MuscleMeat

voorstel lange kuur: oa test tren t3 clen

Bezoekers in dit topic

Knappe vent

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 nov 2009
Berichten
459
Waardering
36
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
13%
week 1 tot 6 test ent 250mg
week 1 tot 6 tren ent 200mg
week 1 tot 2 caffeine 250mg
week 3 tot 4 caffeine 500/750mg
week 5 tot 6 caffeine 250mg
week 1 tot 6 t3 25/50/75/100 (op en afbouwen, max tot 75 of 100mcg)
week 1 tot 2 clen 20/40/60/80 (op en afbouwen, max tot 60 of 80mcg)
week 5 tot 6 clen 20/40/60/80 (op en afbouwen, max 60 of 80mcg)

week 7 tot 7 caffeine 500mg
week 7 tot 12 test ent 750mg
week 7 tot 12 tren ent 500mg

week 12 tot 18 test ent 750mg
week 12 tot 18 (nog te bepalen)

week 18 tot 21 test 500mg
week 18 tot 21 stromba tabs 40 tot 60mg ed (beginnen met 40mg)

nakuur: volgt later

iemand voorstel om naast test te zetten? geen deca en primo
 
snap dat opbouwen van de tren/test niet.

waarom niet gelijk vanaf week 1:

test:750 ew
tren: 500 ew

De stromba zou ik ook weglaten en dan vanaf week 12 mast e
 
snap dat opbouwen van de tren/test niet.

waarom niet gelijk vanaf week 1:

test:750 ew
tren: 500 ew

De stromba zou ik ook weglaten en dan vanaf week 12 mast e

De eerste 6 weken staan in het teken van vet verlies, de test en tren staan er naast om een en ander negatief effect van de t3 op te vangen, hoog doseren imo onnodig en niet effectief.

Vanaf week 7 tot 18 clean bulk dus mast niet ideaal, imo een middel wat alleen interessant is om te cutten/voor harde look als je al vrij laag staat.

ik cut graag op winstrol
 
De eerste 6 weken staan in het teken van vet verlies, de test en tren staan er naast om een en ander negatief effect van de t3 op te vangen, hoog doseren imo onnodig en niet effectief.

Vanaf week 7 tot 18 clean bulk dus mast niet ideaal, imo een middel wat alleen interessant is om te cutten/voor harde look als je al vrij laag staat.

ik cut graag op winstrol

ok ik snap em.

denk dat de rek wel uit is hoor na een paar weken tren/test, ik vind altijd erg lekker om daarna mast en test te gebruiken voor indd een hardere look.

als je onder de 10% kan blijven met de test/tren kuur en dan gooi je mast erbij moet je kijken hoe je dan erbij staat
 
ok ik snap em.

denk dat de rek wel uit is hoor na een paar weken tren/test, ik vind altijd erg lekker om daarna mast en test te gebruiken voor indd een hardere look.

als je onder de 10% kan blijven met de test/tren kuur en dan gooi je mast erbij moet je kijken hoe je dan erbij staat

ja klopt daarom dus ook de laatste weken iets anders ipv tren.
ik streef met deze kuur niet naar een harde look, wil weer in oude shape komen en 2 procent lager dan dat. Dan ben ik tevreden, vet zal dan rond 11procent uitkomen, vind ik droog zat. (voorlopig)

van test tren met clean bulk word ik eerder iets droger dan vetter
 
ja klopt daarom dus ook de laatste weken iets anders ipv tren.
ik streef met deze kuur niet naar een harde look, wil weer in oude shape komen en 2 procent lager dan dat. Dan ben ik tevreden, vet zal dan rond 11procent uitkomen, vind ik droog zat. (voorlopig)

van test tren met clean bulk word ik eerder iets droger dan vetter

dan zou ik gewoon even mee kappen bro. en gewoon houden op deze kuur die jij voorstelt
 
Back
Naar boven