MuscleMeat

Voornaamste (lichamelijke) kenmerken van het gebruik van ''testosteron''

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Gasten,

Hoe kan je het gebruik van pure test over het algmeen ''herkennen'' bij iemand?

Ik ken de term ''tren 3D delts'' wel.... of de typische ''dianaballon'' look.

Maar het gebruik van (reguliere test e of c), uit zich dat met name in een vochtige(re) look, extra acne, of juist wat meer lichaamsbeharing, of juist een dikke vasculaire look... veel zweten of non verbale agressie of laksheid?

Het is een vrij brede en wellicht ook weird question, maar ik hoor graag wat jullie ervaring is (dan wel niet persoonlijk) of in jullie omgeving? Alhoewel, rare vragen bestaan niet, zeker niet op dit forum :cool:

Puur uit interesse.
 
persoonsgebonden
 
Uit eigen ervaring kan ik zeggen, goede ontwikkeling van side delts.

''Maar het gebruik van (reguliere test e of c), uit zich dat met name in een vochtige(re) look, extra acne, of juist wat meer lichaamsbeharing, of juist een dikke vasculaire look... veel zweten of non verbale agressie of laksheid?''

Vocht en acne zijn totaal onnodig als je een fatsoenlijke kuur samenstelt, fatsoenlijk eet en op tijd sides bestrijdt. Mijn acne is zelfs minder geworden wanneer on. Laksheid kan voorkomen als het gevolg van lage/hoge estro, dus wederom onnodige sides aangezien je dit kan bestrijden. Agressie is heel persoonsgebonden. Ik ervaar persoonlijk een kalme geest, focus en meer assertief. Ook buiten de gym. Alleen maar positief dus. Zweten niet alleen in de nacht soms.
 
Is niet te zien.
 
Kun je niks aan zien. Ook niet als ik deca of dianabol neem, of zelfs samen wordt ik niet snel een ballon.

Heb sowieso niet snel last van vocht.
 
Is niet te zien.

Welles

johnnie-7.png
 
Offtopic maar gvd wat oog jij buff op je avatar. Mijn stats zijn op 't 1e oog niet veel minder maar m'n size wel :')

Kijk naar de tegelrandjes, is overduidelijk photoshop.
















;)
 
Offtopic maar gvd wat oog jij buff op je avatar. Mijn stats zijn op 't 1e oog niet veel minder maar m'n size wel :')

Mensen schatten mij ook heel vaak 120kg, geen idee hoe dat komt denk dat het aan de verhoudingen ligt ofzo.
 
Mensen schatten mij ook heel vaak 120kg, geen idee hoe dat komt denk dat het aan de verhoudingen ligt ofzo.

Gewicht heeft ook niet altijd te maken met hoe je eruit ziet.
 
Back
Naar boven