Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!!

Bezoekers in dit topic

I got a long way to go... Very long way
 
Troost je Bulckje, jij zit tenminste in de finale, ik moet hoogstwaarschijnlijk een jaar wachten dus heb nog een langere weg te gaan dan ;)
 
I got a long way to go... Very long way

Als jij op volgende keer op training klaagt dat je MAAR dit of MAAR dat lift gooi ik een stone naar je hoofd! Je boekt gigantische vooruitgang.
 
Er is een klein rekenfoutje gebeurd. Christophe heeft 21 punten ipv 20. Dat plaatst hem een half punt boven Karel ipv een half punt er onder, en zou willen zeggen dat hij naar de finale gaat ipv Karel.
 
Dat is niet slecht voor christophe!
 
Wel slecht voor Karel... Ik gun ze beide de finale.
 
En mij gun je het niet dan? :fa:
 
One luv, you just made my day :heart:
 
Die reken fout moet je me toch eens door mailen ze Woopy ...

En we zullen zien hoe Karel hersteld, anders kan Christof nog altijd meedoen.
En SANCA .... Ssssstttt aub of kga gek worden van je gezaag man !!

Twas mooi voor wat het was. Alleen spijtig van de zoveel afzeggingen en de paar dompers die door de organisatie is gemaakt. Was het al bij al goed! Maar zeker geweldig voor naar te kijken en de zoveel pr's die er neer gezet zijn die dag. :)
 
I'm going to drive you crazy big man :D
 
Als je de punten van Christophe optelt
[Link niet meer beschikbaar]
4+5+4+5+3+0
Kom je uit op 21. In het eindresultaat stond echter 20.
De punten van Karel kloppen dan wel, 20,5.

Is geen verwijt ofzo he :)
 
Proficiat aan alle gekwalificeerden...

Echt balen dat ik moest opgeven met een bicepsblessure. De biceps voelt nu veel beter aan, maar ik wacht op een echo om meer te kunnen zeggen. Vooral jammer omdat ik weet dat ik echt vrij goed sta en ik dat ook op de wedstrijd wilde tonen. Ik houd jullie op de hoogte.

Karel
 
Proficiat aan alle gekwalificeerden...

Echt balen dat ik moest opgeven met een bicepsblessure. De biceps voelt nu veel beter aan, maar ik wacht op een echo om meer te kunnen zeggen. Vooral jammer omdat ik weet dat ik echt vrij goed sta en ik dat ook op de wedstrijd wilde tonen. Ik houd jullie op de hoogte.

Karel


Spoedig herstel Karel.
Je was idd zeer sterk bezig.
Spijtig van je biceps makker.
 
Was fijne wedstrijd.

Respect aan alle deelnemers!! Vond het als toeschouwer al serieus te warm :o
 
vandaag echo laten nemen: geen scheur te zien. Moet verrekking geweest zijn, want voelde heel vuil aan. Mag verder trainen, weliswaar nog niet voluit.

Karel
 
Mooi, komt wel in orde tegen de finale dan :)
 
Fijn, fijn Karel, eventjes op LB richten dan ;)
 
Fijn om te horen.
Je vorm was precies erg goed op de voorronde. Het zou mooi zijn als je die op de finale ten volle zou kunnen tonen. :)
 
Back
Naar boven