Fitness Seller

Voorstellen + foto's SAP CUP (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jelena bodyfitness is that you? Ooit al bikini fitness overwogen?

Ik vermoed dat je wel wat hoger hebt gezeten dan 2.5%.
Op welke manier moet het dan wel gezegd worden volgens jou ipv bovenstaande zodat je niet "getriggerd" wordt en die minder kinderachtig is? Misschien toch eens wat meer eten of een dikker vel kweken.
 
FxYrr50.gif
 
Op welke manier moet het dan wel gezegd worden volgens jou ipv bovenstaande zodat je niet "getriggerd" wordt en die minder kinderachtig is? Misschien toch eens wat meer eten of een dikker vel kweken.

Grappig want als je had gezien had ik al hierop gereageerd op een heel normale manier. Want dit is gewoon een normaal commentaar en er staat er nog een dat het geen 2.5% is. Ook daar reageer ik gewoon normaal op, want dat is een normaal gesprek. Mensen zoals Vieze die puur en alleen provocerend kunnen communiceren en direct aanvallen op mij als coach en mij als joker hebben blijkbaar persoonlijke behoeftes om iemand meteen aan te vallen zonder enige echte reden. Ik VIND dat kinderachtig, jij blijkbaar niet, prima. Gezellig forum hier laat ik het graag bij en ik voel me welkom door de leuke coments en opbouwende kritiek van anderen waarvoor bedankt.
 
Grappig want als je had gezien had ik al hierop gereageerd op een heel normale manier. Want dit is gewoon een normaal commentaar en er staat er nog een dat het geen 2.5% is. Ook daar reageer ik gewoon normaal op, want dat is een normaal gesprek. Mensen zoals Vieze die puur en alleen provocerend kunnen communiceren en direct aanvallen op mij als coach en mij als joker hebben blijkbaar persoonlijke behoeftes om iemand meteen aan te vallen zonder enige echte reden. Ik VIND dat kinderachtig, jij blijkbaar niet, prima. Gezellig forum hier laat ik het graag bij en ik voel me welkom door de leuke coments en opbouwende kritiek van anderen waarvoor bedankt.
Je reageerde erop dat je het je al triggerde en dat je dat gejank beu was. Op dit forum wordt gewoon to the point en rechtuit gereageerd en heb ik wel al heel andere dingen gezien dan wat Vieze jij postte. Imo heb je daar meer aan dan rond de pot te draaien en mekaar maar absoluut niet proberen voor het hoofd te stoten.
 
Je reageerde erop dat je het je al triggerde en dat je dat gejank beu was. Op dit forum wordt gewoon to the point en rechtuit gereageerd en heb ik wel al heel andere dingen gezien dan wat Vieze jij postte. Imo heb je daar meer aan dan rond de pot te draaien en mekaar maar absoluut niet proberen voor het hoofd te stoten.

Was iemand anders die dat zei.
fivestar-coaching bleef er in het begin nog redelijk rustig onder.

Verder is dit forum enorm vriendelijk, de leden zijn over het algemeen gewoon vrij direct en daar moet je mee kunnen dealen.
Je krijgt niet alleen maar complimenten, die je overigens wel verdiend, behoorlijke prestatie om in zo'n korte tijd zó droog te worden. Respect.

Het is natuurlijk wel zo dat dit geen 2.5% vet is, dat is gewoon een feit en daar wordt je op gewezen. Is gewoon opbouwende kritiek.
Het gebrek aan muscle striations op je glutes & quads geeft dat ook wel een beetje aan.

Lees je een beetje in over vetpercentage, dit is wel een 'eenvoudig' filmpje met duidelijke uitleg;


Onder 3% vet heb je kans op orgaanfalen en andere serieuze gezondheidsrisico's. De meeste bodybuilders zitten ook tussen 5-7% en dat is al rete droog.
Op 2.5% zou je zo'n uiterlijk hebben;

main-qimg-fdf2719b482cb3bbcef4abb3def656a3-c.jpg


Maakt het uit dat je vetpercentage niet klopt? Nee hoor.
Is alleen maar opbouwend kritiek, doe er je voordeel mee.
 
Laatst bewerkt:
Was iemand anders die dat zei.
fivestar-coaching bleef er in het begin nog redelijk rustig onder.

Verder is dit forum enorm vriendelijk, de leden zijn over het algemeen gewoon vrij direct en daar moet je mee kunnen dealen.
Je krijgt niet alleen maar complimenten, die je overigens wel verdiend, behoorlijke prestatie om in zo'n korte tijd zó droog te worden. Respect.

Het is natuurlijk wel zo dat dit geen 2.5% vet is, dat is gewoon een feit en daar wordt je op gewezen. Is gewoon constructief kritiek.
Het gebrek aan muscle striations op je glutes geeft dat ook wel een beetje aan.

Lees je een beetje in over vetpercentage, dit is wel een 'eenvoudig' filmpje met duidelijke uitleg;


Onder 3% vet heb je kans op orgaanfalen en andere serieuze gezondheidsrisico's. De meeste bodybuilders zitten ook tussen 5-7% en dat is al rete droog.
Op 2.5% zou je zo'n uiterlijk hebben;



Maakt het uit dat je vetpercentage niet klopt? Nee hoor.
Is alleen maar opbouwend kritiek, doe er je voordeel mee.

Sorry my bad, over dat triggeren heb ik inderdaad verkeerd gekeken, dacht dat een post van TS was. Voor de rest dus wat valadinz zegt ;)
 
Laatst bewerkt:
Banshee Geen probleem kan gebeuren!

Valandinz Thnx voor de uitleg en de complimenten! Ik snap je punt zoals ik al eerder had vermeld. Ik zei alleen wat mijn coach zei, het was namelijk mijn eerste wedstrijd en voor die tijd had ik niet eens een idee wat een quarter turn was of was ik ooit naar een wedstrijd wezen kijken. Dus dan ga ik uit van degene die zijn strepen meer dan heeft verdiend in de bodybuilding. Het was in ieder geval onmeetbaar. Mijn benen zien er op die foto overigens niet heel droog uit inderdaad. Nogmaals ik zei het niet als feit, dat was wellicht niet helemaal duidelijk. Ik weet namelijk goed dat je dat nooit echt kan zeggen tenzij je het uitvoerig laat onderzoeken. Slechts een indicatie die blijkbaar eerder naar boven dan beneden afgerond moest worden;)

Overigens houdt ik ook van opbouwende kritiek en recht voor z'n raap maar altijd met respect, anders loopt het al gauw uit de hand en vooral achter zo een scherm en dat is niet waarvoor ik hier ben:)

Anyway ik kijk ernaar uit om meer te leren hier en mezelf nog verder te ontwikkelen als liefhebber en coach.

Thnx!
 
mooi fysiek man! bizar verschil tussen je on stage en off season shape trouwens, zou nooit zeggen dat dat dezelfde persoon is
 
Dus van de bovenste foto naar de reeks daaronder is in 3 maanden natty gefixt? Ik vind dit echt onvoorstelbaar!
En, no offence, maar van de bovenste foto zou je niet zeggen dat dat iemand is die al 10+ jaar aan krachttraining doet.
ik dacht exact hetzelfde, belachelijk knappe prestatie om zo goed te preppen voor je show
 
ik dacht exact hetzelfde, belachelijk knappe prestatie om zo goed te preppen voor je show

Wow leuk om te horen man! Je kunt veel bereiken in drie maanden als je 15 tot 20 uur per week traint, perfect eet en goed slaapt en voor de rest geen leven meer hebt haha. Bedankt!
 
Back
Naar boven