XXL Nutrition

Voorstellen+trainingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sjors19

Novice
Lid geworden
12 mrt 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
84kg
Hallo!

Ik ben Sjors, 19 jaar, 83 kg en ongeveer 1.95. Ik ben 4 maanden op stage en na ongeveer drie weken zonder schema getraind te hebben, heb ik een schema gemaakt voor mezelf met wat structuur, met als doel meer massa te creeeren:

Materiaal:

2 dumbbells
4 gewichten van 10 kilo
4 gewichten van 5 kilo
Bankje

Schema:
1. Maandag: Rust
2. Dinsdag: Triceps/rug/buikspieren
3. Woensdag: Biceps/borst
4. Donderdag: Rust
5. Vrijdag: : Triceps/rug/ buikspieren
6. Zaterdag/zondag: Biceps/borst
7. Zondag/zaterdag: Schouders/benen/buikspieren

Ik ben gisteren (woensdag) met dit schema begonnen, en hiernaast loop ik zeker 3/4 keer in de week hard. Qua voeding eet ik vooral: halfvolle yoghurt met haver, (koreaans) brood, bananen, rijst, noodles, groenten, kip en eieren + varierend fruit. (Ik zit in Azie). Helaas verkopen ze hier geen eiwit shakes...

Wat feedback hierop wordt erg gewaardeerd!:)

Groeten
 
Laatst bewerkt:
Wil je echt massa creëren zul je zometeen toch echt naar de sportschool moeten gaan want met die gewichten van 10 kilo red je het niet
 
Ik combineer het, per dumbell 30 kg maximaal. (veel te zwaar op dit moment natuurlijk) Kan altijd nog schijven bijkopen mocht ik meer kunnen pakken in de komende tijd.
 
Gaat niet om meer schijven kunnen kopen voor op je dumbells, gaat om het missen van een barbell, squat rek, bench press bank enz… Met dit materiaal kan je nooit een goed schema volgen.
 
Back
Naar boven