Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Voorronde van de Sterkste Man Van België 2012 !!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

krijg je daar meer punten voor,voor die tekentjes op mn hemd lol

nu komt het uit dat hij niet stabiel staat z'on kop krijg je idd niet onder de log lol "grapje é "
 
12 man ?? als ik het zo hoor en zie mag ik blij zijn dat ik er nog 10 heb.
Als ze ineens allemaal afvallen tot 8, zitten die direct in de finale en gaat de voorronde niet door!

Er staan een paar jongens tussen die er nog niks te zoeken hebben, als die nu eens thuis bleven kon ik tenminste mn herstel pakken tot de finale en daar knallen ipv half kreupel de voorronde te doen en daar dik de kans hebben te hervallen :mad:

No offence naar die jongens toe trouwens ;)
 
Welke 5 jongens zijn dat dan volgens jou? :p (zie momenteel 13 mensen in de lijst staan)
 
13, nu zie ik het ja, njah, Jimmy sprak van 10 :P
 
No offence naar die jongens toe? Iedereen mag zijn kans krijgen.
De wet van de sterkste is hier letterlijk te nemen.
Als de "zwakkere" of onervaren mensen ook de mogelijkheid niet meer krijgen om
wedstrijd ervaring op te doen zal het niet blijven duren met de wedstrijden in belgie.
 
das correct bulksje !!!
 
Haha boys, sanca is gewoon aant vissen voor een wildcard dus je moet echt geen offense nemen. :D
 
Dat is correct Girovaki :D
 
Vorig jaar werd er ook een wildcard uitgedeeld, was dit een uitzondering of wordt dit opnieuw gedaan? In dat geval moet er gestemd worden, of weet ik veel :D !
 
Vorig jaar werd er ook een wildcard uitgedeeld, was dit een uitzondering of wordt dit opnieuw gedaan? In dat geval moet er gestemd worden, of weet ik veel :D !


niemand moet zich illusies maken, dit jaar gebeurd het NIET.
(na de heisa vorig jaar).

---------- Post toegevoegd Sun 20 May 2012 om 17:51 ----------

No offence naar die jongens toe? Iedereen mag zijn kans krijgen.
De wet van de sterkste is hier letterlijk te nemen.
Als de "zwakkere" of onervaren mensen ook de mogelijkheid niet meer krijgen om
wedstrijd ervaring op te doen zal het niet blijven duren met de wedstrijden in belgie.

juist!

niet iedereen heeft het direct in zich om de top te halen. (of soms raak je nooit niet als de sterkste ook sterker worden)
Wedstrijdervaring is idd belangrijk, ik heb dan ook het volle respect voor mensen die het aandurven om mee te strijden.


En voor de nieuwelingen , op wedstrijd kan je altijd dat ietsje mee. ;)
 
Laatst bewerkt:
:fuu: :fuu: :fuu: :fuu:

Edit:


:fuu: :fuu: :fuu: :fuu:
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel afgelopen week ergens een bericht gezien op dit forum, van een events dat wel te doen is op lagere niveau, 80 farmers, 175 yoke, stene van 60 tot 90.

Zulke events zouden zeker bekend gemaakt moeten worden. Dit is heel interesant voor mensen die net begonnen zijn, of willen beginnen zoals ik. Ik ben in mijn omgeving ook wat 'reclame" aan het maken voor deze sport. Maar velen hebben er een verkeerd beeld over spijtig genoeg...
 
Ik heb wel afgelopen week ergens een bericht gezien op dit forum, van een events dat wel te doen is op lagere niveau, 80 farmers, 175 yoke, stene van 60 tot 90.

Zulke events zouden zeker bekend gemaakt moeten worden. Dit is heel interesant voor mensen die net begonnen zijn, of willen beginnen zoals ik. Ik ben in mijn omgeving ook wat 'reclame" aan het maken voor deze sport. Maar velen hebben er een verkeerd beeld over spijtig genoeg...

Dit jaar geen C-wedstrijden helaas.
 
En waarom juist ? als je de reden weet
 
Ik heb wel afgelopen week ergens een bericht gezien op dit forum, van een events dat wel te doen is op lagere niveau, 80 farmers, 175 yoke, stene van 60 tot 90.

Zulke events zouden zeker bekend gemaakt moeten worden. Dit is heel interesant voor mensen die net begonnen zijn, of willen beginnen zoals ik. Ik ben in mijn omgeving ook wat 'reclame" aan het maken voor deze sport. Maar velen hebben er een verkeerd beeld over spijtig genoeg...

Ben benieuwd wat de finale gaat geven dan als je je plaatst... :D



Still one luv bro' ;)
 
niet laten zot maken bulck

gewoon doen zoals ik op niets meer reageren (buiten dit dan) ze willen u mind****en laat ze gewoon doen het zal dan nog zo'n pijn doen als ze op hun zak gaan krijgen grtz dien van aan de zee :fire:

:haha:
 
ik zal zaterdag wel op mijn plaats gezet worden. Maar erg vindt ik dat niet, respect voor diegene die de events zullen uitdoen.
En ik maak me geen illusies wijs, ik ken mijn plaats al, maar ik zal er zeker van genieten
 
thats the spirit my friend tot zaterdag
 
Ik hopp dat Str3ech plat gaat :D
 
Mijn voorbereiding is verre van ideaal geweest, maar ik heb er toch enorm veel zin in :D Ik denk dat we een mooie strijd gaan zien tussen enerzijds Raf, Karel, Andreas en Florent voor de top plaatsen, met daarna een even mooie strijd tussen al de rest voor de resterende finaleplaatsen. Ik denk dat er veel mannen dicht bij elkaar in de buurt zitten qua niveau. De ene is wat beter in de yoke + farmers, de andere in de log, nog een andere in stones,... Gaat mooi worden :)
 
Back
Naar boven