MuscleMeat

voorstel oxy,overdrive test e,deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

michel2930

Novice
Lid geworden
17 nov 2011
Berichten
12
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
97kg
Vetpercentage
18%
wie wil zijn mening geven voor mijn kuur voor de zomer

week 1 t/m 4 100 mg oxy perdag
week 1 t/m 10 480 mg overdrive per week
week 1 t/m 10 test e 500 mg per week
week 1 t/m 10 deca 500 mg per week


graag jullie mening of eventueel advies
 
Pak gewoon bold ipv die overdrive zooi op minimaal 600mg. 12 weken, test op 12 weken en deca 400 mg. op 10 weken.
Al over PCT nagedacht btw?
 
pct sorry wat bedoel je?
 
pct sorry wat bedoel je?

Ben je nou serieus?? Als je dat nu nog niet weet ken je er maar beter vanaf blijven.
En waarom deca? Je hebt en vp van 18%. Beter daarom ook geen oxy.
Misschien winny ipv.

Beter alleen bold doen dan zoals gezegd.
 
Op jouw vetpercentage zou ik enkel test en bold en misschien wat proviron nemen. Deca en oxy zijn vochtbommen hoe hoger je vetpercentage hoe meer vocht en vet je aanzet.

Ik zou gewoon doen ;

Week 1-14 Test 500
Week 1-14 Bold 600 of 750. (bold is erg zwak).
Week 10-16 Proviron (tot aan je nakuur dan ga je zonder vocht etc je nakuur in = beter herstel)
Eventueel ;
Week 1-5-6 Winny 50 mg of anavar 70 mg. (deze zou ik ook laten op dat vetpercentage).

Eigenijk is het veel beter om naturel naar een 14% te gaan dan heb je veel meer profijt met je kuur.
Ik vind kuren met een hoog vetpercentage een no-go
 
Weet niet wat je kuur verleden is en je doel maar hetgeen je voorstelt lijkt me beetje overkill. Alleen al met oxy / deca / test ga je opblazen als een ballon. Meeste gasten willen juist droger de zomer in maar dat is natuurlijk een persoonlijke keuze.

Waarom niet gewoon alleen test / deca of test/oxy plus evt bold

Zelf gebruik ik geen oxy best heftig spul.... maar ja daarom wil je het waarschijnlijk gebruiken :)
 
bedankt voor de reactie s nee die af korting ken ik niet nee,maar na kuur nolvadex 40 mg ed.
 
Bold en deca = DIK bloed.
 
bedankt voor de reactie s nee die af korting ken ik niet nee,maar na kuur nolvadex 40 mg ed.

doe maar 20mg per dag, wat meer dan voldoende is.
ik zou enkel kuren op testosteron als ik jou was en dan wel 500mg pw in combinatie met een HEEL schoon dieet.
vp op 18% en dan kuren met deca/oxy/test/overdrive is echt vragen om problemen.. en dom.
 
deca+oxy=dikke vocht ballon, en ook deca samen met bold ? lijkt me zinloos en al die over-ultra-super shizzle is zoiezo injectiepijn en niet beter dan de gewone middelen appart,

beetje zoals Colosalx al zei alleen zou ik 12weken doen

1-4 winny 50mg ed
1-12 Test-e 500mg
1-12 Bold 750mg
 
haha porter :D papiercentraleterneuze
 
Back
Naar boven