XXL Nutrition

Voorstellen + nieuw schema!

Bezoekers in dit topic

Welkom Milou! :)
 
Voordeel van in een rek squatten is dat je veiliger te werk kunt gaan en ook meer gewicht kunt pakken. Dat word lastiger als je alles zonder doet en dus werkt met losse barbells + gewichten en dumbbells (wat ik doe).

Techniek is dan erg belangrijk en geloof me dat we je geen pussy vinden :P omdat jij weinig gewicht pakt en nu extra let op je techniek. Dat is juist veel verstandiger en daarnaast...ben jij 1 van de paar mensen die gewoon hun eigen gang gaan in de gym maar op de juiste manier. Ik zelf sport ook bij een niet hardcore gym en ze gapen me elke keer maar weer aan als ik tot het uiterste ga met trainen. Ze snappen er niks van. ;)

:DHerkenbaar! Eerst werd ik vreemd aangekeken door de BB'ers (in mijn gym heb je een aparte ruimte voor KT), toen werd er voorzichtig gegroet en nu vraag ik ook gewoon dingen (uitvoering, techniek etc) Soms raken ze dan echt in discussie met elkaar, terwijl ik al begonnen ben met squatten, erg grappig:)
In de fitnessruimte zijn het vooral de huisvrouwen (no offence maar je begrijpt wat ik bedoel) die je wezenloos aanstaren, heb er nu wel maling aan gekregen...waarom zou je je immers ongemakkelijk voelen als je voor jezelf komt om lekker te trainen?

Alleen die ongevraagde adviezen en verhalen soms...die meestal ook helemaal niet kloppen/waar ik het oneens mee ben. Gelukkig heb ik wel een instructeur die wél goeie handvatten kan bieden op mijn training.

Dus gewoon goed letten op je techniek dat is voor het begin veel belangrijker..dan langzamerhand meer gewicht pakken. Persoonlijk had ik graag wel een squatrek gewild maar ja..helaas :sad: je kan niet alles hebben :P dus ik doe veel varatie oefeningen met dumbbells en barbells...met de barbell kan ik max.40 kg. pakken aangezien ik dat ding wel in mijn 1tje op mijn nek moet leggen + eraf moet halen. (en elke keer weer tot mijn max. gaan ook door het varieren van oefeningen..werkt goed). Meer lijkt me dan niet zo verstandig + vraag me af of die pumpbarbells daar wel voor bedoeld zijn haha :roflol:

Ja, dat is onhandig idd, dan zou je een trainingsmaatje moeten hebben. Ik ben ook echt gewend individueel te trainen (vind ik ook het prettigst denk ik) maar toch is het goed als je elkaar kunt helpen (met gewicht, met uitvoering) Heb je goeie instructeurs in je gym? Kun je die niet vragen om te helpen bij die squat bijv?

Hoe lang train jij op een schema? Ik merk dat ik na hooguit 8 weken ook helemaal toe ben aan iets nieuws, dan heb ik een soort motivatiedip (sleurgevoel), en als ik dan een nieuw schema maak word ik weer helemaal gemotiveerd:cool:
 
He milou,

Welkom!!! En succes met alles! Ik ga je log volgen. Ik vind trouwens ook dat je V% bizar laag is met jou lengte en gewicht, maar daar is al genoeg over gezegd.

Greetz!
 
He milou,

Welkom!!! En succes met alles! Ik ga je log volgen. Ik vind trouwens ook dat je V% bizar laag is met jou lengte en gewicht, maar daar is al genoeg over gezegd.

Greetz!

He wat toevallig, dacht er net aan om een trainingslogje te openen:)
 
He wat toevallig, dacht er net aan om een trainingslogje te openen:)

Oh nou dat komt ff goed uit. Kennelijk had ik een vooruitziende blik!

Als ik jou was zou ik een nieuwe topic openen. Ik heb mijn log in de voorsteltopic, nou dat schiet niet echt op hoor. En ADMIN reageert niet op email oid om mijn log te verplaatsen....dus
Je kan eea knippen en plakken, dus dan hoef je ook niet alles opnieuw te tikken.
 
Oh nou dat komt ff goed uit. Kennelijk had ik een vooruitziende blik!

Als ik jou was zou ik een nieuwe topic openen. Ik heb mijn log in de voorsteltopic, nou dat schiet niet echt op hoor. En ADMIN reageert niet op email oid om mijn log te verplaatsen....dus
Je kan eea knippen en plakken, dus dan hoef je ook niet alles opnieuw te tikken.

Heb er net een geopend in de subsectie zoals je al hebt gezien:)
Maar je kunt ook daar verder loggen in een nieuw topic als je dat fijner vindt toch?
 
  • Like
Waarderingen: kaza
Heb er net een geopend in de subsectie zoals je al hebt gezien:)
Maar je kunt ook daar verder loggen in een nieuw topic als je dat fijner vindt toch?


Ja eigenlijk kan dat wel....ga ik denk ik wel doen. Ga binnekort toch mijn nieuwe schema posten...ja goed idee!
 
Back
Naar boven