MuscleMeat

Voorstellen en eerste vraag direct

Bezoekers in dit topic

Nathaly75

Novice
Lid geworden
22 mei 2016
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
85kg
iedereen!

Ik ben 29 jaar oud en ik wil graag afvallen. Het gaat best goed. Ik ben inmiddels tien kilo kwijt en weeg nu 83 kilo bij een lengte van 1.70.
Regelmatig sporten en gezonder eten heeft me goed geholpen.
Ik doe verschillende dingen in sport. Zumba, yoga, fietsen, wandelen. Ik zou graag een personal trainer willen, maar ik heb niet zo veel geld.
Mijn vraag is het volgende: nu ik 10 kilo afgevallen ben ben ik bang voor hangborsten :( Ik heb hele grote borsten en heb de laatste weken gemerkt dat ze wat slapper lijken. Wat kan ik hier aan doen
 
Ik denk persoonlijk zeer weinig tenzij je een operatie wil overwegen.

Grote borstel horen wat mij betreft ook niet strak getrokken te worden. Nogal onnatuurlijk namelijk.
 
Daar gaat niet veel aan te doen zijn,denk eerder niets.
 
Nee ik wil om geen neppers, maar het lijkt of ze wat losser zijn ofzo, minder gevuld.
 
Zijn er geen oefeningen waarmee ik mn huid strakker kan trekken ofzo?
 
Je bent 29. Dus je produceert nog genoeg collageen om je huid nog strak te krijgen. Gewoon geduld. Oefeningen zijn er helaas pindakaas niet. Scrubben, zalfjes kan je ook wel eens testen.
 
Helaas is er niet veel aan te doen, moeder natuur zal veel doen en het hopelijk een beetje strak trekken.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Maar hoe zit het dan met krachttraining?
Ze zeggen dat dat helpt om je lichaam mooier te maken. Daarom ben ik ook lid geworden van dit forum, even kijken wat ik kan leren.
 
Helemaal geen ene moer.

Ik ging van 98 kilo en 35% ofzo vet, naar (vanmorgen) 77.3kg en 20% vet... met slappe tieten. Van een E cup naar een kleine matige hangende theezakkende B. Borstspieren heb ik keihard getraind, leuk, vult iets op, vooral bovenin, maar ik heb nog steeds theezakken :D:D

Enige wat je kan doen als je geen siliconen wil is vet laten inspuiten. Blijft iets van 8 jaar zitten geloof ik. Halen ze elders uit je lichaam. Heb je nog steeds natuurlijke borsten... Duur grapje.
 
Xarrow
Pictures or it did not happen!
Nope. Then it did not happen.

Dat gevraag om pics begint wel irritant te worden trouwens. Prima als je er geen reet van gelooft, boeit me niet. ^O^
 
Nope. Then it did not happen.

Dat gevraag om pics begint wel irritant te worden trouwens. Prima als je er geen reet van gelooft, boeit me niet. ^O^
Het was het proberen waard...:D
 
Hoe lager je vp wordt, hoe kleiner je borsten worden.

Niks aan te doen.
 
Ok. Thanks voor de info peeps!
 
Back
Naar boven