Fitness Seller

Voorstel Eerste Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de reacties en de tips al heren maar we dwalen wel af op de zaterdagmiddag,

Week 1-10: 3 x p.w. 100mg Test-P
Week 1-10 2 x p.w. 100mg Masteron-P
Week 1-12: 2x p.d. 2x 2iu HGH
Week 12-14: Nolvo 20mg

Voor een iets betere A:E verhouding neig ik nu naar dit voorstel, de HGH heb ik al 3 pennen van nu dus daar blijf ik bij ipv de HCG.
Alle feedback is zeker zeer welkom en leerzaam voor mij.
HGH als eerste kuur slaat nergens op. En het voor 12 weken gebruiken slaat ook nergens op.
 
waarom korte esters? die zijn 3x zo duur gast!
 
als je in dit soort gevallen kosten laat prevaleren moet je je afvragen of je de juiste keuzes maakt
 
als je in dit soort gevallen kosten laat prevaleren moet je je afvragen of je de juiste keuzes maakt
Bij nader inzien ga ik dan maar aan de 10 iu hGH. Beetje rekening houden met prijs is niets mis mee imo, zeker als t toch geen toegevoegde waarde heeft.
 
Je doet niet veel met de feedback.

Wordt goede info gegeven en dan doe je gewoon wat je supplier u aansmeert.
Je hebt gelijk in zal hem aanpassen maar welk bericht vind jij goede info qua start kuur in dit geval dan?
 
Je hebt gelijk in zal hem aanpassen maar welk bericht vind jij goede info qua start kuur in dit geval dan?

Vooral niet uitgaan van wat je supplier aanraadt, die wilt jou gewoon zo veel mogelijk verkopen, HGH in eerste kuur, korte esters :roflol:

Zou het gewoon hierbij houden, simpel en effectief.
1-10 500 mg test-e ew
1-11 500 iu hCG 2xweeks
12-14 25 mg clomid of 20 mg nolva.

Maak je je zorgen over A:E, kan je kijken naar de "Cools kuurtjes"
hCG kan je ook week 3 beginnen zodat je maar 2 doosjes nodig hebt.
 
Oke bedankt heren voor de info deze kuur zal ik gaan doen, nog twee laatste vragen zoude jullie masteron laten mee lopen met 1-10 200 mg mast-e of het hierbij laten?
Mocht ik tijdens de kuur last krijgen van gyno wat zouden jullie dan laten meelopen, iets preventief laten mee lopen lijkt mij geen optie toch?
 
Ik ben zelf ooit begonnen met 450 test 200 mast ivm A:E ratio. Ondertussen test only alles geprobeerd tussen 150 en 900 en vind het voor mij persoonlijk onnodig rekening mee te houden.

Mocht je gyno krijgen, nolvadex 20 mg ed. Een aromatase inhibitor mee laten lopen is niet bewezen effectief tegen gyno.

Belangrijkste is om niet continu je tepels te checken, door overmatig checken kan je tepel geirriteerd raken, zwellen en gevoelig worden.
 
Ik ben zelf ooit begonnen met 450 test 200 mast ivm A:E ratio. Ondertussen test only alles geprobeerd tussen 150 en 900 en vind het voor mij persoonlijk onnodig rekening mee te houden.

Mocht je gyno krijgen, nolvadex 20 mg ed. Een aromatase inhibitor mee laten lopen is niet bewezen effectief tegen gyno.

Belangrijkste is om niet continu je tepels te checken, door overmatig checken kan je tepel geirriteerd raken, zwellen en gevoelig worden.
Bedankt voor de info, hoe was je eerste kuur destijds bevallen, en weet je de gains nog toevallig?
Vond jij dat de masteron je toegevoegde waarde gaf bijv door wat droger te staan.
 
Van 89 naar 96 kg. Natty gecut tot 8% voordat ik on ging, eind van de blast op hooguit 10%. Werd in ieder geval niet vochtig op die compounds samen
 
Van 89 naar 96 kg. Natty gecut tot 8% voordat ik on ging, eind van de blast op hooguit 10%. Werd in ieder geval niet vochtig op die compounds samen
Bedankt voor je reactie, ik ga me houden aan jou advies en me gear aanschaffen!!
 
als je in dit soort gevallen kosten laat prevaleren moet je je afvragen of je de juiste keuzes maakt

testosteron is testosteron, en met prop prik je soms vier keer in de week, voor een beginner lijkt me enanthaat gewoon beter
 
Back
Naar boven