Fitness Seller

Voorgestelde kuur combi!

Bezoekers in dit topic

JRoid

Novice
Lid geworden
30 sep 2023
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Begin dit jaar heb ik een simpele kuur gepakt van Test Enanthate en Dianabol..
Ik spoot gemiddeld 1ML/250MG Test per week voor ongeveer 10 weken en slikte eerst een week 2× per dag 10mg Dianabol, zodra ik begon met de Test ging ik over op 3 tot 4× per dag 10mg dianabol en na negatieve bijwerkingen van de dianabol ben ik toen ongeveer anderhalve week gestopt met de dianabol en doorgegaan met de Test.
Vervolgens was mijn plan om na Winny erbij te gaan pakken om de Dia over te nemen, toch was ik eigenwijs en kocht ik nog een potje Dia en ging ik verder op 40 a 50mg Dia per dag totdat het potje van 100 stuks a 10mg leeg was. De test heb ik 2 weken tussendoor iets verhoogd, namelijk een keer 1.5ml en een keer 2ml ipv 1ml per week.

Daarna heb ik er een paar maanden tussen laten zitten en zou ik beginnen aan een kuurtje test entanthate 250mg/ml en Deca (Nandrolone) 200mg. Ik begon met 1ml van beide, helaas heb ik dat nog geen week na de eerste injectie moeten pauzeren, aangezien mijn bicepspees gescheurd was.
Deze is inmiddels net weer hersteld, ik ben sindskort weer rustig aan gaan trainen. En nu sinds bijna 2 weken weer begonnen met de test en deca, eerste week 0.5ml van beide, nu net van de deca 0.8ml en van de test 1.3ml gezet.

Ik zit er aan te denken om toch weer een potje dia van 100×10mg erbij te nemen en een ampul tren.

Ik heb inmiddels al extra test Enanthate op voorraad. Maar wil dus een soort combi/overstap gaan maken waarin ik de deca (ongeveer nog 7,5ml/200mg) opmaak, daarvan aan eind van de resterende Deca de Tren ga nemen in kleine doseringen en dat in combinatie met dianabol voor 20 a 25 dagen 40 a 50mg per dag en minstens 250mg test Enanthate per week.

Als nakuur heb ik sowieso clomid en HCG Pregnyl klaarliggen.

Kan iemand mij fatsoenlijk advies geven?
Indien jullie meer willen weten over mijn lichaam, beweging, voeding etc.. hoor ik het graag.

Heb jij überhaupt enig idee wat je aan het doen bent of doe je maar een beetje willekeurig anabolen innemen?

Back
Naar boven