Fitness Seller

Voorbereiding gestart met Sibil Peeters 19-07-2010

  • Topic starter REUS
  • Startdatum
  • Reacties 70
  • Weergaven 34K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

REUS, train je vaker daar? Dat is toch BODIES in Charlois, Rotterdam?
 
Ok ben benieuwd...
 
waarom train je op dat filmpje op xxl site bor op een platotje?waarom is dit?je word wel afgemat ofniet:D:D
 
REUS, train je vaker daar? Dat is toch BODIES in Charlois, Rotterdam?

Ja klopt. Ik train er alleen wanneer ik voor de keuring kom zeg maar, ha ha.

waarom train je op dat filmpje op xxl site bor op een platotje?waarom is dit?je word wel afgemat ofniet:D:D

Dan kun je helemaal volledig strekken zonder dat de schijven de grond raken. Ja afgemat wordt je zeker:D
 
Een aardige tijd te laag gezeten in de kcal blijkt nu wel, ben nu alweer 1 kg zwaarder vergeleken met vorige week en in totaal dus 3 kg erbij sinds de verhoging van de voeding. Vrijdag ga ik naar Sibil en dan horen we hoe of wat verder. Ben er wel erg blij mee want wordt stuk voller nu.
 
foto'ssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!
 
haha denk blijf zeuren wie weet:D
 
Valt me op dat je rug erg bol staat bij die BORs. Neem aan dat het bewust is, waarom is dat als ik vragen mag?
 
Gisteren bij oma geweest. Hoe was het? Uhhh goed en minder goed. Goed in de zin van: ben nog niet zo hoog geweest in gewicht als dat ik nu ben gecombineerd met shape maar het oogt niet zo zoals we het willen zien. Wat minder is op het moment is, is dat het niet bol genoeg is, oogt plat zeg maar. Oma gaf aan dat ik te lang te laag heb gezeten. Dit was al bekend deels (dat vermoeden sprak ze 3 weken geleden al uit). Nu bevestigd, dus wederom verder omhoog qua voeding.

---------- Toegevoegd om 17:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:05 ----------

Valt me op dat je rug erg bol staat bij die BORs. Neem aan dat het bewust is, waarom is dat als ik vragen mag?

Natuurlijk mag je dat, graag zelfs. Volledige rek erin op zo'n moment. Probeer het maar eens, geeft geheel ander gevoel.
 
oke dan weer meer eten nouja altijd goed toch:Dlekker:Dop hoeveel kcal zit je nu dan?en hoeveel verhoog je dan?is dat dan 100kcal of 200 ofzo?
 
Natuurlijk mag je dat, graag zelfs. Volledige rek erin op zo'n moment. Probeer het maar eens, geeft geheel ander gevoel.

Maar het moment dat je de barbell naar je toe haalt, belast je je onderrug dan niet verkeerd?
 
oke dan weer meer eten nouja altijd goed toch:Dlekker:Dop hoeveel kcal zit je nu dan?en hoeveel verhoog je dan?is dat dan 100kcal of 200 ofzo?

Zou ik even goed naar moeten kijken. Maar schat zo'n 400kcal (100gr kh)

Maar het moment dat je de barbell naar je toe haalt, belast je je onderrug dan niet verkeerd?

In principe moet die strak getrokken worden en hol. Oma is strikt qua uitvoeringen altijd, dus zo slecht zou ik hem toch niet uitvoeren?:D
 
en hoeveel kcal eet je in in totaal dan?
 
tering!heb je je mond nog wel is leeg overdag:D:D
 
In principe moet die strak getrokken worden en hol. Oma is strikt qua uitvoeringen altijd, dus zo slecht zou ik hem toch niet uitvoeren?:D

Haha, dat geloof ik graag na alle verschillende filmpjes die ik gezien heb. Vanuit het camera oogpunt lijkt het alsof je je rug bol trekt bij het laten zakken van de barbell. Maar dat kan ook aan mij liggen!

Ik ga hem iig volgende week is proberen.
 
Vond die BOR's ook zeer opvallend idd qua houding, maar Oma weet t vast beter dan ik. :p

Succes kerel. Ga je zeker volgen!

Owja, voortaan niet gaan Military Pressen als ik wil gaan squatten. :D
 
Back
Naar boven