XXL Nutrition

Voorbereiding gestart met Sibil Peeters 19-07-2010

Bezoekers in dit topic

Succes met je voorbereiding Jeffrey!
 
Je bent weer afgevallen, knap zo snel!
 
hey jeffrey voor welke wedstrijd ben je in voorbereiding?
 
Haha, anders verveel ik me, dat is de enige reden dat ikveel eet,maaruh van de 134 naar de 126 is ook knap toch? :P
 
hey jeffrey voor welke wedstrijd ben je in voorbereiding?

WK en Mr. Universe (begin en eind november) Hoe gaat ie met jou dan Ali?

Haha, anders verveel ik me, dat is de enige reden dat ikveel eet,maaruh van de 134 naar de 126 is ook knap toch? :P

Is ook knap, zeker.


Thanks;)

Ben nu ruim 2 weken bezig met de vehoging van de voeding zoals eerder beschreven. Ben 2 kg aangekomen (126kg) op0 het moment en lijk zelf wat droger te worden:rolleyes:
Volgende week naar Sibil en dan kijken wat ze zegt en wat er weer aangpast zal worden.
 
succes reus!!

maare, 11:07, moet je nie werken ofzo dan??
luie draak haha
 
succes reus!!

maare, 11:07, moet je nie werken ofzo dan??
luie draak haha

Vakantie:D Heerlijk. Maar ik werk onregelmatig qua tijden he? Dus komt wel vaker voor dat ik op zulke tijden type:p
 
veel succes reus!
 
WK en Mr. Universe (begin en eind november) Hoe gaat ie met jou dan Ali?
.

Kijk me pics maar in contest galerij :P
Wil in oktober mee doen, maar krijg geen opheldering over de wedstrijden. Weet nog steeds niet welke wedstrijden er nou van de nbbf en nbpf in oktober zijn en welke klasses en niveau. Mijn vragen worden ook nergens beantwoordt dus schiet niet op....
 
veel succes reus!

Dank je zal het nodig hebben.

Kijk me pics maar in contest galerij :P
Wil in oktober mee doen, maar krijg geen opheldering over de wedstrijden. Weet nog steeds niet welke wedstrijden er nou van de nbbf en nbpf in oktober zijn en welke klasses en niveau. Mijn vragen worden ook nergens beantwoordt dus schiet niet op....

Ja slecht dus?

Op br worden je vragen vrij rap beantwoord door de desbetreffende mensen hoor. Eind sept is er voor jou een wedstrijd van de nbbf. Aangezien je B atleet bent kun je je ook via die wedstrijd kwalificeren voor de A wedstrijd op 31 okt Juliette Bergman Classic.
 
Dank je zal het nodig hebben.



Ja slecht dus?

Op br worden je vragen vrij rap beantwoord door de desbetreffende mensen hoor. Eind sept is er voor jou een wedstrijd van de nbbf. Aangezien je B atleet bent kun je je ook via die wedstrijd kwalificeren voor de A wedstrijd op 31 okt Juliette Bergman Classic.

Ja klopt heb ik vandaag ook te horen gekregen. Dus eerst Open Noordhollandse kampioenschappen, mocht ik winnen kan ik door naar de JBClassic. Moet nu wel onverwachte beslissing nemen want ik had midden oktober in de planning staan en nu moet ik 26 sept er staan. Krabbe 6 weken, mag volgende week meteen op dieet :P

iig heel veel succes met je voorbereiding, vergeet vooral niet veel fotos te posten :D Als ik met iemand mee kan rijden kom ik vast kijken :P
 
waar is de wedstrijd?lijkt me wel is stoer namelijk om te gaan kijken ben nog nooit bij zoiets geweest en wil reus wel aanmoedigen uiteraart:)
 
waar is de wedstrijd?lijkt me wel is stoer namelijk om te gaan kijken ben nog nooit bij zoiets geweest en wil reus wel aanmoedigen uiteraart:)

Leuk om te horen. Het is alleen in Oostenrijk en Duitsland:o
 
WK en Universe -> mooie wedstrijden

heel veel succes
 
Ben ook wel beniewd naar wat foto's van je op dit moment. Je bent ook 1.93 toch?

---------- Toegevoegd om 17:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

benieuwd
 
Back
Naar boven