MuscleMeat

voor zij die denken dat het niet loont en op de rand van opgeven staan

Bezoekers in dit topic

Goed om te horen dat je ook benen gaat trainen ...

No been no train ...
 
Nice! keep up with the hard work!
 
haha morgen is benen dag vriend :D doe ze nu 2x per week en ga ook elke keer tot het uiterste,
enige nadeel is dat ik voor men werk de ganse dag rechtsta en wel 4 dagen na het trainen nog last heb, hopen dat de grootste deel van de spierpijn er op zit nu,, dat ik er morgen weer sta :D

heb wel gemerkt dat me kont dikker is geworden sinds ik zoveel squat?!
zou ik squaten achterwege laten en andere oefeningen proberen?

greetz!


Je kan olympische squats proberen, die zijn meer quadgericht.

Barbell hack squat is ook een goede, is alleen moeilijk uit te voeren als je kortere armen hebt

Lunges doen, met je knieen veel naar voren helpt ook, doe ze wel beheerst, anders gaan je knieen pijn doen.

Machine hack squats zijn ook prima, barbell front squats worden ook door veel mensen aangeraden.

---------- Post toegevoegd 30 May 2013 om 16:36 ----------

goed bezig broeder.

als je last hebt van dikke reet, sta met je voeten niet breder dan schouder breedte en diep doorzakken, onder paralel. Ga met je voeten staan dat ze naar buiten wijzen, dan krijg je betere quadsweep

Ehm, hoe meer ATG je gaat, hoe meer je gluteus bij de squat betrokken wordt. In dit geval is gewoon maar tot parallel gaan handiger dan ATG.
 
hey thanks iedereen

benen trainen was slopend vandaag,,
eerst wat setjes leg extension gedaan om de knieen op te warmen
daarna meteen beginnen squaten, 5x12 en gewicht elke x verhoogd, voeten op schouderbreedt en knieen naar voor gehouden zoveel als ik kon
evenwicht komt nog wel zeker? :p klote is dat we geen squat rek hebben, maar dat is geen excuus!
hield de baar in me nek, wel ik liet ze rusten op men traps.
daarna zittend in de machine gewicht omhoog geduwd (ben de naam ff kwijt)
hamstrings zittend op de machine,
en als afsluiter lunges met de knieen ver naar voren, het andere been raakt met de knie net de grond niet
daarna weighted kuiten getraind,

na benen heb ik schouders wat licht getraint en morgen is rug met biceps dag waar ik de achterkant van men schouders wel ga bombarderen!

vriendelijke groeten aan iedereen, thanks voor de reacties!
zal jullie tips zeker gebruiken om een dikke kont tegen te gaan haha :D
 
Back
Naar boven