MuscleMeat

voorstel 1ste lichte kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jere

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2004
Berichten
1.220
Waardering
16
Vetpercentage
10%
ik train al 5 jaar naturel en zou mss in de toekomst een kuurtje nemen
1m76 80 kg bf 4,8
mijn voorstel

10 weken test enthaat 250 mg per week
iedere dag 0,5 mg arimex

nakuur week 1 40 mg nolva 50mg clomid
week 2en 3 20mg nolva 50mg clomid


kwil beginnen met minimale hoeveelheden als kennismakingskuur
zou dit al resultaat opleveren ?
wat is je mening van mijn kuurtje?


thanks guy,s :D
 
Klinkt niet slecht. :)

Je zou misschien in week 1 en 2 de test. op 500mg kunnen zetten. :)


Tevens naar juiste sectie verplaatst.
 
Zou die enth dan 1x in de 5 dagen zetten omdat ik 250mg test alone wel erg weinig vind.
 
waarvoor niet deca 200mg per week erbij en klaar. goede solide nette 1e kuur grts
 
Volgens mij is dit wel een goede beginnerskuur.
Je zou die frontload kunnen doen die Mr.J. voorstelt of bijvoorbeeld 3-4 weken dianabol 30mg/dag. Dianabol is wel zwaarder voor je lever...
Verder zou je in plaats van arimidex een ander middel kunnen gebruiken namelijk proviron. Mijn ervaring is dat proviron behoorlijk wat goedkoper is.
Arimidex is een beter middel, maar omdat jouw kuur niet zo zwaar is kom je met proviron ook wel uit.
En eventueel kun je wat HCG achter de hand houden voor het geval dat je last krijgt van testikelatrofie (maar dit is waarschijnlijk niet nodig).

Succes
 
ik persoonlijk vind dat je het goed moet doen of niet als je met test,deca,dbol, tren enz. kuurt. en vind 250mg test p/w te weinig.
met primo, anavar,stromba enz. kun je ook prima uit de voeten. waarom daar niet mee beginnen? zal mits goed gedoseerd mooie solide massa geven.
test kan altijd nog.
gr d
 
stacken met deca zou zeker geen slecht idee zijn .

250 test enth.
200 deca

wegens half-leven deca idealiter om de 5 dagen zetten,
al wordt het dan natuurlijk wel 2x spuiten .

De test zingt het wel 7 dagen uit .

Ik vind een frontload niet echt nodig,
zeker gezien uw eerste x.

Clomid erbij na 3 weken 25mg om de andere dag

Nakuur ziet er goed uit
 
el toro zei:
wegens half-leven deca idealiter om de 5 dagen zetten,
al wordt het dan natuurlijk wel 2x spuiten .

De test zingt het wel 7 dagen uit .

volgens mij heeft deca een langere ester dan test enath, dus denk dat je andersom bedoelde, test om de 5dagen en deca 1x p/w ;)
 
ja hoe zit dat eigenlijk?
moet je die test enth. om de 5 of om de 7 dagen zetten?
en deca, idem?
 
deca heeft een lange ester en kan 1x p/w worden gezet. van test enath. wordt gezegd dat het mooi zou zijn als je hem om de 5 dagen zet, voor stabiele bloedwaarden.
ik persoonlijk denk dat als je test enath. een keer p/w zet op 250mg het erg lang gaat duren voordat er actie zal gaan plaatsvinden (het werkt al vanaf dag 1, maar je doet het goed of niet ;))

ik zelf heb test enath. 2x p/w gezet en ging als een raket, zat dus op 500mg p/w.
gr d
 
0,5 mg arimidex kun je om de dag nemen.
Ik zit op 500 mg test/week en hierbij is dit ook al genoeg.
 
ik zou dit doen kerel, ga je zeker geen spijt van krijgen.

1-8: test om de 5 dagen 250
1-4: winny tabs 40mg/dag

en neem er gewoon vanaf week 4 elk dag 50mg proviron bij.
 
Jere, zoals je merkt zijn de meningen weer verdeeld. Het wordt niet makkelijk voor je als je dit allemaal leest.

Succes jongen!
 
jongens,

als ik het goed lees is het ook de bedoeling dat het een lichte kuur moet zijn.
Tuurlijk ben ik het met jullie eens dat stacken meer kan opleveren,maar als dit zijn eerste kuur is,denk ik wel dat hij hier ook goede resultaten mee zult halen.

Succes ermee.
 
1-10 test enth 500mg
1-5 winny tabs 50mg/dag

zo zou ik het doen voor je eerste kuurtje bro je zal lekker een paar schone kilotjes winnen met dit kuurtje icm de arimidex
 
het moet toch een lciht kuurtje zijn? waarom dan meteen 500mg test, vind ik erg zwaar zeker in combi met andere middelen, als eerste kuur.
500mg test only is als eerste keer te doen maar waarom niet als eerste keer primo en anavar? een eerste kennismaking met as en dan al meteen een 0,5 gr test lijkt me overbodig.
gr d
 
djcapricorn zei:
Volgens mij is dit wel een goede beginnerskuur.
Je zou die frontload kunnen doen die Mr.J. voorstelt of bijvoorbeeld 3-4 weken dianabol 30mg/dag. Dianabol is wel zwaarder voor je lever...
Verder zou je in plaats van arimidex een ander middel kunnen gebruiken namelijk proviron. Mijn ervaring is dat proviron behoorlijk wat goedkoper is.
Arimidex is een beter middel, maar omdat jouw kuur niet zo zwaar is kom je met proviron ook wel uit.
En eventueel kun je wat HCG achter de hand houden voor het geval dat je last krijgt van testikelatrofie (maar dit is waarschijnlijk niet nodig).

Succes
Deze twee kan je niet echt met elkaar vergelijken Provion zal je vrije testo verhogen maar niet zoveel tegen vocht gaan doen als armidex en als je dat vloeibaar koopt is het helemaal niet zo duur.
 
ja tis inderdaad een moeilijk keuze wie moet ik nu geloven
 
dus als ik goed begrijp vinden jullie het net iets te licht gedoseerd om te werken ???
 
punani zei:
waarvoor niet deca 200mg per week erbij en klaar. goede solide nette 1e kuur grts

helemaal mee eens. Doe op dit moment dezelfde kuur alleen dan voor 8 weken. gebruik 0,5mg arimidex eod. en werkt voor mij perfect!
 
Back
Naar boven