AndroidHealthClinic

voorstellen foto komt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lookin goood
 
En hoe ziet jou dag eruit?
qua eten en trainen?
 
mijn dag begint altijd met een banaan. dan een shake met 8 eetlepels havermout 2 coops carbo en een eetlepel eiwit en een eetlepel lijnzaadolie, gemengd met water. verder zorg ik er voor dat ik iedere 2 a 2,5 uur eet. altijd met ruim eiwitten en koolhydraten. op het moment heb ik een a twee dagen per week 'junkdag'. Een half uur voor het trainen altijd een banaan, dan onderweg een appel. meteen na het trainen weer een bannaan. dan als ik thuis kom weer een shake met acht eetlepels havermout, twee scoops carbo en een eetlepel eiwit, gemengd met water.

Normaal gesproken train ik vier dagen maandag dinsdag donderdag en vrijdag (af en toe de zondag) met een vaste trainingspartner. op het moment hebben we een vier dagen schema.

dag 1 borst biceps (buik)
dag 2 benen hamstrings kuiten
dag 3 rug achterkant schouders (buik)
dag 4 schouders triceps

de oefeningen en het aantal reps zijn nooit gelijk. op het moment trainen we veel voor massa met ongeveer tussen de 6 en 12 reps. af en toe een keer een week 20 reps of supersets of schok training met van 1 oefening 10 sets!! dit kan ik zeer aanraden.....
 
Originally posted by the_ur
mijn dag begint altijd met een banaan. dan een shake met 8 eetlepels havermout 2 coops carbo en een eetlepel eiwit en een eetlepel lijnzaadolie, gemengd met water. verder zorg ik er voor dat ik iedere 2 a 2,5 uur eet. altijd met ruim eiwitten en koolhydraten. op het moment heb ik een a twee dagen per week 'junkdag'. Een half uur voor het trainen altijd een banaan, dan onderweg een appel. meteen na het trainen weer een bannaan. dan als ik thuis kom weer een shake met acht eetlepels havermout, twee scoops carbo en een eetlepel eiwit, gemengd met water.

Normaal gesproken train ik vier dagen maandag dinsdag donderdag en vrijdag (af en toe de zondag) met een vaste trainingspartner. op het moment hebben we een vier dagen schema.

dag 1 borst biceps (buik)
dag 2 benen hamstrings kuiten
dag 3 rug achterkant schouders (buik)
dag 4 schouders triceps

de oefeningen en het aantal reps zijn nooit gelijk. op het moment trainen we veel voor massa met ongeveer tussen de 6 en 12 reps. af en toe een keer een week 20 reps of supersets of schok training met van 1 oefening 10 sets!! dit kan ik zeer aanraden.....

Hmmm... zeer interressant! :D lijkt me alleen wel goor die shakes van jou :D
 
OK Urkie!!! Nu graag je echte foto's graag !!
 
En wat wil je daarmee zeggen....
 
Volgens mij heb je ze gewoon ergens van het net geplukt....
 
waarom zou ik zo zielig zijn... zo extreem zijn ze toch niet. het is ook nog zo dat er twee jaar zit tussen de foto's buiten en die binnen die genomen zijn in mijn oude sportschool. twee zijn er van augustus 99 en twee van augustus 01. maar als je dat neit gelooft moet je het zelf weten.........
 
Sommige mensen doen ook alles om aandacht te krijgen....
 
mmmmm ervaring mee Oli ????
 
The_Ur

het ziet er zeer netjes uit!!
Pas maar op of ik begin te kwijlen..
:thumb:
 
moet je niet doen... zie er overigens nu niet zo uit. stuk minder droog. wel ongeveer 16kg zwaarder...........
 
Originally posted by the_ur
moet je niet doen... zie er overigens nu niet zo uit. stuk minder droog. wel ongeveer 16kg zwaarder...........

laagje vet mag hoor:)

het is winter.. wintervachtje ;)
 
Zwaar onder de indruk! Zeer inspirend om de stokken nog eens extra vol te laden. Ben benieuwd hoe lang je training in het krachthonk doorbrengt??

Greetz!
 
de duur van de traingen valt wel mee verschilt wel een beetje van het soort training van die week maar altijd tussen 1 en 1,5 uur....
 
Urkie, ik maakte maar een grapje uiteraard! Je ziet er goed uit!
 
Zoek zoek, geen kwijlsmiley.....
dan maar deze :P

:coolnana:
 
Back
Naar boven