MuscleMeat

Voorstellen Tatsujin

Bezoekers in dit topic

Tatsujin

Dutch Bodybuilder
Waardering
331
Lengte
1m88
Massa
127kg
Vetpercentage
34%
Goedemiddag,

Ik ben een 40-jarige man die sinds medio-eind augustus weer begonnen met trainen. Ik woon in een dorp in de Provincie Utrecht.

Toen ik in de 20 was heb ik een tijdje getraind (heb een pic uit die tijd toegevoegd, een pic van nu zal ik jullie niet aan doen haha), dus dat is inmiddels weer even geleden 😅 Mijn doel is spiermassa en ook wat kracht op te bouwen en ben inmiddels, zonder te diëten of wat dan ook 5kg afgevallen. Naast krachttraining doe ik ook aan griptraining en kon in het verleden zo nu en dan de CoC#2 sluiten. Nu weer begonnen en kan zo’n 36 reps met de Heavy Grips 150 Lbs en de Heavy Grips 250 Lbs bijna….

ik ben 1m88, weeg 140,4 kg en mijn lichaamsvet is (schrik niet!) - 40%. Daarmee zou mijn FFMI op uitkomen op 23,83 of 23,35 volgens de genormaliseerde FFMI-methode.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Ano11_01_24 en AK
Welkom en succes!
Je zegt dat je doelen spiermassa en kracht aankomen zijn, maar denk dat je vooral moet focussen op vet verliezen met jouw stats.

• Like
Waarderingen: Vonk en Tatsujin
  • Topic Starter Topic Starter
@Mrmtty20 Ja, ik vrees dat je gelijk hebt…

Welkom en succes!

• Like
Waarderingen: Tatsujin
Succes met afvallen. Met een goede aanpak vliegen er tientallen kgs in no time af zonder dat je er enige moeite voor hoeft te doen.

• Like
Waarderingen: Tatsujin en flipflap
Welkom hier en succes!

Netjes dat je al 5 kg bent afgevallen :) inderdaad zoals Ak zei, met een goede aanpak gaat dit zeker goedkomen, vooral in combinatie met weer terug trainen :D

• Like
het kwam er langzaam bij, dus neem je tijd dan gaat het er ook langzaam af
Welkom en succes!

• Like
Waarderingen: RonnReeves, flipflap en Tatsujin
Op deze foto lijk je geen 140kg. eerder ongetraind jochie en 85-90kg
Goedemiddag,

Ik ben een 40-jarige man die sinds medio-eind augustus weer begonnen met trainen. Ik woon in een dorp in de Provincie Utrecht.

Toen ik in de 20 was heb ik een tijdje getraind (heb een pic uit die tijd toegevoegd, een pic van nu zal ik jullie niet aan doen haha), dus dat is inmiddels weer even geleden 😅 Mijn doel is spiermassa en ook wat kracht op te bouwen en ben inmiddels, zonder te diëten of wat dan ook 5kg afgevallen. Naast krachttraining doe ik ook aan griptraining en kon in het verleden zo nu en dan de CoC#2 sluiten. Nu weer begonnen en kan zo’n 36 reps met de Heavy Grips 150 Lbs en de Heavy Grips 250 Lbs bijna….

ik ben 1m88, weeg 140,4 kg en mijn lichaamsvet is (schrik niet!) - 40%. Daarmee zou mijn FFMI op uitkomen op 23,83 of 23,35 volgens de genormaliseerde FFMI-methode.Bekijk bijlage 600219Bekijk bijlage 600219

• Like
Waarderingen: RonnReeves
  • Like
Zeg er wel even bij dat dit niet moet. Voor het geval hij het gevoel krijgt dat het moet of nodig is.

• Like
  • Haha
Waarderingen: Tatsujin, Vonk en Bosco55555
  • Like
  • Haha
Waarderingen: brian0206, Lassie, RonnReeves en 3 andere personen
Niet gelijk huilen ouwe, als je zelf om foto's vraagt maar zelf niks deelt is ook een beetje dubbel toch?
Huil niet, hij heeft al foto geplaatst. blijkt alleen oude te zijn. dus vraag ik om nieuwe om te vergelijken, niks raars aan. Ik vraag niet om een foto als iemand dat zelf niet doet of wil als AK wel doet

Laten we niet meteen een nieuweling z'n topic om zeep helpen jongens :o
Als Tatsujin een recente foto wilt delen zal hij dat wel doen. Zo niet, dan niet.

On topic weer.

Laatst bewerkt:
  • Like
  • Bicep
Waarderingen: RonnReeves, imnewhere, Sanca Saxon en 2 andere personen
Terug
Naar boven