Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Dat toestel hebben ze vast niet gekocht voor de sier ,lijkt mij.
nee, ik dacht om dat lege plaatsje te vullen![]()
vaak pak je ze al mee met de deadlift of hammercurl maar ik train nog wel eens appart.
je moet ze zwaar aanpakken totdat je niet meer kunt.. net zoals buikspieren zeg maar
Je onderarmen zal je niet snel overtrainen. Als je ze groter wil train ze dan nog eens apart , hammer curl , thors hammer , wrist curls enz.
Oh nee, met al dat gegrijp aan stangen en ergelijk ekan ik er persoonlijk niet veel directe stimulans van mijn onderarmen meer bij hebben. heb het een poosje geprobeerd en was in no time geblesseerd. (nu ben ik een oude lul, maar toch).
Wat is het goede doel als je voorarmen traint?
L
O
L
buik en onderarmen groeien net als andere spieren gewoon het meest in massa op 6 - 12 herhalingen hoor![]()
met welke oefeningen gaan jouw abs verzuren met 6 herhalingen....?
het is net zoals bij de kuiten, waarom denk je dat racefietsers en voetballers zulke dikke kuiten hebben. niet omdat ze calf raises met 6 -12 herhalingen doen. ik geloof daar niet in.
Oefening met extra gewicht?
Waarom heb ik geen mega quadriceps, ik fiets nota bene op de hoogste versnelling.
Verzuring is helemaal geen indicatie van groei.
ik had het over kuiten