Fitness Seller

Voorstellen en vraag mbt afvallen

Bezoekers in dit topic

Ik eet nu ongeveer 1.5 tot 2gr E per kg lichaamsgewicht. ( track dit met fitness pall app) moet zeggen haal het niet altijd dus dat is wel een aandachtspunt hoor maar ben gek op ei eet er dagelijks wel1 of 2 sowieso. En elke dag standaard 250 halfvolle yoghurt.

Regelmatig per dag ei met rookvlees, roerei met champignons etc, yoghurt, kip, ander vlees bij het eten en eiwitreep als tussendoortje soms.

Ben nu 91kg bij 169cm.:o

Meer water drinken was goed voor de spieren zei hij....en bij onvoldoende drinken kon dit ook gebeuren?

Weet idd dat die weegschaal niet heel betrouwbaar is maar vroeg me wel af of meer KT wel beter is.

Train Nu dus 3x half uur soort training in vorm van circuit. ( 1 minuut oefening per halve minuut wisselen van arm of been) 10 sec rust dan door naar volgende station.

15 stations met daarbij warming up aan begin en buikspieren of beenspieren aan einde op matje.

Train op niet sportschool dagen dus ook nog uur op crosstrainer dan ren ik ongeveer 7km gemiddeld. ( begin op stand 3 en voer per 10 min weerstand 1 omhoog en andere keer dan begin ik op stand 3 en doe ik per 20 min de weerstand 1 omhoog)

Mogelijk hoeveelheid cardio te groot?
 
Je kt schema is ruk.

Ga 3x in de week fb doen.

Stronglifts 5x5 is ideaal voor beginners. Je doet alleen wat belangrijk is, de compounds.
 
Pillz: Haha ja KT is ruk(nagenoeg niets) maar dit circuit hoort bij het afvalprogramma. Was gericht op verbranding. Moet minimaal 2x per week dat doen. Wil dat op adviee dus wel aanvullen met FB 2 tot 3x per week? Thanks voor tips allen:thumb:
 
Als je echt resultaten wilt boeken (qua meer spiermassa aanzetten) dan kan je beter een Full Body 3 x per week schema doen. Als je dit combineer met een goeie voedingsschema (calorieën erin/eruit) dan kan je je doelen bereiken. Circuits zijn wel goede voor algemeen uithoudingsvermogen verbeteren maar op lange termijn gaan ze weinig doen voor spier opbouw.
 
Dank! Ga ik doen. Ik ga vrijdag naar de sportschool info vragen tav KT oefeningen. Is het dan wijsheid om eerst op de machines bezig te gaan of " los" te trainen? Vrijdag is er juist minder begeleiding..... desnoods schiet ik een buffel aan uit het krachthonk :-)
 
Dank! Ga ik doen. Ik ga vrijdag naar de sportschool info vragen tav KT oefeningen. Is het dan wijsheid om eerst op de machines bezig te gaan of " los" te trainen? Vrijdag is er juist minder begeleiding..... desnoods schiet ik een buffel aan uit het krachthonk :-)

Als het kan, dan raad ik je aan dat je eerst los gewichten/compounds gebruikt (compounds vereisen meer energie en meer belastend zijn op je lichaam dan machines).
 
squat
bench
deadlift
ohp/MP

dat zijn eerst de belangrijkste.
 
Thanks. Ga ik doen. Ik ga vrijdag heen en een plan maken mbt KT naast circuit . :flex:
 
Ehm wat is ohp/MP ? :o( sorry haha die anderen ken ik maar deze dus niet )
 
Back
Naar boven