MuscleMeat

Voorspelling sterkste man van Nederland

Bezoekers in dit topic

wannabeestrong

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 aug 2006
Berichten
4.931
Waardering
583
Lengte
1m80
Massa
126kg
Vetpercentage
> 50%
Naam spreekt voor zich, net als vorig jaar wie eindigt waar.

Mijn voorspelling ervan uitgaande dat niemand zichzelf blesseert.

Wie volgt met voorspellingen?


1) Niels Gordijn

2) Alex Moonen

3) Jitse Kramer

4) Jarno Hams

5) Enzo Tauro

6) Peter de Jong

7) Teun Moors

8) Kelvin de Ruiter

9) Marvin Mulder

10) Angelo vd Pas

11) Mike Oerlemans

12) Arno Louwsma
 
Laatst bewerkt:
Wat is dit, puzzeltijd?
 
zit een beetje tussen voorspelling en wens in maar:

1. big sexy lexy
2. niels
3.jarno
4. marvin
5. jitse
6. teun
7. enzo
8. kelvin
9. angelo
10. peter
11. mike
12. arno

---------- Toegevoegd om 19:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:24 ----------

edit: heb peter al in geen jaren gezien en heb van 50% geen idee over de vorm op deze events, dus probably alleen over de 1e 5 kan ik wat nuttigs zeggen :P
 
1. Jitse
2. kelvin
3. alex
 
1. Niels
2. Alex
3. Jarno
 
1. Niels
2. Alex
3. Jitse
4. Kelvin
5. Jarno
6. Marvin
7. Enzo
8. Mike
9. Teun
10. Peter
11. Arno
12. Angelo
 
hm ik durf er geen te maken, ik gun Jarno zijn laatste titel uiteraard en Alex zijn titelbehoud. Maar denk dat het een felle strijd gaat worden tussen, Alex, Niels, Jarno en Jitse voor de top 4.
 
Ik vind het ditmaal ook lastig door de samenstelling van onderdelen wat het imo alleen maar mooi maakt.
Ik weet niet welke progressie Niels heeft gemaakt op de yoke en squat kan ik lastig inschatten voor alle deelnemers.
Ik twijfel heel erg tussen Jitse en Niels. De hand over hand gaat denk ik Alex nekken anders had ik hem gekozen.
 
Ik denk dat zomaar alles nog kan gebeuren
 
Ik las het net, jammer, zo wil je je carriere niet afsluiten
 
Aantal jaar geleden heeft ie ook al pancreatitis gehad volgens mij ? . Rustig aan Jarno
 
Erg jammer voor Jarno idd
 
Iemand enig idee wie eerste reserve was ?
 
Arno was eerste reserve, komt voor Johan.
Eric hams is 2e reserve.

Ps: Wat ongelofelijk klote, qua gunfactor had ik Jarno op 1, zo wil je niet eindigen..
 
Eric hams heeft zijn plek afgestaan aan de organisatie en die heeft vervolgens Fouad een wildcard gegeven! (Tevens de wedstrijd waarjn Fouad ook afscheid neemt dan)
 
De juiste kandidaat imo, hopen dat hij zijn klasse nog een keer goed kan laten zien!
 
Denk dat Kelvin het met huidige onderdelen ook wel erg goed zou kunnen gaan doen, denk dat veel mensen hem onderschatten.
 
Squat en log zijn niet zijn ding imo, vandaar de inderdaad ietwat lage klassering.
 
Back
Naar boven