Ik nader momenteel de vierde week van de hierboven omschreven kuur, en ik begin me zorgen te maken over de kwaliteit van mijn gear.
Ik stuitte vandaag op een topic (
http://forum.dutchbodybuilding.com/f17/gs-test-e-winstrol-nolvadex-382725/#post9133163) waarin meerdere mensen met dezelfde batch aangeven dat ze vermoeden dat het niet werkt zoals het zou moeten werken (ik kan er door mijn postcount niet reageren). Ook ik merk nog steeds niets, ook al zou het in week 3 toch wel merkbaar moeten zijn als ik anderen mag geloven. Ik ben wel een aantal kilo's aangekomen, maar dat kan ook prima komen omdat ik flink wat eet en voor m'n kuur pas uit een cut kwam. Ook van de dbol kickstart die inmiddels bijna is afgelopen merk ik helemaal niets, en dat had ik toch zeker wel verwacht.
Ik baal hier natuurlijk enorm van, vooral omdat ik als first-timer nog geen vergelijkingsmateriaal heb en dus niet kan aangeven wat de norm is. Daarnaast twijfel ik enorm over wat ik nu het beste kan doen.
Ik heb nog 8 weken te gaan. Ik zou nieuwe test-e (van een ander merk. Dit merk heeft het echt verpest bij me) kunnen kopen, en daarmee de resterende 8 weken af maken. Ik zou ook de kuur helemaal opnieuw kunnen starten, dus weer een traject van 12 weken (voor de Test-E zelf). Mogelijk laat ik de dbol dan weg, om toch een beetje de kosten te drukken, want het loopt een beetje uit de hand als je alles dubbel moet kopen natuurlijk..
Ik vertrouw mijn nakuur / AI nu ook niet echt meer. Ik heb Nolvadex en Aromasin van hetzelfde merk als mijn Test-E en ben een beetje huiverig om daar nu op te vertrouwen als ik eventueel sides zou krijgen bij wèl goed werkende Test-E, of gewoon het gebruik in mijn nakuur. Dat is dan wel weer een een fikse investering, maar wel eentje die het waard is als uiteindelijk zou blijken dat de eerdere middelen niet werkzaam zijn.
Een andere optie is om dit gewoon af te maken zoals gepland, en een volgende kuur over een half jaar te doen. Wat het voor mij lastig maakt, is dat ik niet weet of de Test-E bijvoorbeeld sterk ondergedoseerd is, of helemaal niet werkzaam. In het laatste geval zou je direct kunnen herstarten omdat je eigenlijk helemaal niets hebt gedaan de afgelopen weken, maar in het eerste geval is het misschien wat lastiger.
Mijn vraag is dus, wat zouden jullie doen?