• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Voorronde champions leaugue/europa leaugue

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet of iedereen door heeft dat Feyenoord al jaren op een dwaalspoor zit en vorige week zelfs verloor van Excelsior in de eigen kuip! Excelsior een club met een begroting van 6 miljoen Euro. Dus zo bijzonder is het niet om dit Feyenoord uit te schakelen.

Kijk, dat Gent 2x een pak slaag van Dinamo Kiev krijgt in de voorronde Champions Leage, en Ajax datzelfde Kiev een week later wel uitschakeld...tja, dat vergeten de Belgen dan gemakshalve even.

Uiteindelijk hebben wij 2 clubs in de Champions Leage en 3 clubs in de Europa Leage, en de Belgen hebben slechts 3 cluppies in de Europa Leage en verder niks.

Leukste is echter dat wij volgende week Finland een pak slaag geven, wat deden de Belgen ook alweer tegen Finland tijdje terug? Juist ja...

Ik weet niet of iedereen door heeft dat Feyenoord al jaren op een dwaalspoor zit en vorige week zelfs verloor van Excelsior in de eigen kuip! Excelsior een club met een begroting van 6 miljoen Euro. Dus zo bijzonder is het niet om dit Feyenoord uit te schakelen.

Kijk, dat Gent 2x een pak slaag van Dinamo Kiev krijgt in de voorronde Champions Leage, en Ajax datzelfde Kiev een week later wel uitschakeld...tja, dat vergeten de Belgen dan gemakshalve even.

Uiteindelijk hebben wij 2 clubs in de Champions Leage en 3 clubs in de Europa Leage, en de Belgen hebben slechts 3 cluppies in de Europa Leage en verder niks.

Leukste is echter dat wij volgende week Finland een pak slaag geven, wat deden de Belgen ook alweer tegen Finland tijdje terug? Juist ja...

True, maar gemakshalve vergeet je toch ook dat nederlandse ploegen tegenwoordig steeds in het zand bijten tegen belgische ploegen waar ze o zo graag mee lachen.

Wij hebben er geen moeite mee om toe te geven dat ons voetbalniveau niet hoog is. Jullie daarentegen laten jullie slaap ervoor om toch maar redenen te kunnen vinden om te bewijzen dat het nederlandse voetbal toch superieur is aan het onze :D

True, maar gemakshalve vergeet je toch ook dat nederlandse ploegen tegenwoordig steeds in het zand bijten tegen belgische ploegen waar ze o zo graag mee lachen

Dat is idd raar, gezien we eigenlijk op alle gebieden superieur aan jullie zijn.:D

Moeten we daar maar eens snel een einde aan maken, de loting zometeen eens even afwachten, kijken of we dat dit jaar nog even kunnen recht zetten.

Laatst bewerkt:
Feyenoord; het lachertje van de Eredivisie en nu ook Europa... als ik een Rotterdammer geweest was, was ik zeker voor Sparta geweest.. de t**ing wat is dat een k*tclub. :roflol:

oooh, wat lief, een nobody identificeert zich zijn land en clubs op voetbalgebied , doet alsof het zijn eigen prestaties zijn en doet daar elitair over... En beoordeelt andere mensen op dezelfde manier.

Stereotype laag-iq nutgobbler pseudo-nationalisme in voetbal.

Ik wil mooi voetbal zien. En ik maak me geen illusies dat ik ooit iets heb bijgedragen aan hun succes door ze "wij" te noemen.

Ik heb trouwens nog van geen enkele club op tv dit jaar mooi voetbal gezien, Gent, Brugge, Anderlecht, Ajax, Partizan, Feyenoord, Kiev, allemaal zaadvoetbal. 2 passen en bal kwijt, en goals door flaters of pottestamp ipv technische of tactische hoogstandjes(de goal van Gillet uitzondering op de regel).

