MuscleMeat

Voorstellen & detecteerbaarheid anabolen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shredzboy

Novice
Lid geworden
24 jun 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik zal mij even snel voorstellen..
Ik ben Robin, 17 jaar oud, train ongeveer een jaar, weeg momenteel rond de 82 kilo met een vetpercentage van 12% en ik ben 178 cm lang.

Ik heb een account aangemaakt om mezelf wat meer in te lezen en om soms vragen te stellen.. Ik heb de doelstelling om bodybuilding wedstrijden te doen op zo hoog mogelijk niveau.

Om goed te beginnen, mijn eerste vraag over AAS natuurlijk..:p

Ik heb meerdere stukken gelezen over de detecteerbaarheid en halfwaardes van verschillende anabolen, maar ik wil graag weten hoe dit detecteerbaar is.
Een vriend van mij is bezig met een winny & sustaton kuur, maar hij moet zijn testosteron laten meten in het ziekenhuis op 14 juli.
Hoe lang zou het duren voordat het niet meer zichtbaar is als je kijkt naar testosteronlevel?


Alvast bedankt en ik hoop dat ik jullie op een dag ook kan helpen..
 
Hangt af van zijn doseringen.

Als hij nu stopt na een fatsoenlijke kuur is hij al te laat om 14 juli normale waardes te hebben.
 
Begin maar met spuiten en sparen als je bb op hoog Nivo wilt doen.
 
Gestopt met lezen bij 17 jaar oud. Denk eerst maar eens goed na wat je allemaal wil in je leven voordat je spuiten gaat zetten. Niet verkeerd bedoeld maat maar je bent gewoon veel te jong
 
Hangt af van zijn doseringen.

Als hij nu stopt na een fatsoenlijke kuur is hij al te laat om 14 juli normale waardes te hebben.
da zijn 3 goeie weken, zal vast nog niet helemaal verdwenen zijn maar zal toch niet zo uitschieten?
 
Bedankt voor jullie snelle reacties.

Even ter verduidelijking, ik ben zelf zeker nog niet van plan om te beginnen met spuiten. Deze vraag was voor een vriend van mij die die test heeft 14 juli.
Voor mezelf heb ik nu in mijn hoofd om te beginnen als ik 2 jaar lang train en bijna 19 ben. Als ik er op dat moment tenminste nog hetzelfde over denk
 
maar is de Winstrol nog te zien tijdens de test of zal het vooral de sustaton zijn? En hoe lang van te voren zou er gestopt moeten worden met Winstrol en hoe lang voor sustaton?
 
maar is de Winstrol nog te zien tijdens de test of zal het vooral de sustaton zijn? En hoe lang van te voren zou er gestopt moeten worden met Winstrol en hoe lang voor sustaton?
sustanon zal de test waarde beinvloeden, nu stoppen als hij nog een kans wilt hebben op normale waarden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven