AndroidHealthClinic

voorstellen foto komt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

the_ur

Contest Winner '03
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
1.065
Waardering
45
Hallo,

Ik ben nu al een aantal maanden aan het lezen op dit board en vind het leuk om te lezen hoe alle mensen tegen de sport aankijken. Ik ben net 25 en nu precies 7,5 jaar naturel aan het trainen. Ik ben 1.77m en op het moment rond de 98kg. Op dit moment beschik ik niet over foto's. ik heb er wel een aantal liggen van aug 99 en aug 2001. toen was ik ongeveer 84kg. ik zal deze week eens kijken of ik deze kan inscannen en kan doorsturen aan de moderator. Ik heb nl nog niet zo veel gepost.
 
Damn kerel, je ziet er super uit man!! Keep on growing :thumb: !!
 
Mooi resultaat voor die 7.5j naturel! Keep growing bro :thumb:

(Nomineer jezelf in dit forum voor de 'web competitie' zou ik zeggen!)
 
looking great.
 
Ziet er zeker goed uit man. Erg droog ook. Top man :)

Weer een goed voorbeeld dat zonder as je heel wat kan bereiken.
 
Gtver! Schitterend! En nu nog 10kg zwaarder dan die foto's... als je die nog kan opsturen voor de wedstrijd hebben we een winnaar!
 
Dat ziet er erg indrukwekkend uit.
 
ziet er heel erg netjes uit !
 
well done !!
Doe je ook wedstrijden ?


gr rob
 
daar heb ik maar een ding op te zeggen: "T-E-R-I-N-G!"

ben benieuwd hoe je er nu uitziet!!! top!
 
Ik doe geen wedstrijden. Op het moment heb ik niet genoeg financiele middelen om op een echt strak dieet te gaan (ik woon sinds een aantal maanden samen). Toen ik droog werd voor de foto;s heb ik wel echt zuiver gegeten maar niet geen wedstrijd dieet gevolgd (alleen veel cardio). Dat is toch wel weer ff wat anders. Mijn trainingspartner doet sinds een jaar wel wedstrijden en ik weet hoe zwaar het is. Ook omdat ik naturel train verlies je wel een hoop. ik ben nu dan ook 15kg zwaarder dan toen die foto's genomen werden.
 
Dat ziet er zeer goed uit!! Een mooi voorbeeld dat ook zonder AS een indrukwekkend fysiek valt te behalen.. Greetz
 
Damn!! dat ziet er goed uit!!
 
15 kilo zwaarder dan op deze foto`s?
En ik vond deze al indrukwekkend!
Netjes hoor. Mijn complimenten.

QuiNonProficitDeficit!
 
heel goed man!!! mooie symmetrie en mooi vol!! top, meer kan ik niet zeggen.

greetz, Luca
 
wat kan ik nog toevoegen?
:clap: :bow: :clap:
grtz
 
:eek: WOW! En nog naturel ook :thumbup: :coolnana:
 
damn... geweldig, en nog naturel ook :thumb:
 
Back
Naar boven