AndroidHealthClinic

Voorstellen, mijn gewichtsverlies + kuren en haaruitval

Bezoekers in dit topic

CalcalW

Novice
Lid geworden
29 nov 2016
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
105kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik ben Calvin en wil me graag even voorstellen.

Stats:
21 jaar
106 kg
13% bf
1.91m

Ik ben nu bijna 3 jaar fanatiek aan het trainen. Mijn eerste doel was gewicht verliezen. Aangezien ik 18 jaar oud was en zo'n 154kg woog vond ik het wel tijd om er wat aan te gaan doen. Dat is me inmiddels gelukt en ook qua spieropbouw heb ik vooral in de laatste anderhalf jaar flinke gainz gemaakt.

Tot nu toe heb ik alles "natty" gedaan en vind ik het nu wel tijd om de volgende stap te zetten. Het starten van mijn eerste AAS kuur. Ik ben van plan te gaan als ik op 10%bf zit.

Ondanks dat ik slechts 21 jaar jong ben heb ik al flink last van kaalheid en dit zit ook in de familie. Ik heb heel lang nagedacht over kuren ivm met het versneld kaal worden. Toch wil ik het graag gaan doorzetten. Ik ben wel benieuwd of er mensen in dezelfde situatie zitten en wat hun ervaringen hiermee zijn. In wat voor tempo werd je kaler bijv. Of viel het de eerste kuur wel mee?

Mijn eerste kuur gaat er als volgt uitzien:

Week 1-4 Winstrol (tabs) 50mg/d
Week 1-10 test (enanthaat) 500mg/w
Week 12-15 nolvadex 20mg/d

Mijn macro's tijdens de kuur zullen zijn:

275 p
350 c
100 f

Iemand tips of aanpassingen dan hoor ik dat graag,

Mvg

Calvin
 
Ik gok dat je je vetpercentage "iets" te positief inschat.
3 jaar trainen en dan een FFMI van 25+.

Waarschijnlijk ga je eerder richting de 20%. Op grond van je vetpercentage zou ik het dan al sowieso direct afraden.

Als je haarverlies zoveel mogelijk wilt voorkomen zou ik al helemaal winny achterwegen laten. Maar als je nu al goed kalend bent verwacht dan maar om flink te verliezen tijdens je eerste kuur. Ook met test only.
 
Ik gok dat je je vetpercentage "iets" te positief inschat.
3 jaar trainen en dan een FFMI van 25+.

Waarschijnlijk ga je eerder richting de 20%. Op grond van je vetpercentage zou ik het dan al sowieso direct afraden.

Als je haarverlies zoveel mogelijk wilt voorkomen zou ik al helemaal winny achterwegen laten. Maar als je nu al goed kalend bent verwacht dan maar om flink te verliezen tijdens je eerste kuur. Ook met test only.

Dat zou inderdaad wel kunnen. Heb het laten meten met zo'n body composition ding. Heb geen idee hoe accuraat dat is. Daarnaast heb ik ook wel wat losse huid dus ik zie er sws minder droog uit dan dat ik ben.

Dat ik er goed kaal van ga worden neem ik voor lief. Dat word ik vroeg of laat toch wel.
 
Back
Naar boven