AndroidHealthClinic

Voorbereiding fotoshoot

Bezoekers in dit topic

Balendin

Cool Novice
Lid geworden
31 mrt 2014
Berichten
68
Waardering
4
Lengte
1m50
Fitness modelletjes aandacht gezocht!:cool::cool::cool:

Even een korte samenvatting of ik het wel goed ga doen voor mijn fotoschoot aankomende zondag!


Stats: 1,82 Gewicht: 87kg en 8%
Week van te voren ben ik begonnen om carbs drastisch te verlagen in van zondag tot zaterdag ga ik van 200 en bouw ik af tot onder de 50 gram koolhydraten. Eiwitname gaat elke dag stukje omhoog maar niet teveel tot 3x lichaamsgewicht en vet blijft ongeveer 60 gram.

-> Koolhydraten verhoog ik vanaf zaterdagmiddag tot ik ga slapen tot ongeveer 600 gr Carbs( Genoeg? ): Honing, Dadels, Complexe koolhydraten
-> Ananas, asperges, broccoli. Maar wanneer hiermee beginnen? smorges voor de shoot of de avond ervoor?
-> Zonnebank (flink kapot zweten) uur van te voren?

Over water drinken zijn verschillende theorieën, dit blijf ik gewoon normaal hanteren zo als ik altijd doe.

Alle tips zijn welkom!
 
-> Koolhydraten verhoog ik vanaf zaterdagmiddag tot ik ga slapen tot ongeveer 600 gr Carbs( Genoeg? ): Honing, Dadels, Complexe koolhydraten
-> Ananas, asperges, broccoli. Maar wanneer hiermee beginnen? smorges voor de shoot of de avond ervoor?
-> Zonnebank (flink kapot zweten) uur van te voren?

Over water drinken zijn verschillende theorieën, dit blijf ik gewoon normaal hanteren zo als ik altijd doe.

1: Prima maar enkel complex.
2: In de ochtend beginnen.
3: Minstens een paar keer extra. Zeker onder een zonnebank voor thuis. Zoek een zonnestudio met fatsoenlijk materiaal (Ergoline o.i.d).

Water drinken is echter wel belangrijker als je denkt. Ik zou toch overwegen om te loaden en af te bouwen. Google eens op "photoshoot prepare protocol" o.i.d.
 
"starve yourself as long as you can, do as many drugs as you can afford" - A pro BB'er on contest prep.

Een quote die Lyle nog wel eens wilt gebruiken :)
 
Back
Naar boven