XXL Nutrition

Voorstellen en mijn doel (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bramsurf50

Novice
Lid geworden
5 jul 2018
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Goede dag allemaal,
Ik zou mijzelf even voorstellen
Ik ben 21 jaar, 175cm, 80kg en vetpercentage berekend in de sportschool 9,2% (is geen huidplooimeting)
Voeding per dag sinds 2 maanden:
1 bak kwark
1 pak rijstwafels
1 pak kipfilet
2x eiwit shake
4 eieren
En avond eten verschillende groentes of rijst met kip.
Sportschema per week:
Dag 1 en 5 benen/ schouders
Dag 2 en 6 borst/ triceps
Dag 3 en 7 rug/ biceps
Dag 4 cardio van 1.5 uur.
Verder werk ik 3 dagen in de week buiten waarmee ik gemiddeld 10 tot 12km loop volgens de stappenteller van me telefoon.
Okee nu verder ik wil heel graag een strak lichaam en hoe minder vet en hoe meer spieren je ziet vind ik mooier. Daarom wil ik mijn vetpercentage graag zo laag mogelijk krijgen. Aangezien mijn vetpercentage 9,2 is, is de vraag of dit waar is aangezien ik nauwelijks een sixpack heb. Maar tijdens trainen zie je al mijn aders op mijn armen en nu langzaam op me schouders en benen. Maar heb het idee dat het rond mijn buik gewoon niet wilt. Dus los van het feit of het percentage klopt wil ik die naar beneden halen. Graag ben ik benieuwd of jullie suggesties hebben om mijn doel te bereiken zoals ga meer cardio doen of meer buikspier oefeningen of bepaalde supplementen etc....
Alvast bedankt allemaal!
 
Als het gemeten is met een weegschaal dan kan jer bijna 100% zeker van zijn dat het niet klopt.

9% is toch al vrij droog.

Ik heb zelfs aders op mn armen als ik vet sta. Wil dus niks zeggen.
 
Van wie heb je in hemelsnaam dag “ eetschema “ gekregen man ?

Dit is typisch “ hoofdstuk 1 “ uit het boek “ ik wil groot worden , wat moet ik eten “ ..

Er bestaat meer dan eiwitten vreten tot je er bij neervalt ..
 
Ik denk ook dat de meting niet betrouwbaar is, en zit ook te kijken of het ergens wel goed gemeten kan worden. Maar los van dat, is mijn doel nu zo laag mogelijk in vetpercentage te zitten. En hoe ik dat het beste voor mekaar kan krijgen.

Het voeding schema is er eigenlijk zo ingerold zo'n beetje. Vind het als eerste ook gewoon lekker. Maar tegen mij is altijd gezegd omdat ik ook geen spierenmassa wil verliezen dat ik hoog in me eiwitten moet zitten. En zo weinig mogelijk kcal.
En probeer met het avondeten toch wel verschillende groentes te eten voor de goeie stoffen. Maa enige tips wat ik er dan het beste aan kan veranderen of toepassen?
 
Ik denk ook dat de meting niet betrouwbaar is, en zit ook te kijken of het ergens wel goed gemeten kan worden. Maar los van dat, is mijn doel nu zo laag mogelijk in vetpercentage te zitten. En hoe ik dat het beste voor mekaar kan krijgen.

Het voeding schema is er eigenlijk zo ingerold zo'n beetje. Vind het als eerste ook gewoon lekker. Maar tegen mij is altijd gezegd omdat ik ook geen spierenmassa wil verliezen dat ik hoog in me eiwitten moet zitten. En zo weinig mogelijk kcal.
En probeer met het avondeten toch wel verschillende groentes te eten voor de goeie stoffen. Maa enige tips wat ik er dan het beste aan kan veranderen of toepassen?

Waarom is die meting toch steeds zo belangrijk? Zo weinig mogelijk kcals. Ik zou eerder gaan voor 250 kcals onder onderhoud als je niet te vet staat. Anders een 500.
 
Waarom is die meting toch steeds zo belangrijk? Zo weinig mogelijk kcals. Ik zou eerder gaan voor 250 kcals onder onderhoud als je niet te vet staat. Anders een 500.

De meting vind ik meer interessant en om te zien waar ik sta en wat ik bereikt heb de aankomende tijd. Meer stukje motivatie voor mezelf.
Ik zou dus wat meer kcal mogen eten, maar dit gaat me tot nu toe goed af en zit ik een stuk lager dan dat ik mag. Is dat niet beter? Of beter gezegd het merk niks dat is stuk minder kcal eet waarom zou ik het dan weer meer nuttigen? Of heeft het veel positieven effecten op de groei en verbranding?
 
De meting vind ik meer interessant en om te zien waar ik sta en wat ik bereikt heb de aankomende tijd. Meer stukje motivatie voor mezelf.
Ik zou dus wat meer kcal mogen eten, maar dit gaat me tot nu toe goed af en zit ik een stuk lager dan dat ik mag. Is dat niet beter? Of beter gezegd het merk niks dat is stuk minder kcal eet waarom zou ik het dan weer meer nuttigen? Of heeft het veel positieven effecten op de groei en verbranding?

Berekening van uw onderhoud is toch maar theoretisch. Zien wat de weegschaal zegt.
 
Buikspieren trainen om buikvet weg te krijgen.......... dat gaat niet beter werken dan iedere andere willekeurige spiergroep trainen of cardio. Gewoon meer calorieën verbranden of minder calorieën innemen.
Wel kun je de spierbobbels op je buik wel iets dikker trainen, zodat ze eerder opvallen, ook beetje afhankelijk van je aanleg, maar dat duurt veel langer dan het vet te verbranden.
De aanhouder wint......... meestal.

Beetje eenzijdig dieet inderdaad. Zorg voor meer variatie. Jij gaat belangrijke nutriens missen.
 
Back
Naar boven