12 man ?? als ik het zo hoor en zie mag ik blij zijn dat ik er nog 10 heb.
Als ze ineens allemaal afvallen tot 8, zitten die direct in de finale en gaat de voorronde niet door!
Vorig jaar werd er ook een wildcard uitgedeeld, was dit een uitzondering of wordt dit opnieuw gedaan? In dat geval moet er gestemd worden, of weet ik veel!
No offence naar die jongens toe? Iedereen mag zijn kans krijgen.
De wet van de sterkste is hier letterlijk te nemen.
Als de "zwakkere" of onervaren mensen ook de mogelijkheid niet meer krijgen om
wedstrijd ervaring op te doen zal het niet blijven duren met de wedstrijden in belgie.
Ik heb wel afgelopen week ergens een bericht gezien op dit forum, van een events dat wel te doen is op lagere niveau, 80 farmers, 175 yoke, stene van 60 tot 90.
Zulke events zouden zeker bekend gemaakt moeten worden. Dit is heel interesant voor mensen die net begonnen zijn, of willen beginnen zoals ik. Ik ben in mijn omgeving ook wat 'reclame" aan het maken voor deze sport. Maar velen hebben er een verkeerd beeld over spijtig genoeg...
Ik heb wel afgelopen week ergens een bericht gezien op dit forum, van een events dat wel te doen is op lagere niveau, 80 farmers, 175 yoke, stene van 60 tot 90.
Zulke events zouden zeker bekend gemaakt moeten worden. Dit is heel interesant voor mensen die net begonnen zijn, of willen beginnen zoals ik. Ik ben in mijn omgeving ook wat 'reclame" aan het maken voor deze sport. Maar velen hebben er een verkeerd beeld over spijtig genoeg...