AndroidHealthClinic

Voorstellen en Advies

Bezoekers in dit topic

NoProblem

Novice
Lid geworden
8 dec 2012
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Hallo iedereen,

Ik ben NoProblem en begin na een lange tijd stil te hebben gezeten weer met sporten. Wil het nu alleen wel volhouden! Ik ben sinds 2 jaar gestopt met sporten.

Ik deed daarvoor een voor-opleiding tot onder-officier bij Defensie, daar sporte ik zo'n 5 dagen in de week om goed in vorm te blijven. Ik ben uit eindelijk niet door gegaan naar Defensie. Ben een andere opleiding gaan volgen en na 2 jaar begon het toch weer te kriebelen om terug te gaan naar Defensie. Dat is dus wat ik ga doen. Om precies te zijn wil ik een grondoptreden functie vervullen.

De uitdaging is om alles weer goed in vorm te krijgen. Ik zit hier misschien niet helemaal goed aangezien dit een bodybuilding forum is. Maar conditie trainen en kracht is toch ook bodybuilding?

Zoals jullie mijn stats kunnen zien ben ik niet de grootste, daar moet dus wat in veranderen! Ik heb na goed lezen een voedingsschemagemaakt en een training schema wat ik al 1,5 week volg. Ik zou graag jullie advies willen wat er beter kan.

Mijn Doelen :
  • Conditie verhogen
  • Krachtuithoudingsvermogen verhogen
  • Aankomen in vet/spiermassa(mijn vet percentage is aan de lage kant)
  • Streefgewicht 75+ kg(over lange tijd ;))

Mijn schema
Maandag
Fitness(volgens schema 3x20, laatste serie moet zwaar gaan)
Dinsdag
Hardlopen (duurloop of interval training)
woensdag
Rust
Donderdag
Zwemmen(banen zwemmen volgens schema)
Vrijdag
Fitness(volgens schema 3x20, laatste serie moet zwaar gaan)
Zaterdag
Duurloop
Zondag
Rust


Naast mijn voeding schema ga ik nog Creatine en Dextrose gebruiken. Ik zit niet in de extreme bulk maar eet boven mijn dagelijkse behoefte dus het aankomen zal wel lukken denk ik.

Nogmaals jullie meningen zijn meer dan welkom!
(voedingsschemabijgewerkt tot 3000kcall)
 

Bijlagen

Fitness schema pagina 1 dag 1 en 2.xlsx
11,9 KB · Weergaven: 23

Fitness schema pagina 2 dag 1 en 2.xlsx
11,9 KB · Weergaven: 18

voedingsschema NoProblem.xls
22,5 KB · Weergaven: 24

Laatst bewerkt:
182 bij 63 kg, vreten man!!!
 
Oke dat is 1 tip.. in 1x 4000kcall naar binnen werken gaat niet lukken dus langzaam opbouwen. Beginnen bij 2800kcall lijkt me prima.

Wat nog meer..?
 
Oke dat is 1 tip.. in 1x 4000kcall naar binnen werken gaat niet lukken dus langzaam opbouwen. Beginnen bij 2800kcall lijkt me prima.

Wat nog meer..?

oke en nu serieus, 2800 kcal is gewoon "normaal" dus 1000 meer moet makkelijk lukken
 
oke en nu serieus, 2800 kcal is gewoon "normaal" dus 1000 meer moet makkelijk lukken

Om eerlijk te zijn zat ik eerst aan de 2000kcall per dag als het mee zat.
 
echt wel problem ;)

1l frisdrank per dag
ontbijtkoek.... (oke, twijfel geval... maar dan voor erbij, niet als volledige maaltijd)
evergreen ... idem

schuif je ontbijt naar 10.00
eet als ontbijt 50 gr havermout/ brinta met 300ml melk +een gekookt ei eventueel een banaan

doe bij de kwark s'avonds nog een portie noten/pinda's/ walnoten/ cashew noten/ macademia.... what ever

en maak van dat iets bij het avondeten maar iets meer
 
Back
Naar boven