XXL Nutrition

Voorstellen Lique (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lique

Cool Novice
Lid geworden
16 mei 2021
Berichten
78
Waardering
166
Lengte
1m72
Massa
85kg
Hoi allemaal, Het was even een drempel om mijzelf aan te melden. Je moet ergens beginnen en ik denk dat dit wel de plek is om kennis op te doen wbt fitness of bodybuilding. Ik ben 49 en ik wil energiek en mentaal lekker in mijn vel zitten. Ik heb in het verleden veel gesport, en ik was fysiek gezond. Na een baarmoederverwijdering kwam ik steeds meer aan, en ik voelde me alleen maar moe. Als ik een poging deed om af te vallen, kwam ik alleen maar meer aan. Ik had het op gegeven, maar toen zag ik een filmpje van Joan mc donald een vrouw van 74 die fysiel en mentaal zo lekker in haar vel zit. Dat heeft me geinspireerd, waarom zou ik het niet kunnen? Ik ben vandaag gestart met joggen, en dat voelde fantastisch. Ik denk dat ik me de komende tijd op het forum ga verdiepen in voeding en krachtsport. En ik hoop dat ik tips en advies van jullie kan krijgen. Groet Lique
 
Welkom en goed dat je t oppakt. Nooit te oud om te starten!!
Bij vragen stel ze. Maar lees je goed in. Er is veel beschikbaar op t forum.
 
Welkom
bewegen is idd een must, prima beslissing van je, krachtsport kan je helpen je spieren weer sterker te maken, zodat je langer mobiel blijf met meer energie en levenslust
Succes en hou vol!
 
sporten altijd fijn welkom
 
Back
Naar boven