MuscleMeat

Voorstel en thuisapparatuur

Bezoekers in dit topic

Vraaggg

Novice
Lid geworden
8 mei 2021
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m68
Massa
70kg
Vetpercentage
7%
Beste,

Ik ben Ama 30jr oud en doe momenteel niet veel aan fitness (beginner).

Wil graag een all in goed fitnessapparaat waar zowel ik als mijn broer (iets verder gevorderd dan mij) op zouden kunnen trainen.

Het liefst voor een schappelijke prijs maar die wel voldoet. Wie o wie heeft er tips?
 
Koop een powerrack met een stang, wat schijven en een bankje. Daar heb je het meeste aan.
 
Top! Dank je wel. Waar is dat te bestellen en welk merk zou je aanraden. Is er een power rack waarbij al die dingen inclusief worden geleverd? Heb je misschien een link voor me met bovenstaande producten.
Bepaalde namen die je noemt ken ik niet eens (groentje)
 
Top! Dank je wel. Waar is dat te bestellen en welk merk zou je aanraden. Is er een power rack waarbij al die dingen inclusief worden geleverd? Heb je misschien een link voor me met bovenstaande producten.
Bepaalde namen die je noemt ken ik niet eens (groentje)
ATX op www.fitness-seller.nl
 
Koop een powerrack met een stang, wat schijven en een bankje. Daar heb je het meeste aan.
Wanneer ik de tuin ga aanpakken maak ik gelijk een overkapping en spaar ik nog even voor mooi materiaal. En wanneer er weer zoiets komt wat er gaat komen hou ik mooi gym parties in de tuin
 
Ik heb momenteel geen breed budget. Uiteindelijk ga ik wel voor iets professionelers.
 
Ik heb momenteel geen breed budget. Uiteindelijk ga ik wel voor iets professionelers.
Dan zou ik nog heel even wachten. Als straks de sportscholen open gaan heb je grote kans dat veel mensen hun spullen gaan verkopen. Dat van je linkje zou ik in elk geval zeker niet kopen.
 
Top! Dank je wel. Waar is dat te bestellen en welk merk zou je aanraden. Is er een power rack waarbij al die dingen inclusief worden geleverd? Heb je misschien een link voor me met bovenstaande producten.
Bepaalde namen die je noemt ken ik niet eens (groentje)
Fitness Seller verkoopt kwalitatief de beste spullen. Misschien kunnen zij je adviseren.
 
Je kunt eens op onze website rondkijken maar helaas is bijna alles nu uitverkocht. Er zijn wereldwijde voorraadtekorten en lange levertijden.
 
Back
Naar boven