MuscleMeat

Voorstel kuur 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Biiiest

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 mei 2009
Berichten
5
Waardering
0
Hey people !
Heb hier even kuurvoorstel,
Heb ervaring met 2 eerdere kuurtjes en wil nu een lange kuur (Boldenone heeft zeer goed effect dan).
Wat denken jullie ?

Voorstel:


Week 1-25: 1000mg Test. E /week
Week 1-5: 600mg Boldenone /week
Week 5-20: 800mg Boldenone /week
Na Advies DBB: Week 1-6: 50mg Dianabol /dag (Edit van 100mg / dag voor 4 weken)

Nakuur tips ?
 
Laatst bewerkt:
Dianabol zeker niet meer dan 50mg per dag pakken tenzij je nog een 2de lever hebt liggen.

Je kan bold het beste van de eerste week gelijk op 800mg pakken of zelfs frontloaden en het is onzin dat je dit 25 weken moet doen, je kan net zo goed 12 weekjes doen en dan frontload erbij doen zodat ie snel aanslaat.

Je kuur ziet er heel eentonig uit voor een lange kuur. Als ik jou was zou ik wat met middelen, andere esters, andere doseringen wisselen om het interessant te maken.
 
Ik denk dat er niemand is die goed advies kan geven met deze info.
Ik weet er niet veel van maar lijken mij erg hoge doseringen.
 
Ik begirjp dat het moeilijk advies geven is maar kijk puur naar de producten hun dosering en lengte van de kuur ?
Training is zeker inorde, train nu 5 jaar 3-4 keer per week zonder te stoppen.
Voeding is ook inorde dus geef advies als je deze 2 in gedachtten houd ?

Test. E zo hoog omdat ik 500-750mg al gebruikt heb en ik echt wil knallen.
Boldenone wil ik ook hoog voor maximaal effect en 20 weken omdat dit dan zo wat de max is dat ik eruit wil halen + dosering 800mg lijkt me hiervoor erg aantrekkelijk.

Dianabol maar 4 weken 100mg .. dan is het 21 weken verder kuren zondere enige orals waardoor ik gains wel kan vasthouden.

5 weken langer Test. E eveneens zodat ik de Boldenone zijn werk heeft gedaan dan.

Greetz
 
Ik zou ook gewoon 12 weken doen met een goeie frontload en dboll zowiezo niet hoger dan 50mg doseren, ook al is het maar 4 weken!!

Uiteraard ga je toch wel doen wat je zelf het liefste wil maar ik kan alleen maar advies geven en of er iets mee gedaan word is iets anders.
 
nakuur tips? haal maar een berg proviron en nolvadex in huis! ik zou zelf ook HCG laten meelopen als je zo lang on wilt.

verder vind ik je dbol misbruik nergens over gaan, veel te hoog gedosseerd.. dat gaat je niets meer brengen dan 50mg p/d aan gains, sides daarentegen......
 
Dank jullie voor advies,
2de rede dat ik zolang wil kuren is omdat het m'n laatste is, wil clean zijn vanaf m'n 25 ^^

En dianabol op 50mg is het dan enkel om wille van de lever ?
Of is het verschil tussen 50-100mg niet merkbaar ?

Grtz
 
Dank jullie voor advies,
2de rede dat ik zolang wil kuren is omdat het m'n laatste is, wil clean zijn vanaf m'n 25 ^^

En dianabol op 50mg is het dan enkel om wille van de lever ?
Of is het verschil tussen 50-100mg niet merkbaar ?

Grtz

Het enigste extra's wat je bereikt door 100 mg is je lever naar de klote helpen maar voor gains is 50mg meer als genoeg, als je 100mg ga pakken ga je gewoon je lever kapot maken, en je gaat niet meer gainen dan op 50mg.
 
Ok het wordt 50mg Dianabol,
Ik heb ze wel 300x liggen dus zou ik van 4weken naar 6-8 gaan ?
50mg / dag dan ...
 
Ok het wordt 50mg Dianabol,
Ik heb ze wel 300x liggen dus zou ik van 4weken naar 6-8 gaan ?
50mg / dag dan ...

Goedzo :)

6 weken kan, 8 weken is te lang VIND ik. IK zou het gewoon op 4 weken houden en het gene wat je over hebt bewaar je voor een volgende kuur.
 
Week 1-25: 1000mg Test. E /week
(Week 1-5: 600mg Boldenone /week) haal dit eruit
Week 1-20: 800mg Boldenone /week
Week 1-6: 50mg Dianabol /dag
Week 15-26 50mg proviron/dag erbij
Week 15-24 400mg tren E/week erbij

Hiermee zou je zeker moeten knallen en zal je zeker niet teleurgestelt uit je kuur komen, er zijn er nogal veel die klagen over de boldenone. Als je zolang on bent is het wel aan te raden om de laatste 3 weken 500ui hcg per dag te doen.
 
Ik snap dat met Prov en Tren ik zou knallen maar wil het eigenlijk op Test. E houden met Boldenone ...
Ik moet de eerste 5 weken wel op 600mg doseren om wille van voorraad die ik liggen had (ben al begonnen) ..

Ik heb geen ervaring met HCG zelf gene info eigenlijk :P Dus bij voorkeur laat ik dit eruit en gewoon goed doseren Nolvadex ..
 
bij deze doseringen? en op 25 weken geen hcg gebruiken?
ik weet niet dat je daar beneden nog iets gaat overhouden dan
 
Uit interesse ben ik benieuwd wat je lengte en gewicht is :)
 
bij deze doseringen? en op 25 weken geen hcg gebruiken?
ik weet niet dat je daar beneden nog iets gaat overhouden dan
Die walnoten zitten toch maar in de weg als je enorme benen hebt.
Schuren de hele tijd bij het lopen!
Beter zijn het erwtjes!
:D
 
Als dit je laatste kuur is zou ik hem eerder zo doen:
week 1-12 test e 1000mg/week (eventueel na week 12 sust of cyp)
week 1-12 deca 600mg/week
week 1-6 dianabol 50mg/dag
week 13-22 test prop 200mg EOD
week 13-20 tren ace 150mg EOD

daarna nakuren
 
ben ook van plan boldenone te doen voor 16 weken, heeft 1000mg een meerwaarde t.o.v 800mg?
 
Als het echt je laatste kuur is ben je verstandig, er zijn veel mensen die blijven kuren tot ze tegen de lamp lopen.
Misschien kan je dan 1 kuurtje doen per jaar ofzo om je fysiek te onderhouden, dit kan ook wel neit veel kwaad denk ik.

Zonder hcg is wel niet aan te raden ivm moeilijk herstel.
 
Als het echt je laatste kuur is ben je verstandig, er zijn veel mensen die blijven kuren tot ze tegen de lamp lopen.
Misschien kan je dan 1 kuurtje doen per jaar ofzo om je fysiek te onderhouden, dit kan ook wel neit veel kwaad denk ik.

Zonder hcg is wel niet aan te raden ivm moeilijk herstel.

Omdat ze overdrijven meestal! Verder vind ik het een verstandige keuze om na deze kuur off te gaan maar weet dat je een deel gaat inleveren, das onvermijdelijk!
 
lever kapot maken ? wat weten jullie hier vanaf, ik heb 100 mg in mijn kuur gestopt en mijn lever zag er gezond uit na onderzoek.

Wat dachten jullie van arnold's dboll dosseringen ?

Ik weet dat orals slecht zijn maar veel mensen lullen ook gewoon andere na, totdat je het zovaak hoort van verschillende mensen dat je het bijna niet meer in je kuur durft te stoppen.
 
Back
Naar boven