MuscleMeat

voorstellen plus vraag over zwangerschap en training...

Bezoekers in dit topic

miss-sandra-p

Novice
Lid geworden
20 okt 2016
Berichten
1
Waardering
0
Goedenavond dames...
Ik ben nieuw hier en stel me daarom eerst even voor..

Ik ben sandra 35 jaar oud en moeder van 3 boys plus een klein manneke in de maak.
Ik hou me nu ongv 2 jaar bezig met fitness en oh men..what a journey.

Maar goed nu zit ik dus met een aantal vragen omtrent mijn zwangerschap
Ik ben nu 3 mnd zwanger en ben al 3 maanden niet in de gym.geweest met alle gevolgen van dien...motivatie weg..minder gezond gegeten en voel me nou niet bepaald meer "goed"...ik ben aangekomen en vroeg me af of ik dat er af kan trainen..
Daar bedoel ik niet mee gaan cutten maar meer in de trent van goed gezond en genoeg eten per dag en lekker blijven trainen en dus mijn vetgehalte verlagen.
Heeft er toevallig iemand kennis over ?

Alvast bedankt..

Groetjes Sandra
 
Cutten tijdens je zwangerschap is niet een goed plan. Lijkt me wel handiger om de verloskundige/gynocoloog dit soort dingen te vragen ipv op dbb.
 
Ik herken wel wat je schrijft. As we speak ben ik ook 3 maanden zwanger van nummer 3Ik heb me de eerste weken wel naar de gym kunnen slepen, maar lang niet zo vaak en "volle bak" kunnen gaan. Qua eten was het waardeloos: veel misselijk en als ik dan wat kon eten had ik nou niet echt trek in broccoli met kip.

Nu lijken de tijden wat lijken te keren, weer meer energie en minder misselijk, zou mijn geest graag weer een half jaar terug in de tijd gaan :D volle bak trainen en het liefst onder m'n behoefte gaan zitten, zodat die buik weer terug veert (want mén, ik groei als kool!).

Maar dat doe ik niet, da's dan weer niet gezond voor ukkepuk nummer 3.
Dus probeer ik nu weer op onderhoud te eten (aangepast aan 2e trimester & hoeveelheid beweging - en toegegeven; dat gaat de ene dag beter dan de andere dag...) en ik weer te trainen. Qua macro's moet ik wel echt weer zoeken, want het lijf lijkt meer naar vettigheid/volle producten te vragen.

Dus nee, je kan beter niet gaan dalen in je vetpercentage (wat lastig is, snap ik helemaal!) maar je kan de schade wel zo veel mogelijk beperken!

IMG_4295.PNG
 
...ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het nu met jou en je zwangerschap en fitness gaat!

Ik train nu 3x per week en het lijf begint me nu te dwingen om rustiger aan te doen. Maar sporten heeft me door heel wat vermoeide dagen heen geslagen!
 
Sandra prikker heeft 2,5 kids? Netjes
 
Gewoon trainen moet kunnen volgens mij. Maar zou het eerst eens bespreken met je dokter.
 
Back
Naar boven