Fitness Seller

voorarmen trainen?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Optifiber

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
534
Waardering
0
Is het belangrijk om je voorarmen apart te trainen? Deze vraag omdat ze bij ons in de gym nu een toestel aangekocht hebben om voorarmen te trainen;)
 
Dat toestel hebben ze vast niet gekocht voor de sier ,lijkt mij.
 
vaak pak je ze al mee met de deadlift of hammercurl maar ik train nog wel eens appart.
je moet ze zwaar aanpakken totdat je niet meer kunt.. net zoals buikspieren zeg maar
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Dat toestel hebben ze vast niet gekocht voor de sier ,lijkt mij.

nee, ik dacht om dat lege plaatsje te vullen:p

ik bedoel je traint je voorarmen toch automatisch mee als je bv biceps traint...
ik zie ook nooit geen mens aan dat toestel staan by the way
 
Ik train persoonlijk mijn onderarmen niet.

Dit omdat het bij mij ten koste gaan van de andere compound oefening waar je vaak ook flinke druk op je onderarmen krijgt.
 
Reverse barbell curl, hammer curl, deadlift, pull-up.
Isolatie is overbodig imo :p

Misschien wel eens leuk dat toestel, als je tijd over hebt.
Geeft wel een leuke pomp in je onderarmen.
 
nee, ik dacht om dat lege plaatsje te vullen:p

dat is anders wel de reden dat ze een water-dispanser gekocht hebben bij ons. al 20 jaar vult iedereen zijn flesje uit de kraan in de kleedkamer, maar nu staat er ineens een dure dispenser.... die ook gewoon ongekoeld leidingwater afgeeft....nou ja, tenminste als hij niet al meer dan 2 maanden "defect" zou zijn (hoe iets dat in weze niet meer dan een kraan 2 maanden kapot kan zijn is me een raadsel,maar goed, dat geeft mede aan dat het niet een hoge prioriteit heeft bij die prutsers.).

wat betreft onderamen trainen...grip is 1, massa is 2. Er is wel een correlatie, maar ook een verschil.
 
vaak pak je ze al mee met de deadlift of hammercurl maar ik train nog wel eens appart.
je moet ze zwaar aanpakken totdat je niet meer kunt.. net zoals buikspieren zeg maar

L

O

L

buik en onderarmen groeien net als andere spieren gewoon het meest in massa op 6 - 12 herhalingen hoor;)
 
Je onderarmen zal je niet snel overtrainen. Als je ze groter wil train ze dan nog eens apart , hammer curl , thors hammer , wrist curls enz.
 
als je ze apart traint, groeien ze als kool...

ziet er een beetje raar uit, bijv. biceps met een omtrek van 40 cm en onderarmen zo dun als je polsjes.
 
Je onderarmen zal je niet snel overtrainen. Als je ze groter wil train ze dan nog eens apart , hammer curl , thors hammer , wrist curls enz.

Oh nee, met al dat gegrijp aan stangen en ergelijk ekan ik er persoonlijk niet veel directe stimulans van mijn onderarmen meer bij hebben. heb het een poosje geprobeerd en was in no time geblesseerd. (nu ben ik een oude lul, maar toch).
 
Oh nee, met al dat gegrijp aan stangen en ergelijk ekan ik er persoonlijk niet veel directe stimulans van mijn onderarmen meer bij hebben. heb het een poosje geprobeerd en was in no time geblesseerd. (nu ben ik een oude lul, maar toch).

ach man, waar heb je het over? het enige wat jij mist is testosteron :D

verder alles toppie hoor :cool:
 
Wat is het goede doel als je voorarmen traint?





















hehe.
 
Wat is het goede doel als je voorarmen traint?

het popeye effect:D:

popeye.jpg
 
L

O

L

buik en onderarmen groeien net als andere spieren gewoon het meest in massa op 6 - 12 herhalingen hoor;)

met welke oefeningen gaan jouw abs verzuren met 6 herhalingen....?
het is net zoals bij de kuiten, waarom denk je dat racefietsers en voetballers zulke dikke kuiten hebben. niet omdat ze calf raises met 6 -12 herhalingen doen. ik geloof daar niet in.
 
met welke oefeningen gaan jouw abs verzuren met 6 herhalingen....?
het is net zoals bij de kuiten, waarom denk je dat racefietsers en voetballers zulke dikke kuiten hebben. niet omdat ze calf raises met 6 -12 herhalingen doen. ik geloof daar niet in.

Oefening met extra gewicht?

Waarom heb ik geen mega quadriceps, ik fiets nota bene op de hoogste versnelling.
Verzuring is helemaal geen indicatie van groei.
 
Oefening met extra gewicht?

Waarom heb ik geen mega quadriceps, ik fiets nota bene op de hoogste versnelling.
Verzuring is helemaal geen indicatie van groei.

ik had het over kuiten
 
Back
Naar boven