Fitness Seller

Voorstellen en hulp gevraagd.

Bezoekers in dit topic

Jorgen

Novice
Lid geworden
11 feb 2019
Berichten
13
Waardering
2
Lengte
1m92
Hoi ik ben Jorgen, 17 jaar oud en ben op het moment best wel dun.
Op het moment zit ik niet lekker in me vel en zie ik later geen toekomst in mij.
Ik wil gaan sporten door thuis hard te werken en na 3 maanden langzaam de sportschool in te gaan.
Het probleem is dat ik 2 jaar terug erg veel motivatie had maar na 1 maand weer gestopt. Nu wil ik weer opnieuw beginnen. Een nieuwe ik, een jonge, vrolijke, brede en lieve man die positief in het leven sta. En die een goddelijk lichaam heeft.

Zijn er ook manieren om snel snel breed te worden om voor de zomer bredere armen benen en misschien wel een six pack te hebben? En als jullie suplementen aanraden welke?

- Jorgen
 
Alles wat je doet is goed maar blijf ver , heel ver weg van AAS . gezien je leeftijd, je geestelijke gezondheid en je 0.0 ervaring
 
Er is maar 1 manier om je doel te bereiken.. Jezelf oppakken en weer terug gaan sporten en goed eten.
Supplementen heb je eigenlijk niet nodig tenzij je niet voldoende binnen kan krijgen in je normale voeding. Dus laat dat eerst allemaal maar even links liggen

Ik zou zeggen lees onderstaande links even door voor voeding en training.

Aankomen = 500 kcal boven je onderhoud eten. In de excel kan je alles bereken en bekijken. In de link staat alle info. Misschien kan het lezen je al wat motiveren.

Voor voeding:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Voor training zou ik voor een FB 3 x per week gaan
Kijk in onderstaande link voor wat meer info.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Verder van andere "middelen" heel ver weg blijven.
En richt je dan maar op spieropbouw en die sixpack komt volgend jaar wel.
 
Er is maar 1 manier om je doel te bereiken.. Jezelf oppakken en weer terug gaan sporten en goed eten.
Supplementen heb je eigenlijk niet nodig tenzij je niet voldoende binnen kan krijgen in je normale voeding. Dus laat dat eerst allemaal maar even links liggen

Ik zou zeggen lees onderstaande links even door voor voeding en training.

Aankomen = 500 kcal boven je onderhoud eten. In de excel kan je alles bereken en bekijken. In de link staat alle info. Misschien kan het lezen je al wat motiveren.

Voor voeding:
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Voor training zou ik voor een FB 3 x per week gaan
Kijk in onderstaande link voor wat meer info.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Verder van andere "middelen" heel ver weg blijven.
En richt je dan maar op spieropbouw en die sixpack komt volgend jaar wel.

Dankjewel!
 
Gewoon dagelijks (of paar keer in de week) door blijven gaan, ook al heb je een dagje geen zin, voor je het weet gaat het toch sneller dan je dacht!
 
Hoi ik ben Jorgen, 17 jaar oud en ben op het moment best wel dun.
Op het moment zit ik niet lekker in me vel en zie ik later geen toekomst in mij.
Ik wil gaan sporten door thuis hard te werken en na 3 maanden langzaam de sportschool in te gaan.
Het probleem is dat ik 2 jaar terug erg veel motivatie had maar na 1 maand weer gestopt. Nu wil ik weer opnieuw beginnen. Een nieuwe ik, een jonge, vrolijke, brede en lieve man die positief in het leven sta. En die een goddelijk lichaam heeft.

Zijn er ook manieren om snel snel breed te worden om voor de zomer bredere armen benen en misschien wel een six pack te hebben? En als jullie suplementen aanraden welke?

- Jorgen
Wat bedoel je met thuis hard werken?
Wat is de reden dat je pas over 3 maanden naar de sportschool gaat?

Consistentie in training, voeding en rust is het belangrijkste voor resultaat, dat heeft tijd nodig, geloof niet in shortcuts.

Wel is het zo dat als je 17 bent en dun je op zich tijdens de zomer al verschil zou kunnen zien, als je maar consistent volhoudt.

Als je zegt dat je later geen toekomst ziet voor jezelf dan heb je wellicht issues die niet met trainen kunnen worden opgelost.
 
Supplementen gaan je niet geven waarop jij hoopt. En al zeker niet op korte termijn.
 
Back
Naar boven