AndroidHealthClinic

Voorstellen: Mark (40) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Baardaap

Cool Novice
Lid geworden
30 mrt 2021
Berichten
32
Waardering
21
Lengte
1m76
Massa
85kg
Vetpercentage
25%
Hoi allen,

Ik ben Mark, 40 jaar inmiddels, getrouwd en 3 kinderen (4e op komst) en woon in Deventer.

Ik doe eigenlijk al ca 20 jaar aan fitness, maar soms met lange tussenpozen. Doorgaans houd ik het een jaar of 2-3 vol en dan verandert er iets en fitness ik zo weer een jaar of twee niet.

Meestal wegens tijdgebrek (ik werk in detachering en afh. van project ben ik lang van huis en eenmaal thuis wil mijn gezin me ook nog zien).

Eigenlijk was ik net 1,5 jr weer lekker bezig (fitnessruimte bij klant en abonnement bij FitForFree vlakbij station) tot Corona kwam. Met al die regels (of het was dicht, of time-slot kiezen wat thuis vaak weer niet goed uitkomt), zit ik al weer een jaar te niksen en begin dat te merken.

Mezelf kennende vind ik krachttraining leuk (cardio een stuk minder, tenzij het functioneel is (fietsen van A naar B, omdat ik bij B moet zijn voor iets)), maar ik moet wel de drempel voor mezelf zo laag mogelijk maken, want er zijn veel andere dingen die mijn aandacht en tijd vragen. Heen en weer naar fitness-ruimte duurt dan te lang (of het is nog niet open (of juist al dicht)) of te druk (nu dan even niet) en als ik mentaal moe ben heb ik ook niet zo'n behoefte aan contact met anderen, dan wil ik eigenlijk gewoon alleen zijn.

Komende zomer gaan we verhuizen naar een woning met grote en verwarmde garage (3,5 x 7,7) waar ik een ruimte van 3 bij 3,5 wil reserveren voor een homegym (de rest is nodig voor fietsen, werkbank voor klussen, vriezer, algemene opslag etc). Laagdrempeliger kan bijna niet.