XXL Nutrition

Voorstellen humble (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

humble_dadbod

Novice
Lid geworden
15 mei 2021
Berichten
19
Waardering
7
Lengte
1m94
Massa
107kg
Hoi allemaal,

Bij deze een uitgestelde voorstelronde. Ik ben het forum binnengekomen door gelijk een vraag te stellen, die werd gelijk beantwoord en daar kon ik wat mee. Fijn! Ik ben 38 en vader van twee kinderen, mijn huwelijk gaat al een poosje niet goed meer en ergens met het wederzijds besluit om er mee te gaan kappen kwam bij mij ook de drang om weer wat meer te gaan sporten en op mijn voeding te letten. Ben nu een paar maanden bezig met als resultaat dat ik zo'n 15kg kwijt ben en dat mijn spieren eigenlijk steeds meer zichtbaar worden. Het is kennelijk waar (in ieder geval voor mij) dat relaties dik maken en dat (het vooruitzicht op ..) een single life je weer wat actiever maakt. Mean and lean zullen we maar zeggen. :D Voor mijn relatie serieuze vormen aannam kwam ik ook regelmatig in de gym, daarna werden het meer moetjes. Maar zoals ik geweest de afgelopen jaren wil ik niet meer worden (fysiek dan), dus hoop nu echt de juiste lifestyle changes te maken. Ik heb er wel baat bij dat ik in het verleden al wel wat krachttraining enzo deed, want ik kan voor m'n gevoel sneller meters maken.

Ik heb de nodige apparaten in huis gehaald tijdens de lockdown en merk dat ik thuis trainen eigenlijk toch prettiger vind dan naar een gym gaan. Dat betekent dat ik veel van mijn info over het correct uitvoeren van oefeningen e.d. van het internet moet halen. Ben daarom ook blij met deze site. De reden dat ik thuis prettiger vind is dat het minder tijdrovend is, het legt minder beslag op de dag. Bovendien heb ik niet het gevoel dat ik op iemand moet wachten of juist de boel ophoudt. Mis natuurlijk wel dingen als bijvoorbeeld een spotter bij benchpressen, maar soit. Ik sluit ook niet uit dat ik meer gym mijn huis in ga halen, tips zijn welkom..

Thanks for having me, en ik lees aandachtig mee in de topics om van dadbod naar fit voorkomen te werken.

Groetjes,
Humble
 
Welkom en succes met het bereiken van je doelen!
 
Back
Naar boven