Laatst bewerkt:
GROEP A GROEP B GROEP C
1. Juventus (Ita) 1. Atletico Madrid (Spa) 1. Sporting (Por)
2. Manchester City (Eng) 2. Leverkusen (Dui) 2. Rijsel (Fra)
3. Salzburg (Oos) 3. Rosenborg (Noo) 3. Levski Sofia (Bul)
4. Lech Poznan (Pol) 4. Aris Thessaloniki (Gri) 4. AA GENT
GROEP D GROEP E GROEP F
1. Villarreal (Spa) 1. AZ (Ned) 1. CSKA Moskou (Rus)
2. CLUB BRUGGE 2. Dinamo kiev (Oek) 2. Palermo (Ita)
3. Dinamo Zagreb (Kro) 3. BATE (WRu) 3. Sparta Praag (Tsj)
4. PAOK Saloniki (Gri) 4. Sjeriff Tiraspol (Mol) 4. Lausanne (Zwi)
GROEP G GROEP H GROEP I
1. Zenit (Rus) 1. Stuttgart (Dui) 1. PSV (Ned)
2. ANDERLECHT 2. Getafe (Spa) 2. Sampdoria (Ita)
3. AEK Athene (Gri) 3. Odense (Den) 3. Charkov (Oek)
4. Hajduk Split (Kro) 4. Young Boys Bern (Zwi) 4. Debrecen (Hon)
GROEP J GROEP K GROEP L
1. Sevilla (Spa) 1. Liverpool (Eng) 1. Porto (Por)
2. Paris SG (Fra) 2. Steaua Boekarest (Roe) 2. Besiktas (Tur)
3. Borussia Dortmund (Dui) 3. Napoli (Ita) 3. CSKA Sofia (Bul)
4. Karpaty Lviv (Oek) 4. Utrecht (Ned) 4. Rapid Wenen (Oos)

Laatst bewerkt:
oooh, wat lief, een nobody identificeert zich zijn land en clubs op voetbalgebied , doet alsof het zijn eigen prestaties zijn en doet daar elitair over... En beoordeelt andere mensen op dezelfde manier.

Stereotype laag-iq nutgobbler pseudo-nationalisme in voetbal.

Ik wil mooi voetbal zien. En ik maak me geen illusies dat ik ooit iets heb bijgedragen aan hun succes door ze "wij" te noemen.

Ik heb trouwens nog van geen enkele club op tv dit jaar mooi voetbal gezien, Gent, Brugge, Anderlecht, Ajax, Partizan, Feyenoord, Kiev, allemaal zaadvoetbal. 2 passen en bal kwijt, en goals door flaters of pottestamp ipv technische of tactische hoogstandjes(de goal van Gillet uitzondering op de regel).

Een Belg werkt als reparateur van deurbellen bij een bedrijf. Als hij na z'n eerste klus terug komt zegt de baas: "Zo.. Dat heb je snel gedaan." "Ik heb niks gedaan. Ik heb wel 5x aangebeld maar ze deden gewoon niet open."

Een Belg werkt als reparateur van deurbellen bij een bedrijf. Als hij na z'n eerste klus terug komt zegt de baas: "Zo.. Dat heb je snel gedaan." "Ik heb niks gedaan. Ik heb wel 5x aangebeld maar ze deden gewoon niet open."
En Feyenoord is er weer niet bij, heb je al wat in de collectebus gedaan "Lenny", heb gehoord dat het niet goed gaat met die club in die stinkstad? :)

Lol, is Lenny supporter van Feyenoord. Daarom is hij zo gefrustreerd. Uitgeschakeld door een Belgische suptopper :roflol:

is Lenny voor feyenoord :D?

Edit: locatie rotterdam, dus ja :) Vandaar het gedweep met de nationale elf omdat zijn stadsploeg er geen kloten van terecht brengt

Wel geen makkelijke loting voor de belgische ploegen. Gent lijkt me kansloos in die groep :(

Brugge en anderlecht maken kans om door te stoten, maar zullen toch moeten sterk voor de dag komen.

Laatst bewerkt:
Humor van de bovenste plank daar in rotterdam :o

Terug
Naar boven