Fitness Seller

Voorstellen en 1e fotos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_290122

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
3 apr 2011
Berichten
368
Waardering
103
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
Hier ff een grappid filmpje

View My Video
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum.
Ik doe aan voetbal sinds mijn 13e (nu ben ik 19).
Sinds ik aan voetbal begon deed ik veel extra voor mezelf.
Mijn vader was vroeger bodybuilder en van hem moest ik altijd veel trainen (wat ik niet leuk vond).
Het was niet specifiek van die bodybuildingtraining ofzo, maar meer ladderwerk, sprinten en opdrukken met gewichtsvest enzo (ik deed dit gecombineerd met oefeningen zoals bankdrukken etc)
Vanaf mijn 14e heb ik ook elke zomervakantie 1 tot 2 maal per week sprinttraining gedaan in het olympisch stadion Amsterdam, tot mijn 17e.
Ik merkte wel altijd dat dit mij altijd hielp.
Ik trainde ong. 1-3 x per week zo (het kwam ook voor dat ik 1-2 weken niks deed qua krachttraining).
Ik heb ook nog 2 jaar kickboks gedaan met daarbij karatewedstrijden (was nog te jong om op t hoofd te mogen slaan).
Ik stopte met dit ongeveer toen ik 16 was.
Mijn ouders zijn inmiddels gescheiden en ik heb niet zoveel contact met mijn vader meer.
Ik heb hem nooit echt tips gevraagd enzo.
Zowieso vond ik het moeilijk om tips en kritiek van mijn pa aan te nemen dan van vreemde mensen.
Erg gespierd vind ik mezelf niet en daarom kom ik hier.

Laatst liep ik in de sportschool om een beetje te trainen met een paar vrienden.
Toen we aan het bankdrukken waren (ik haalde maar 2x60kg ofzo), groette een jongen mij.
Ik wist niet wie het was en vroeg wie hij was.
Hij zei zijn naam en ik herkende hem weer van zijn gezicht alleen!
Het was een vriend waar ik veel mee omging op de middelbare school.
Hij was echt veranderd in die 2 jaar die ik hem niet gezien had.
Zo'n verandering had ik nooit verwacht in 2 jaar.
Door hem heb ik een bepaalde kick gekregen die mij heel erg motiveerd.
Ik was toen 18
En ik weet niet hoe het komt.. maar ik ben nu zo gemotiveerd als nooit voorheen.
Ik wil continu trainen.

Nu ben ik:
- 19 jaar
- 78 kg
- 1.78m
- even voor de gein gemeten maar armen zijn 33cm (als ik me arm buig en aanspan).
- mijn lichaamsvet is niet zo hoog denk ik, ik zal deze week wel ergens gaan meten.


Dit is mijn garage.
2chs51e.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Supplementen.
242ecjr.jpg


Ik ben iemand die niet rookt, blowt, drugs gebruikt of veel uitgaat.
Als ik 's avonds wegga hou ik t meestal rustig aan (in tegenstelling tot mijn vrienden die van uitgaan enzo houden).
Ze zeggen dat ik mijn leven verpest en ik later spijt ervan ga krijgen dat ik zo serieus ben.

Ik merk wel dat ik het moeilijk vind om vol te houden in mijn eentje.
Het is moeilijk om een trainingspartner te vinden die net zo serieus is als ik.
4 Dagen geleden ben ik met 2 vrienden gaan hardlopen en daarna bij mij thuis krachttraining gaan doen.
Ik merkte dat ik wel stukken meer kracht dan hun had.
Ik wist nog oefeningen die ik altijd gedaan heb in mijn jongere jaren.
Maar ik merkte dat we niet echt volgens een schema werkte.
We deden maar alles en wat door elkaar (ik wist niet wat ik allemaal zou moeten doen).
Ik ben nu 4 dagen achter elkaar gaan trainen en zie/voel wel gelijk een beetje verschil (iets groter en voornamelijk hard en opgepompd).
Nu heb ik veel last van de aanhechtingen aan de binnenkant tussen mijn boven en onderarmen (rechts is erger dan links).
Ik kan ze niet strekken nu en rek ze vaak op nu (word al soepeler).

Ik ben op zoek naar iemand die een mooi schematje kan geven voor mij.
En eventueel als een paar vrienden komen, een schematje waar ik niet zo lang op hun hoef te wachten tot zij klaar zijn.
Ook ben ik op zoek naar een makkelijk te volgen eetschema (gelukkig is rijst met kip mijn lievelingseten sinds ik geboren ben).

Ik denk dat dit forum mij ook wel een beetje aanspoort tot meer te trainen.
Ik zal een paar foto's van mij plaatsen van hoe ik er nu uit zie en over 2-4 weken nog een keer denk ik.
Ik wil een atletisch, gespierd fysiek lichaam krijgen.

Ik moet wel zeggen dat het moeilijk is om alles aan te spannen en mijn mobiel stil te houden en op het scherm te concentreren.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
j9lb1k.jpg

rmpl6b.jpg

2ylnxhc.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle tips, kritiek enzo is welkom
 
Laatst bewerkt:
Omhoog met die broek !
 
Welkom , succes met je doelen..
Ga de stickies lezen.. etc etc !
 
:Dwelkom , en succes met je doelen..

is inderdaad moeilijk een trainingspartner te vinden die echt serieus is..
 
Succes met je doelen. Je hebt nu een basis om mooi uit te bouwen. Voor een voedings schema moet je even naar de voedings sectie. Trainings schema naar de trainings sectie. En daar niet gelijk een topic openen want dan ga je alleen gebashd worden als je maar gewoon vraagt om een schema. Even goed inlezen in de stickies daar en dan kom je er wel uit. Succes!
 
mooie garage.
 
Eindelijk eens iemand die erin slaagt om er ook goede informatie bij te geven.
Komt goed kerel en inderdaad, het is lastig om een degelijke trainingspartner te vinden
 
Knallen met die handel. Je hebt lekker veel trainingsmateriaal :D
 
Zeer mooie intro! Succes met je doelen :)
En zoals gezegd, mooie garage :D
 
Geen trainingspartner hebben heeft z'n voor en nadelen.. Als je alleen traint dan ben je vaker sneller klaar.. Als je alleen traint dan kan je inderdaad misschien minder gewicht nemen omdat je geen "spotter" hebt maar als je dan een "spotter" hebt dan voel je jezelf te veilig dus is dat ook niet goed. Ik train nu al sinds het begin dat ik train met een partner en ik moet zeggen dat het meer nadelen heeft dan voordelen.. Als ik nu soms eens alleen ga trainen dan voel ik mezelf meer gerust maar dan hou ik wel de tijd bij zodat ik niet te kort rust want dat ik wel een voordeel aan een partner hebben.. Veel lezen op dit forum en je komt er wel zoals andere ook zeggen.. Veel tijd besteden in lezen van Artikelen..
 
welkom, veel succes met je doelen bro!
 
bedankt iedereen, jullie ook veel succes met jullie doelen
Heb vandaag t bar geprobeerd. 90kg 4x (aan eind van training dus was ook wel wat vermoeid).
En daarna bankdrukken... 5x 60kg maar.. ik weet niet hoe dit komt want 3 dagen geleden kon ik 5 x 70kg
 
Laatst bewerkt:
bedankt iedereen, jullie ook veel succes met jullie doelen
Heb vandaag t bar geprobeerd. 90kg 4x (aan eind van training dus was ook wel wat vermoeid).
En daarna bankdrukken... 5x 60kg maar.. ik weet niet hoe dit komt want 3 dagen geleden kon ik 5 x 70kg
omdat je bankdruk aan het einde deed. Dan ben je al moe.
 
mooie post! veel succes
 
Jammer van de slechte troep supplementen... Koop NUTTIGE supplementen bij goede webshops als powersupplements, XXL of bodyfit en shop, of koop gewoon niks ;)
 
Jammer van de slechte troep supplementen... Koop NUTTIGE supplementen bij goede webshops als powersupplements, XXL of bodyfit en shop, of koop gewoon niks ;)

Ja ik gebruik alleen die grote pot.
Ik neem 2-3 snakes in zo'n grote maat beker (75%gevuld, melk+water+1 schep poeder met de lepel die in de pot zit).
Maar wat voor merk zou jij mij aanraden dan? owja ik heb ook nog crack gekocht. Ik neem dit in voor de training en merk wel verschil in agressie.
 
tering je hebt nog meer supps dan mij, jij gaat het echt ver schoppen!
 
Mooie openingspost. Mooie garage. Veel succes.

Supps: heb nu voor het eerst shakes van xxl zelf in huis. Best lekker.

Off topic: slaap gewoon zonder.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 
Back
Naar boven