waardering
16
beste leden,

ik was wat aan het rommelen in men bestanden en vond men vakantiefotos van vorig jaar juli terug
damn wat was ik afgevallen, de foto spreekt voor zich (11/07/2012 is ie genomen) een klein jaar geleden
nu als ik deze foto zie en ik hem vergelijk met een foto van dit jaar in mei,,
wel dan denk ik dat we allemaal wel zien dat hard werk en toewijding wel degelijk zen vruchten afwerpt

hoe kwam het dat ik in die toestand terecht was gekomen in de eerste plaats?
hoe komt het dat ik er zo belabberd uitzag? ik zei toch al eerder dat ik al wat langer train dan vandaag?

wel dit is een foto van mij in een zware periode, het leven zat tegen en ik was ongelukkig
ik rookte 30 sigaretten per dag, had geen werk, men voeding was (zoals je ziet) rotslecht, training? nee daar had ik de fut niet voor, scheren zo te zien ook niet :) ruzie met men ouders, ik verloor men respect en eergevoel
ik zat aan de grond en het leek er ook niet op dat dat snel terug goed zou komen,,


het is toen dat ik terug kwam van vakantie en toen met familie die foto zag,, dat ik besloten had me volledig te geven, ik schaamde me voor de persoon die ik geworden was,
ik liet me in met de verkeerde mensen en men gezondheid kwam op de laatste plaats te staan.
zelf vrienden en familie schoof ik soms aan de kant,,

ik ging terug trainen, dat was de eerste stap
en tot op de dag van vandaag heb ik er geen seconde spijt van, en opgeven is geschrapt uit men woordenboek,
ondertussen al 6 maanden gestopt met roken, ik heb een geweldige vriendin, goed werk na men opleiding (ben nu CNC operator en programmeur) en het leven lacht me weer toe
een gelukkig mens kan meer aan denk ik, en hierbij heeft bodybuilding me zeker geholpen
ik durf zelfs te zeggen als het niet aan bodybuilding had gelegen was ik misschien nog steeds die magere hein
althans dat is voor mij het geval... men zelfbeeld is terug en ik kan met opgeheven hoofd over straat wandelen.


nu als er mensen zijn die denken, waarom vertel je dit allemaal? wat intresseert ons dat?
wel als ik 1 iemand kan helpen met men verhaal, en die persoon kan motiveren, dan is het toch niet voor niets geweest,,
als er iemand is met het zelfde verhaal of een soortgelijk verhaal hoop ik dat hij/zij ook de moed bijeen kan rapen en zich volledig te geven. hard werk loont uiteindelijk,, zeker weten!

groetjes en veel succes aan iedereen!

07/2012
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
05/2013
[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Laatst bewerkt:
Knap gedaan :)

Knap resultaat, maar de verandering in je mindset is helemaal waardevol vind ik. Mag je trots op zijn, en leuk om te zien dat het wel degelijk loont.
 
Knap gedaan :)

Knap resultaat, maar de verandering in je mindset is helemaal waardevol vind ik. Mag je trots op zijn, en leuk om te zien dat het wel degelijk loont.

dankje,

de sport word onderschat door velen vind ik,
het kan je wel degelijk helpen in je leven, door een positiever zelfbeeld ga je positiever denken
je krijgt terug zelfvertrouwen, je bent fitter, sterker en de mensen rondom je zien dat


het is het allemaal meer dan waard,

groetjes
 
Heel knap gedaan ja.
Mindset loont inderdaad. Kan erover meepraten. :)
 

dezelfde comment keer op keer, ik denk niet dat jij op 6 maanden tijd benen als jay cutler zal hebben
wel dat geld ook voor mij
op een dag kijk je nog eens terug op het forum en beloof ik jou en iedereen dat men legs er top uitzien ;)

greetz
 
Niks mis met die eerste foto.

Goed dat je gestopt bent met roken en werkt.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 11:01 ----------

dezelfde comment keer op keer, ik denk niet dat jij op 6 maanden tijd benen als jay cutler zal hebben
wel dat geld ook voor mij
op een dag kijk je nog eens terug op het forum en beloof ik jou en iedereen dat men legs er top uitzien ;)

greetz

Familie van Leroy?
 
Niks mis met die eerste foto.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 11:01 ----------



Familie van Leroy?

voor mij was er wel degelijk iets mis, maar toch thanks

en nee hoezo? :)
 
Niks mis met die eerste foto.

Goed dat je gestopt bent met roken en werkt.

---------- Post toegevoegd 26 May 2013 om 11:01 ----------



Familie van Leroy?


Hij reageert gewoon goed toch?
 
Knap, het is idd een leidedraad in je leven,
 
Zeker knap. en vooral een mooie v rug +1
 
Waarom is dat bij benen altijd een dingetje? Vrijwel niemand zou het opvallen/opmerken als bv schouders achterlopen (die toch enorm bepalend zijn voor je torso, bij man en vrouw).

En ja, ik vraag me dat serieus af :o
 
Waarom is dat bij benen altijd een dingetje? Vrijwel niemand zou het opvallen/opmerken als bv schouders achterlopen (die toch enorm bepalend zijn voor je torso, bij man en vrouw).

En ja, ik vraag me dat serieus af :o

+1 :D

toch even om zeker te zijn :D lopen men schouders achter?
 
En nu het belangrijkste.


Pic van je vriendin? :cool:
 
Goed gedaan en mooi verhaal! maar dit lijkt me geen 8%
 
dank voor het delen van je verhaal fabrizio300. denk dat het velen kan inspireren.

keep up the good work!
 
Waarom is dat bij benen altijd een dingetje? Vrijwel niemand zou het opvallen/opmerken als bv schouders achterlopen (die toch enorm bepalend zijn voor je torso, bij man en vrouw).

En ja, ik vraag me dat serieus af :o

omdat je benen gewoon een grote groep is??

en schouders valt ook gewoon op ;)

OT: netjes gedaan man!
 
en schouders reageren natuurlijk goed op uhm...... training.
 
Back
Naar boven