Fitness Seller

Voordelen van ananas..? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Levrone@

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 mrt 2003
Berichten
1.639
Waardering
0
Ik wil in mijn dieet dagelijks een pot ananas (op eigen sap )toevoegen..


Wat zijn hier zoal de voordelen van ..??

Ik heb ergens gelezen dat het ook natuurlijk vocht afdrijft...
 
Ik had gelezen dat het zorgt voor een snellere opname van eiwitten :)
 
Maar niet in je zuivel producten gooien! Dat vermoelijkt alleen maar de vertering dan, dus ook de opname van die eiwitten!
 
Ananas bevat bromeline dat o.a. eiwit opname verbetert. Ook zou het ontstekingsremmend werken. En bovenal het is lekker natuurlijk.
 
het zou ook de glucose spiegel stabiliseren , dat zeggen ze toch...of het echt waar is weet ik niet.

en het zou indd de opname van eiwitten verbeteren
 
Ericr zei:
Ananas bevat bromeline dat o.a. eiwit opname verbetert. Ook zou het ontstekingsremmend werken. En bovenal het is lekker natuurlijk.

Bromelaine :p

Het is een eiwitsplitsend enzym...
 
Bromelaïne = Eeen volwaardig enzyme, evenals pancreatine, lipase en amylase. Het ondersteunt de spijsvertering en helpt mee de bloedvaten in conditie te houden. Helpt tevens ook bij het afbreken van vetten en koolhydraten in de maag. Je kan het vinden in verschillende afslankmiddelen en het word vaak na een operatie gegeven als de wond gaat onsteken of vochtvasthouden.
Betere opname eiwitten.
 
ehmmzz mijn vriendin vond dat ananas de 'smaak' bevorderde ...ahum ...

weet niet of dat een voordeel is
 
Ik denk het niet, anders heb je geen moment meer rust, dat heb ik nu al bijna niet! :p
 
Drmz66 zei:
ehmmzz mijn vriendin vond dat ananas de 'smaak' bevorderde ...ahum ...

weet niet of dat een voordeel is

kiwi ook :D
 
Ananas kan je heel goed combineren in gerechten met kip of vis.
Maar meng het niet met ei eiwit, want dan begint dit eiwit te "kabbelen", wat niet lekker is.
Eet ook niet teveel verse ananas, er zit acid in en is nogal belastend voor de maag. Je weet wel, ananas best niet van de schil afeten anders .....
 
SQUAT zei:
Ananas kan je heel goed combineren in gerechten met kip of vis.
Maar meng het niet met ei eiwit, want dan begint dit eiwit te "kabbelen", wat niet lekker is.
Eet ook niet teveel verse ananas, er zit acid in en is nogal belastend voor de maag. Je weet wel, ananas best niet van de schil afeten anders .....

Ik gooi nu bij elke warme maaltijd , 3 grote stukken ananas, dus ook bij me tonijn, zalm, en rijst.. smaakt best oke.. :)


Als ik 3 stukken ananas per dag eet, dat kan toch geen kwaad of niet?


Groet

Levrone@
 
Levrone@ zei:
Ik gooi nu bij elke warme maaltijd , 3 grote stukken ananas, dus ook bij me tonijn, zalm, en rijst.. smaakt best oke.. :)


Als ik 3 stukken ananas per dag eet, dat kan toch geen kwaad of niet?


Groet

Levrone@

Weet ik niet! Zal waarschijnlijk wat van de gevoeligheid van je maag afliggen. Maar zou eerder om de dag eens veranderen met iets anders.
Natuurlijk als het hier om een kleine hoeveelheid gaat zal het wel geen kwaad kunnen.
 
meng t alleen niet met kwark of andere soorte zuivel. vooral niet in laten trekken..kan funest zijn voor je kwark
 
Back
Naar boven