Fitness Seller

Voorbereiding kuur 7 maanden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_9146

Alles onder 1g is cruisen
Lid geworden
16 jan 2011
Berichten
3.392
Waardering
123
Lengte
1m89
Massa
105kg
Vetpercentage
7%
Heeft iemand op of aanmerkingen voor mijn nieuwe kuur?
Wil hier begin december mee beginnen.
Ik ga wel nog op vakantie tijdens deze kuur maar dat moet ik maar voor lief nemen.


Week 1 t/m 6 1000mg test-e
Week 1 t/m 6 epistane
- 30-30-40-40-50-50 -
Week 7 t/m 12 125mg test-e
Week 13 t/m 19 100mg anavar
Week 13 t/m 28 500mg test-e
Week 13 t/m 28 200mg deca
Week 13 t/m 28 1000mg primo
Week 13 t/m 28 75mg t3
Week 13 t/m 28 clen+eca
(Eca alleen om hongergevoel t3 tegen te gaan)
Week 8 t/m 18 2iu HGH hygetropin
Week 19 t/m 28 3iu HGH hygetropin
5 dagen op 2 dagen af
Week 1 t/m 30 5000iu hcg 2xweek
Hoogstwaarschijnlijk gevolgd door een maandje TRT om me nog goed te voelen in de zomer en dan nakuur 50 dagen 20mg nolva 50mg clomid

Baco
 
Zou die 1000 test tot week 10-12 doortrekken en dan 4 weekjes op die 125mg overgaan icm de anavar.
 
De anavar in de bridge gebruiken?? De test zou ik idd door kunnen trekken maar dat kijk ik dan in de kuur wel even aan
 
De anavar in de bridge gebruiken?? De test zou ik idd door kunnen trekken maar dat kijk ik dan in de kuur wel even aan

Ja waarom niet.. Wil je die periode alleen gebruiken om het lichaam even rust te geven alvorens weer voluit te gaan dan zou je ook kunnen overwegen die anavar er helemaal uit te laten. Maargoed ik weet je beweegredenen niet vandaar dat ik over dat stukje geen reactie gegeven heb.
 
Ik vind een oral door de kuur heen altijd wel handig maar ik heb voor anavar gekozen omdat het ook een beetje de aanhechtingen sterker maakt (om deze reden ook de deca) ik wilden hierom ook bold erbij laten lopen op 400mg maar dat is denk ik een beetje teveel van het goede.. Erg veel milliliters zijn het dan per week.
Ook de hgh is grotendeels om het 'genezende effect' en om de ervaring natuurlijk. Heb al langer dan een jaar een pols blessure en in de benen heb ik 4 plaatsen chronisch geblesseerd
Word tijd dat ik weer pijnloos kan trainen en wat pr's ga verbeteren

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Staat er een beetje verkeerd. Deca hersteld niet natuurlijk maar neemt de pijn tijdelijk weg
 
Waarom niet:

1-6 Anavar 100mg
1-12 Test 1000mg
13-16 Test 125mg
17-28 Test/Deca/Primo (ik zou wel iets meer test zetten denk ik.)

En ik zou meer HGH zetten.
 
meer test? na de bridge ga ik wel cutten, lijkt me niet zo verstandig dat ik dan teveel test ga gebruiken? is trouwens Sjeik spul uit de Griekse apotheek :p ik ga er dus vanuit dat ik daar wat harder op gain dan op andere (primo wel UG daarom pak ik hier 1g van) ik hoef niet te gainen op de HGH en het is ook mijn eerste keer dat ik het gebruik, ik ken verder ook niemand irl die het gebruikt heeft dus liever even beginnen met kleine stapjes :o

---------- Toegevoegd om 10:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

krijg ik een soort terugval/mentale klap of zo als ik stop met de HGH? ik had gelezen dat je een soort van terugkomt in de pubertijd, gaat je gedrag ook zo veranderen?
 
Ok als je gaat cutten dan heb je niet zo veel nodig nee. Maar dan zou ik lekker 600-800mg mast zetten ipv 1000 primo. Al die ml's voor alleen in de cut pff..

Geloof me, hoe meer HGH hoe beter haha. Maar prima als je rustig opbouwt toch als dat goed voor jou voelt. Ik geloof niet dat je een rebound krijgt als je stopt met HGH. Misch alleen dat je niet meer alles kan eten wat je wilt haha. Verder heb ik nooit iets gemerkt.
 
Ik zou in je bridge alvast beginnen met cutten man, ga je echt geen spiermassa op verliezen.
Eerst goed clean bulken met veeeeel carbs de hele dag door, daarna gewoon cut inzetten. Vind het sowieso zonde om te cutten terwijl je in een kuur zit.

Wat voor dieet ga je doen in de cut?
 
ik heb ook over mast nagedacht op een gram maar die acne staat me niet zo aan. daar moet ik eerst over nadenken om van primo naar mast te wisselen

wat voor een dieet ik ga volgen? 500kcal onder onderhoud, hoog in eiwitten met clen eca & t3
ben ik niet met je eens ik vind dat je juist de beste resultaten haalt als je cut in een kuur :p wil me in de cut puur op definitie focussen
 
Ben in december ook zo iets van plan.
maar doe meer blast cruise.
Wil niet je topic hijacken maar kijken of hier aanmerkingen op zijn.
en meschien tips voor mij en jou.

week 1-7 1250 mg test
week 1-3 20 mg superdol
week 8-12 250 mg test
week 13-19 600 mg npp
week 13-19 750 mg sust
week 20-24 250 mg test
week 25-31 tri tren (700 mg in de week) zet elke dag combi van hex tren e en a
week 25-30 epistane 60 mg

en eod hcg 250 iu
 
ik heb ook over mast nagedacht op een gram maar die acne staat me niet zo aan. daar moet ik eerst over nadenken om van primo naar mast te wisselen

wat voor een dieet ik ga volgen? 500kcal onder onderhoud, hoog in eiwitten met clen eca & t3
ben ik niet met je eens ik vind dat je juist de beste resultaten haalt als je cut in een kuur :p wil me in de cut puur op definitie focussen

Definitie krijg je door te groeien en droog te worden :p
 
hahaha jaja jaja maar mijn voorkeur gaat toch naar cutten :o :p :D
 
Een vial primo per week voor een cut, tering man. En waarom zo'n korte periode op een gram Test? Zou dat eerder verdubbelen en dan iets van 4 weken 500, 4 weken 1000 en 4 weken 1500, zit je gemiddeld ook op een gram per week.
 
Ik laat het effe op 1g van begin tot eind en laat het even lopen tot ik geen zin meer heb :p 7-8 weken ofzo?
 
Ik zou 250mg testosteron zetten in je bridge.

Heb je al eens epistane gehad?
 
Nope ik heb echt hele lage verwachtingen ervan maar ik ben me een beetje er in aan het verdiepen en wil het wel eens gebruiken

Waarom test op 250? 125 zou toch voldoende moeten zijn of niet?
 
Back
Naar boven