- Waardering
- 2.878
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Feyenoord was toch gewoon slecht. Wat zouden Nederlanders anders moeten dan hardop lachend over de vloer rollen?
Haha inderdaad.
Belgen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Feyenoord was toch gewoon slecht. Wat zouden Nederlanders anders moeten dan hardop lachend over de vloer rollen?
Ik weet niet of iedereen door heeft dat Feyenoord al jaren op een dwaalspoor zit en vorige week zelfs verloor van Excelsior in de eigen kuip! Excelsior een club met een begroting van 6 miljoen Euro. Dus zo bijzonder is het niet om dit Feyenoord uit te schakelen.
Kijk, dat Gent 2x een pak slaag van Dinamo Kiev krijgt in de voorronde Champions Leage, en Ajax datzelfde Kiev een week later wel uitschakeld...tja, dat vergeten de Belgen dan gemakshalve even.
Uiteindelijk hebben wij 2 clubs in de Champions Leage en 3 clubs in de Europa Leage, en de Belgen hebben slechts 3 cluppies in de Europa Leage en verder niks.
Leukste is echter dat wij volgende week Finland een pak slaag geven, wat deden de Belgen ook alweer tegen Finland tijdje terug? Juist ja...
True, maar gemakshalve vergeet je toch ook dat nederlandse ploegen tegenwoordig steeds in het zand bijten tegen belgische ploegen waar ze o zo graag mee lachen
inderdaad, verklaring aubTrue, maar gemakshalve vergeet je toch ook dat nederlandse ploegen tegenwoordig steeds in het zand bijten tegen belgische ploegen waar ze o zo graag mee lachen.
oooh, wat lief, een nobody identificeert zich zijn land en clubs op voetbalgebied , doet alsof het zijn eigen prestaties zijn en doet daar elitair over... En beoordeelt andere mensen op dezelfde manier.
Stereotype laag-iq nutgobbler pseudo-nationalisme in voetbal.
Ik wil mooi voetbal zien. En ik maak me geen illusies dat ik ooit iets heb bijgedragen aan hun succes door ze "wij" te noemen.
Ik heb trouwens nog van geen enkele club op tv dit jaar mooi voetbal gezien, Gent, Brugge, Anderlecht, Ajax, Partizan, Feyenoord, Kiev, allemaal zaadvoetbal. 2 passen en bal kwijt, en goals door flaters of pottestamp ipv technische of tactische hoogstandjes(de goal van Gillet uitzondering op de regel).
Een Belg werkt als reparateur van deurbellen bij een bedrijf. Als hij na z'n eerste klus terug komt zegt de baas: "Zo.. Dat heb je snel gedaan." "Ik heb niks gedaan. Ik heb wel 5x aangebeld maar ze deden gewoon niet open."
En Feyenoord is er weer niet bij, heb je al wat in de collectebus gedaan "Lenny", heb gehoord dat het niet goed gaat met die club in die stinkstad?Een Belg werkt als reparateur van deurbellen bij een bedrijf. Als hij na z'n eerste klus terug komt zegt de baas: "Zo.. Dat heb je snel gedaan." "Ik heb niks gedaan. Ik heb wel 5x aangebeld maar ze deden gewoon niet open."
Doet ie altijd hoor, als ie het niet kan winnen met woorden gaat ie "grapjes" maken.
Hij is tevens fan van de Spurs, het was dan ook een klap in z'n gezicht toen Jol de overstap maakte naar Ajax.Lol, is Lenny supporter van Feyenoord. Daarom is hij zo gefrustreerd. Uitgeschakeld door een Belgische suptopper
En Feyenoord is er weer niet bij, heb je al wat in de collectebus gedaan "Lenny", heb gehoord dat het niet goed gaat met die club in die stinkstad?