Fitness Seller

Voorstellen en vragen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanna27

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2010
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m66
Hallo,

Ik zal me ff voorstellen. Ik ben anna 26 jaar. Ben sinds kort weer serieus bezig met trainen (voornamelijk afvallen en een mooi gevormd figuur:)).

Dit is mijn eerste training:

Dinsdag om 6:30 uur opgestaan en om 7 uur op de sportschool.
eerst 5 a 10 min fietsen (warming up)
en daarna krachttraining gedaan van benen naar armen en rug en buikspieren. Toen 20 min ong. roeien en daarna 10 min lopen op de loopband met helling. Daarna 50 min spinning.

Thuis ong. 10:30 uur: heb ik 4 wasa creackers met slankie en appelstroop gegeten en koffie (moet ik echt hebben). Pas laat in de middag heb ik een halve optimel kwark gegeten. 's avonds kippensoep (had ik trek in) met 2 sneetjes brood. Kreeg later weer trek en heb toen de andere helft kwark gegeten. Ik heb ook water gedronken over de gehele dag, maar zat zeker niet aan de 2 liter.

p.s heb spierpijn aan mijn armen, maar ik overleef het wel.:o

Woensdag: heb ik havermout met magermelk gegeten (en een beetje honing voor de smaak) en koffie.
In de middag heb ik soep met 2 sneetjes brood gegeten en water gedronken. Om 18:00 uur een uurtje groepstraining BBBB gedaan, had eigenlijk langer moeten trainen, maar was bekaf. Thuis heb ik nog soep en een klein stukje pizza gegeten:D. En water gedronken over de hele dag.

Donderdag om 7 uur op de sportschool.
weer 10 min fietsen toen krachttraining gedaan armen, benen, buik. Daarna 15 min lopen met helling, en toen 45 uur spinning.

Thuis heb ik heb ik havermout met magermelk gegeten en koffie. Pas laat in de middag paar lepels optimel yogurt, en 's avonds zilvervliesrijst met spinazie en kip.

De krachttraining doe ik trouwens niet met dumbbells, maar met apparaten. Is dat goed of kan ik beter gewichten pakken.

Ik weet dat mijn training en voeding niet geweldig is en daarom vraag ik jullie advies. Ik heb trouwens stickies ed gelezen over voeding enz. Daarom heb ik ook boodschappen gedaan, en probeer me aan te houden, maar misschien kunnen jullie vertellen wanneer en wat ik beter kan eten voor of na de training.

Alvast bedankt,
 
Ik ken niet veel van voeding over cutten maar ik zou je aanraden om die soep en appelstroop achterwege te laten want ik denk niet dat het goed is , als je wil dan wil ik wel een trainingschema voor je opstellen , stuur je maar even je email dan kunnen we via msn spreken ;)!

Cheers
 
Welkom Anna,

Je voeding is idd niet geweldig en veel te weinig. Als je de stickies hebt gelezen dan kun je nu dus eerst berekenen wat je onderhoud is en aan de hand daarvan een goed voedingsschema maken. Denk wel aan de verhouding kh/eiw/vet (ikzelf hou het standaard op 50/30/20 en 5 maaltijden per dag).

Dus maak een voedingsschema en trainingsschema, post deze en dan iedereen hier daarop makkelijker hun bevindingen en adviezen op geven.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

O ja, vergeten te vermelden dat het niet de bedoeling is dat je onder je onderhoud gaat eten om vet te verliezen. Dat doe je door je cardio.
 
Welkom Anna,

Je voeding is idd niet geweldig en veel te weinig. Als je de stickies hebt gelezen dan kun je nu dus eerst berekenen wat je onderhoud is en aan de hand daarvan een goed voedingsschema maken. Denk wel aan de verhouding kh/eiw/vet (ikzelf hou het standaard op 50/30/20 en 5 maaltijden per dag).

Dus maak een voedingsschema en trainingsschema, post deze en dan iedereen hier daarop makkelijker hun bevindingen en adviezen op geven.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:14 ----------

O ja, vergeten te vermelden dat het niet de bedoeling is dat je onder je onderhoud gaat eten om vet te verliezen. Dat doe je door je cardio.

Ja, Ik weet dat het veel te weinig is, maar ik heb ook echt geen trek. Ik merk dat ik moet eten als mijn buik tekeer gaat :D.
 
Het gaat er niet om dat je geen trek hebt, je moet eten om je onderhoud te halen. Bovendien krijg je gewoon te weinig vezels, mineralen etc. binnen.

Bereken dus je onderhoud, maak een schema en eet. Mijn maag geeft nog steeds aan dat ik moet eten hoor bij vijf maaltijden.;)
 
Back
Naar boven