AndroidHealthClinic

Voorbereiding Test-E kuur, wat in huis hebben?

Bezoekers in dit topic

Frankologic

Cool Novice
Lid geworden
15 okt 2011
Berichten
109
Waardering
7
Ik wil binnenkort beginnen aan 10/12 weken Test-E kuur 500 p. week. Lees verschillende verhalen over wat ik van tevoren in huis zou moeten hebben. Als nakuur neem ik Nolvadex.

Als ik voor de kuur begint Nolvadex, hCG en Arimidex in huis heb ben ik dan goed voorbereid? Te overdreven? Of heb ik nog iets gemist wat er bij moet?
 
Heb je nakuur al liggen? Clomid heeft tegenwoordig wel meer zijn voordeel.
 
nolvadex tegen eventuele gyno, 3 vials test :)
 
Heb je nakuur al liggen? Clomid heeft tegenwoordig wel meer zijn voordeel.

Heb alles nog niet in huis, bestelling Test-E is onderweg, en de rest moet ik nog bestellen :-) Las dat Clomid meer bijwerkingen geeft... vandaar dat ik Nolvadex heb gekozen als nakuur ;-)
 
Nolva, hcg en Clomid.
HCG tijdens, Nolva indien Gyno en Clomid als nakuur.
 
Heb alles nog niet in huis, bestelling Test-E is onderweg, en de rest moet ik nog bestellen :-) Las dat Clomid meer bijwerkingen geeft... vandaar dat ik Nolvadex heb gekozen als nakuur ;-)

Omdat sommige dat echt achterlijk hoog doseren :)

Als je gewoon 25-50 mg per dag neemt dan zal Clomid voor een iets sneller herstel zorgen dan Nolvadex en zullen de bijwerkingen vrijwel nihil zijn.

Pas op: ik moet toegeven dat mijn eerste nakuren ook steeds met Nolva waren omdat ik dat sowieso in huis had voor het geval ik gyno zou krijgen. Uiteindelijk herstel je met Nolva ook hoor, maar Clomid is in theorie nog iets beter voor het herstel.
 
Pas op: ik moet toegeven dat mijn eerste nakuren ook steeds met Nolva waren omdat ik dat sowieso in huis had voor het geval ik gyno zou krijgen. Uiteindelijk herstel je met Nolva ook hoor, maar Clomid is in theorie nog iets beter voor het herstel.

Clomid dus als nakuur, das duidelijk.
Maar Nolva dus gebruiken in plaats van Arimidex in geval van bijwerkingen als gyno? En dus geen Arimidex bestellen?
Verstandig om uit voorzorg hcg mee te laten lopen, of pas inzetten bij bijwerkingen als mini ballen (LOL) of zo?

Dank voor het meedenken, zoveel info hier dat ik soms door bomen het bos niet zie :-)
 
Clomid dus als nakuur, das duidelijk.
Maar Nolva dus gebruiken in plaats van Arimidex in geval van bijwerkingen als gyno? En dus geen Arimidex bestellen?
Verstandig om uit voorzorg hcg mee te laten lopen, of pas inzetten bij bijwerkingen als mini ballen (LOL) of zo?

Dank voor het meedenken, zoveel info hier dat ik soms door bomen het bos niet zie :-)

Arimidex of aromasin kan je gebruiken om oestrogene sides te verminderen. Deze producten verminderen de hoeveelheid oestrogeen in je lichaam.

Wanneer je symptomen van gyno hebt dan moet je nolva nemen, kan in combinatie met ari/aro. Nolva op zich zal de hoeveelheid oestrogeen in je lichaam niet verminderen maar zorgt er wel voor dat het zich niet kan binden aan oestrogeenreceptoren.

Best dus beide achter de hand hebben.
 
Doen jullie dit in praktijk ook echt? Test e only en dan HCG laten meelopen? Dan nog arimidex gebruiken tijdens je kuur voor de oestrogene sides en eventueel nolvadex als je gyno opmerkt? Of doe je dit pas als je over een bepaalde dosis gaat, zeg maar boven de 500mg/w? Of pas als je langer dan 10 weken wil kuren?
 
Wow, iemand die zich oprecht goed voorbereid. Lang niet gezien hier! Succes met je kuur
 
Doen jullie dit in praktijk ook echt? Test e only en dan HCG laten meelopen? Dan nog arimidex gebruiken tijdens je kuur voor de oestrogene sides en eventueel nolvadex als je gyno opmerkt? Of doe je dit pas als je over een bepaalde dosis gaat, zeg maar boven de 500mg/w? Of pas als je langer dan 10 weken wil kuren?
ari slik je pas ALS je het nodig hebt niet zomaar preventief gaan slikken.
 
Back
Naar boven