AndroidHealthClinic

Voorbereiding eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Ik nader momenteel de vierde week van de hierboven omschreven kuur, en ik begin me zorgen te maken over de kwaliteit van mijn gear. Ik stuitte vandaag op een topic (http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/gs-test-e-winstrol-nolvadex-382725/#post9133163) waarin meerdere mensen met dezelfde batch aangeven dat ze vermoeden dat het niet werkt zoals het zou moeten werken (ik kan er door mijn postcount niet reageren).

Eind dit jaar wil ik met dezelfde batch gaan kuren als het topic die je hebt aangehaald. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die wel goede ervaringen hebben met die batch maar stel me ook vragen bij de kwaliteit.

Verder kan ik je enkel meegeven dat test e blijkbaar pas na 6-7 weken inkickt bij sommige mensen (Dbol zou je natuurlijk na een week al moeten voelen). Op zich zou ik in jouw geval nog even doorgaan met de kuur. Heb je al wat krachtgains?
 
Laatst bewerkt:
Op zich zou ik in jouw geval nog even doorgaan met de kuur. Heb je al wat krachtgains?

Oké, ik ga er maar gewoon mee door dan. Krachtgains zijn er wel, maar zoals ik eerder aangaf ben ik de kuur relatief kort na een cut gestart (zat een maand tussen om m'n voeding weer op te bouwen), waardoor ik niet kan zeggen of het komt omdat ik weer veel eet, of dat het echt door de gear komt. De krachttoenname die ik ondervind zou ik in ieder geval ook ongeveer verwachten na een cut zonder AAS (kijkend naar het verleden).
 
Oké, ik ga er maar gewoon mee door dan. Krachtgains zijn er wel, maar zoals ik eerder aangaf ben ik de kuur relatief kort na een cut gestart (zat een maand tussen om m'n voeding weer op te bouwen), waardoor ik niet kan zeggen of het komt omdat ik weer veel eet, of dat het echt door de gear komt. De krachttoenname die ik ondervind zou ik in ieder geval ook ongeveer verwachten na een cut zonder AAS (kijkend naar het verleden).

maatje van me heeft ook last van laat inkicken bij enanthaat, het komt wel vaker voor dat hij in week 6 begint te komen, en dan zou ik idd wat langer doorkuren, maar je kunt ook pech hebben met je gear idd en ondergedosseerd aan het prikken zijn, wat bij ug geen verassing is helaas!!! maar succes en top voorbereiding...
 
Ik nader momenteel de vierde week van de hierboven omschreven kuur, en ik begin me zorgen te maken over de kwaliteit van mijn gear.

Ik stuitte vandaag op een topic (http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/gs-test-e-winstrol-nolvadex-382725/#post9133163) waarin meerdere mensen met dezelfde batch aangeven dat ze vermoeden dat het niet werkt zoals het zou moeten werken (ik kan er door mijn postcount niet reageren). Ook ik merk nog steeds niets, ook al zou het in week 3 toch wel merkbaar moeten zijn als ik anderen mag geloven. Ik ben wel een aantal kilo's aangekomen, maar dat kan ook prima komen omdat ik flink wat eet en voor m'n kuur pas uit een cut kwam. Ook van de dbol kickstart die inmiddels bijna is afgelopen merk ik helemaal niets, en dat had ik toch zeker wel verwacht.

Ik baal hier natuurlijk enorm van, vooral omdat ik als first-timer nog geen vergelijkingsmateriaal heb en dus niet kan aangeven wat de norm is. Daarnaast twijfel ik enorm over wat ik nu het beste kan doen.

Ik heb nog 8 weken te gaan. Ik zou nieuwe test-e (van een ander merk. Dit merk heeft het echt verpest bij me) kunnen kopen, en daarmee de resterende 8 weken af maken. Ik zou ook de kuur helemaal opnieuw kunnen starten, dus weer een traject van 12 weken (voor de Test-E zelf). Mogelijk laat ik de dbol dan weg, om toch een beetje de kosten te drukken, want het loopt een beetje uit de hand als je alles dubbel moet kopen natuurlijk..

Ik vertrouw mijn nakuur / AI nu ook niet echt meer. Ik heb Nolvadex en Aromasin van hetzelfde merk als mijn Test-E en ben een beetje huiverig om daar nu op te vertrouwen als ik eventueel sides zou krijgen bij wèl goed werkende Test-E, of gewoon het gebruik in mijn nakuur. Dat is dan wel weer een een fikse investering, maar wel eentje die het waard is als uiteindelijk zou blijken dat de eerdere middelen niet werkzaam zijn.

Een andere optie is om dit gewoon af te maken zoals gepland, en een volgende kuur over een half jaar te doen. Wat het voor mij lastig maakt, is dat ik niet weet of de Test-E bijvoorbeeld sterk ondergedoseerd is, of helemaal niet werkzaam. In het laatste geval zou je direct kunnen herstarten omdat je eigenlijk helemaal niets hebt gedaan de afgelopen weken, maar in het eerste geval is het misschien wat lastiger.

Mijn vraag is dus, wat zouden jullie doen?


Als je bloedtest laat doen dan weet je of je eigen test onderdrukt is. Dan weet je of het 100% fake is of ondergedoseerd. Ik ga uit van het 2e. 100% fake geloof ik niet zo bij een UG lab

Wat ik zou doen: door gaan met je huidige test maar hoger doseren. Als dat betekend dat je extra test moet bijkopen, dan een ander merk bijkopen. Maar dus ook doorgaan met je huidige merk. Er zal best iets inzitten. Je weet alleen niet hoeveel.
 
Oké, ik ga er maar gewoon mee door dan. Krachtgains zijn er wel, maar zoals ik eerder aangaf ben ik de kuur relatief kort na een cut gestart (zat een maand tussen om m'n voeding weer op te bouwen), waardoor ik niet kan zeggen of het komt omdat ik weer veel eet, of dat het echt door de gear komt. De krachttoenname die ik ondervind zou ik in ieder geval ook ongeveer verwachten na een cut zonder AAS (kijkend naar het verleden).

Volgens wat ik op verschillende fora lees is een krachttoename van ongeveer 25 - 40 kg te verwachten tijdens een eerste kuurtje test e op 500mg bij benchpressen (1 RM).

Misschien kan je hier je vooruitgang mee vergelijken?

Het spreekt natuurlijk voor zich dat deze vooruitgang hoger is als je nog niet op een plateau zit bij aanvang van de kuur. Maar als je dus al een tijd op hetzelfde gewicht zit met benchpress (1 RM), dan is een vooruitgang van 25 - 40 kg het gemiddelde dat ik tegen ben gekomen.

Wat lichaamsgewicht betreft zijn er sommige die 15 kg bijkomen (waarvan ongetwijfeld veel vet) meer over het algemeen mag je blij zijn met 5-6 kg echte spiermassa. Je wordt dus niet meteen Ronnie Coleman na 1 kuurtje test e :-)

Ik houd hier wel geen rekening met de DBOL natuurlijk, maar enkel met de test e.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven