MuscleMeat

Voorstellen en advies nodig ??

Bezoekers in dit topic

groentje88

Novice
Lid geworden
31 aug 2012
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
85kg
Hallo,

Ik ben Anne, ik ben 24 en ik ben 1.74 en weeg 85 kilo ik ben al lang volop bezig met krachttraining en wil eigenlijk ook
beginnen met steroiden... is er iemand die daar ervaring mee heeft ??
Ik wil namelijk weten of steroiden ook invloed hebben op de werking van anticonceptie, ik wil namelijk niet zwanger worden ??
 
Laatst bewerkt:
Waarom direct steroiden?
Om snel af te vallen?
Niet doen.
Ga eerst een tijd lang keihard trainen en goed eten.
De kilo's vliegen er dan al vanaf;)
En je hele hormoonhuishouding ligt overhoop met anabolen...
 
Hallo,

Ik ben Anne, ik ben 24 en ik ben 1.74 en weeg 85 kilo ik ben sinds kort begonnen met krachttraining en wil eigenlijk ook
beginnen met steroiden... is er iemand die daar ervaring mee heeft ??
Ik wil namelijk weten of steroiden ook invloed hebben op de werking van anticonceptie, ik wil namelijk niet zwanger worden ??

Net begonnen met trainen en direct aan de roids.... Tuurlijk, doen! Je bent óf een troll óf je spoort niet
 
niet zwanger worden is makkelijk
Vitaminepil tussen de knieen klemmen en zo vasthouden en het probleem is opgelost
 
Kunnen er ook nog mensen normaal reageren... ?

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 18:39 ----------

Waarom direct steroiden?
Om snel af te vallen?
Niet doen.
Ga eerst een tijd lang keihard trainen en goed eten.
De kilo's vliegen er dan al vanaf;)
En je hele hormoonhuishouding ligt overhoop met anabolen...

25 kilo ben ik al wat dus gaat me niet zozeer om de kilo's en ik had niet om je mening gevraagd volgens mij ... thnx anyway
 
Kunnen er ook nog mensen normaal reageren... ?

Ze Kunnen best normaal reageren zodra jij de tijd neemt om je in te lezen en als je dan alles gelezen hebt nog vragen hebt het dan is gaat vragen ;)
 
Kunnen er ook nog mensen normaal reageren... ?

Ze Kunnen best normaal reageren zodra jij de tijd neemt om je in te lezen en als je dan alles gelezen hebt nog vragen hebt het dan is gaat vragen ;)



Nou hierboven staat mijn vraag, voor de rest hoef ik niets te weten, maar hierover kan ik niks vinden, dus als je het antwoord daarop hebt hoor ik het graag, je hoeft niet over me te oordelen.
 
ik ben sinds kort begonnen met krachttraining en wil eigenlijk ook
beginnen met steroiden...

normale reaktie: NIET DOEN
Je vraagstelling is van de zotte.... daar kan je amper een normale reaktie op verwachten!
 
Nou hierboven staat mijn vraag, voor de rest hoef ik niets te weten, maar hierover kan ik niks vinden, dus als je het antwoord daarop hebt hoor ik het graag, je hoeft niet over me te oordelen.

Ik oordeel ook niet over je maar het is gewoon zeer onverstandig als je nog niet zo lang traint om dan aan de steroïde te gaan
Train hard werk hard maak een goed voedingsschemaheeeel veeeel mensen hier hebben hun resultaat behaald met een goede voeding en bikkelhard te training ipv steroïde te pakken ofzo

Ja het is een lange weg om goed resultaat te boeken en ja het is niet makkelijk
Maar als het even niet mee zit moet je niet meteen die troep willen gebruiken
 
kapot lachen.ga eens wat moeite doen.die vet is er oook niet in 123 gekomen.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 19:27 ----------

Ik oordeel ook niet over je maar het is gewoon zeer onverstandig als je nog niet zo lang traint om dan aan de steroïde te gaan
Train hard werk hard maak een goed voedingsschemaheeeel veeeel mensen hier hebben hun resultaat behaald met een goede voeding en bikkelhard te training ipv steroïde te pakken ofzo

Ja het is een lange weg om goed resultaat te boeken en ja het is niet makkelijk
Maar als het even niet mee zit moet je niet meteen die troep willen gebruiken


dit is pas een echte vrouw.hardcore
 
Hallo,

Ik ben Anne, ik ben 24 en ik ben 1.74 en weeg 85 kilo ik ben sinds kort begonnen met krachttraining en wil eigenlijk ook
beginnen met steroiden... is er iemand die daar ervaring mee heeft ??
Ik wil namelijk weten of steroiden ook invloed hebben op de werking van anticonceptie, ik wil namelijk niet zwanger worden ??

Als de belangrijkste vraag over steroiden is of het invloed heeft op de anticonceptie terwijl je klaarblijkelijk totaal geen basiskennis hebt mag toch hopelijk voor jezelf ook duidelijk zijn dat het een stom idee is. Ik hoop dat je tot bezinning komt of je inleest, want anders worden dat nog vervelende gesprekken bij de arts over een x aantal jaar. Als je het doet, prima. Maar weet wel waar je aan begint. Je klinkt nu net als een 14 jarige puber die op een fiets van de ene flat naar de andere flat wil springen omdat dat zo stoer was in jackass. En dan met de onderbouwing 'op tv gaat het toch ook goed'
 
Ik weet wel wat ik doe, nogmaals mensen die geen antwoord op mijn vraag hebben, hoeven niet te reageren. Ik heb niet gevraagd om deze onzin,
 
natuurlijk hebben die invloed op je anticonceptie. Hoe en wat geen idee, maar als zwanger worden je grootste zorg is met gebruik van anabolen dan weet je welliswaar nog werkelijk niets hierover. Mocht je zwanger worden dan is de kans op een miskraam ook vrij groot. Maar waarom is dit het enige waar je wakker om ligt, je kan je knul desnoods een paar weken een condoom om laten doen. Ga je eerst maar eens goed verdiepen in de blijvende bijwerkingen, waar je niet zo een twee drie een oplossing voor hebt.
 
:flipoff:Je bent gewoon dik & lui en zoekt de easy way out
 
Waarom ga je niet op je huisarts dit vraag,vraag ?

Ik snap niet de reden dat je dit spul wil gebruik, ik dacht het echt niet goed was ?

( sorry maar ik hoop je mijn NL kan begrijp? Ik kom uit Engeland.)
 
AAS is pas nodig als je alles uit je lichaam hebt gehaald met goed trainen en de juiste voeding. Als je daarna (na een aantal jaren) meer spiergroei wil en droger wil worden maar het lukt naturel niet dan pas kan je gaan denken aan AAS.
Jij bent net bezig en denkt dat je met AAS even snel een sprong kan maken maar AAS helpt alleen maar als je bereid bent om er keihard bij te trainen. Dus eerlijk en goed advies is niet doen eerst hard werken om het met de juiste training en de juiste voeding voor elkaar te krijgen. En ja AAS gooit je hele hormonenspiegel door elkaar en kan bij vrouwen en mannen vreemde reacties veroorzaken.
Heb je hier wat aan of wil je dit niet horen?
 
Ik weet wel wat ik doe, nogmaals mensen die geen antwoord op mijn vraag hebben, hoeven niet te reageren. Ik heb niet gevraagd om deze onzin,

Waarom ste je eigenlijk een vraag? Adviezen die gegeven worden zijjn voor jou niet interessant. Geef anders eens het kuurschema dat je van plan was te volgen met daarbij je voeding en training. Ik hoop dat je het zo kan neerkwakken, maar ik vermoed dat je daar nog helemaal niet mee bezig bent...

AAS is pas nodig als je alles uit je lichaam hebt gehaald met goed trainen en de juiste voeding. Als je daarna (na een aantal jaren) meer spiergroei wil en droger wil worden maar het lukt naturel niet dan pas kan je gaan denken aan AAS.
Jij bent net bezig en denkt dat je met AAS even snel een sprong kan maken maar AAS helpt alleen maar als je bereid bent om er keihard bij te trainen. Dus eerlijk en goed advies is niet doen eerst hard werken om het met de juiste training en de juiste voeding voor elkaar te krijgen. En ja AAS gooit je hele hormonenspiegel door elkaar en kan bij vrouwen en mannen vreemde reacties veroorzaken.
Heb je hier wat aan of wil je dit niet horen?

qft.
 
er zijn wel andere "hulpmiddelen" die wat onderbouwen , waarom in godsnaam steroiden, ik ben begonnen in mei terug met trainen, ben iets langer dan jij maar woog hetzelfde, ik weeg nu 15kg minderen, trainen, voeding, leefstijl en nu ben ik begonnen met creatine. maar gematigd. je kan je lichaam ook gewoon kapot maken denk dat dat de bedoeling niet is toch?

---------- Post toegevoegd Mon 3 Sep 2012 om 11:07 ----------

trouwens, ik ben zwanger geraakt met een hormoonkuur, precies de reden voor mijn overgewicht, na 5 jaar was ik weer enigszins normaal. is niet niks hoor met hormonen rommelen.
 
Dat je direct steroids wilt gebruiken zegt veel over je dedication voor dit. Probeer eerst eens zonder iets te nemen vooruit te gaan.
 
Back
Naar boven