MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb een scheurtje in de kuit opgelopen, ik ga proberen op tijd herstelt te zijn maar er is nog geen zekerheid of ik er bij ga kunnen zijn :(

En ik was gvd in vorm to kick ass :mad:
 
Ik zal wel mijn ass kicken ginder

Proberen dan :D komt wel goed, goed rusten man
 
Ik zal wel mijn ass kicken ginder

Proberen dan :D komt wel goed, goed rusten man
Het principe van asskicken is dat je iemand anders zijn ass kickt, niet dat van jezelf :D ;)
 
Update atleten.

Alle er waren er nog 13

En dan vragen sommige mensen zich af waarom er niet er niet meer wedstrijden zijn.

Ze mankeren altijd wel iet of er komt iets tussen of ze geraken niet in vorm.

Ik begin het echt triestig te vinden.

En dan vragen ze zich af in de federatie waarom ik zelf met organiseren wil stoppen en de België 2 jaar wil laten slapen .... (dan kunnen sommige zicht deftig voorbereiden zonder nen uitleg, of dat op voorand in hun agenda zetten zonder da ze er uitdroppen "last min" , of kunnen ze verstandig trainen en hun supplementen innamme verbeteren, zodat ze ter plekke niet uit elkaar vallen.
Hoe wil ik dit soms allemaal niet begrijp zo zwaar is het niveau in België niet.

Ik vindt het zonde voor de jongen dat er hun hart en ziel in steken dat dit soms allemaal gebeurt. WTF is er mis met de Belgen !!! Kmoet gaan geloven da ik van een uitstervend ras ben of zo ...

Maar ja we hebben er nog 13 das nog altijd 1 meer dan een normale wedstrijd. Ben benieuwd. Ik moet hier nog een wedstrijd gaan promoten, maar men goesting is ver van weg zene ...
 
Ik steek er ook mn hart en ziel in, ben in vorm maar what the hell kan ik er aan doen dat ik een kuitscheur oploop ?! Ik ben volop bezig met fysioteraphie om er toch te kunnen staan en dan vind ik zo'n opmerking wel een beetje jammer (ja, ik voel me even persoonlijk aangevallen, mijn excuses als dit niet op mij bedoeld was, ik ben nog maar net wakker en steek onder de pijnstillers)
 
Laatst bewerkt:
Idd snap niet waarom je dit persoonlijk op u pakt !! (want jij staat naar mijn weten nog op de lijst)

Maar mag ik weten hoe je het hebt opgelopen je kuitscheur ?? (Dan kan ik men oordeel geven !!)
 
My bad, ik zie net dat ik er nog opsta, gelieve mn vorige post te negeren dan :D


Ik heb het opgelopen in een voorbereidende wedstrijd naar de voorronde toe (sterkste Limburger van SMTL), bij het versnellen met de farmers zweepslag gekregen met als gevolg een scheurtje in de mediale kop
 
Ik steek er ook mn hart en ziel in, ben in vorm maar what the hell kan ik er aan doen dat ik een kuitscheur oploop ?! Ik ben volop bezig met fysioteraphie om er toch te kunnen staan en dan vind ik zo'n opmerking wel een beetje jammer (ja, ik voel me even persoonlijk aangevallen, mijn excuses als dit niet op mij bedoeld was)


Sanca, bij jou ligt het wel iets anders denk ik.
Je hebt een blessuren opgelopen "in een wedstrijd", en naar mijn mening heb je het karakter (en doorzettingsvermogen)om er op de voorrondes te staan. Als dit ondanks alles toch niet zou lukken is dit spijtig.
Je had de dag van de blessure je ook direct kunnen uitschrijven, maar dat deed je niet. respect

Om dit bericht een persoonlijke toets te geven:
Ik ben 1 maand geleden geoppereerd aan mijn schouder, en ik zal er staan.
(ik denk dat we in dat opzicht in hetzelfde rijtje passen);)
 
:) warrior to the bone :)

GO MACHIEN !!!

En Sanca Dito !!
 
Kan het mis hebben, maar volgens mij gebeurt het in Nederland net zo goed dat er vaak deelnemers (al dan niet op het laatste moment) af zeggen om allerlei uiteenlopende redenen. Soms misschien onterecht, maar vaak toch wel met een geldige reden.
Het enige verschil tussen Belgie en Nederland is dan dat er in Nederland een grotere voorraad strongmen is waaruit men kan putten en daardoor dus de wedstrijden vaak alsnog gevuld kunnen worden met reserves.
Het is nu eenmaal een zeer blessuregevoelige sport. Daarnaast begrijpt iedereen waarschijnlijk wel dat het frustrerend blijft voor organisatoren natuurlijk.
 
toch is het lastig te begrijpen man... ik bedoel, ik als limburger ben trots om op sterkste man van limburg te strijden, voor mijn eer, de eer van smtl en de eer van onze mooie provincie... als ik de kans kreeg om mee te doen aan sterkste man van mijn land zou ik dat ook zeker doen
 
als iemand zich blesseerd kan ie moeilijk meedoen he ???
en 12 man is ook mooi toch.
vergeet niet dat het publiek 12 keer dezelfde odd ziet.
 
@Anon01 : Heb ik iets gezegt over de mensen dat zich geblesseerd hadden ??
Ik denk het niet !! Het zijn die andere redenen waar ik het persoonlijk moeilijk mee heb!
("Ik heb me niet goed kunnen voorbereiden" / "Of ik ga me even op iets anders toe leggen")
De wedstrijd en de onderdelen zijn al meer dan 6 maand geweten, dus begrijp je de frustratie. + Dat er meestal 2 of meer mensen tussen zitten die zagen om meer wedstrijden !!

12 man ?? als ik het zo hoor en zie mag ik blij zijn dat ik er nog 10 heb.
Als ze ineens allemaal afvallen tot 8, zitten die direct in de finale en gaat de voorronde niet door!
 
Nog 11 dagen, 0 uren, 12 minuten, en 11 seconden.
't begint te kriebelen gasten ;-)
 
Nog 11 dagen, 0 uren, 12 minuten, en 11 seconden.
't begint te kriebelen gasten ;-)

Nog 11 dagen, gaat gvd een close call worden voor me, kan nog altijd niet squatten, laat staan een yoke lopen of sled trekken, 2 extra weken herstel zou perfect zijn zeker omdat ik me qua werk en de rest van het seizoen niet kan permiteren om op de voorronde mn kuit opnieuw in te scheuren en dit terwijl ik na 2 jaar wachten gewoon klaar was om me te plaatsen voor de finale, 2 jaar heb ik halsreikend uitgekeken naar mn comeback en dan dit...goddamned dit is echt frustrerend, ik heb geen zin om alweer een jaar te gaan wachten, my time is NOW :mad:

Stomme hoere****inggodvedommese kuit, ik ben er zeker van dat ik me zou plaatsen zonder deze tegenval, aaaaargh, ik keek/kijk al uit naar de finale
 
Andreas voor diegenen die hem nog niet zijn tegengekomen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Met zulke hoofd moet je wel heavy weights kunne liften :D

Nu zal iedereen hem wel herkennen denk ik hahaha :D
 
Back
Naar boven